משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

מילוי ציפורניים וההבדלים לעומת בניית ציפורניים

מילוי ציפורניים מתבצע לאחר בניית ציפורניים בג’ל או בחומר אקרילי. את המילוי מבצעים אחת לתקופה מסוימת לפי מצב הציפורניים, קצב צמיחתן הטבעי ושיקולים נוספים. כמו כן, חשוב לבצע את המילוי באופן מקצועי בשביל לשמור על הבנייה ועל המראה המטופח של הציפורניים

מילוי ציפורניים הוא תהליך שמבוצע באמצעות השלמת המרווח בין החומר האקרילי שעל הציפורן הטבעית לבין צמיחת הציפורן החדשה. בחלק מהמקרים ניתן גם לבצע את המילוי עם ג’ל, מה שמסייע בעיקר לטיפוח ציפורניים שלא טופלו זמן רב. המילוי הוא חלק מתחזוקה שוטפת של הציפורניים והוא מבוצע בדרך כלל אצל טכנאיות הציפורניים. את המילוי ניתן גם לבצע בעזרת חומרים ביתיים אך יש צורך במיומנות מסוימת. את המיומנות ניתן לרכוש במסגרת קורס בניית ציפורניים ולאחר הכשרה מקצועית.

מהאמור לעיל אפשר להבין מדוע המילוי מתבצע רק לאחר בניית ציפורניים ולמה מדובר בשני תהליכים שונים. במילים אחרות, בניית ציפורניים מתבצעת עם אקריל על מנת לחזק את הציפורן הטבעית ולעצב אותה. חומר האקריל הוא במקור במרקם ג’לי אך כאשר הוא מתייבש הוא מאבד את גמישותו והופך לחזק ביותר. לאחר ההתייבשות הופך האקריל לחומר בעל מאפיינים של קשיחות ועמידות ולכן הוא מומלץ עבור נשים בטווח רחב של גילאים. המטרה של המילוי היא לפיכך להשלים את הפערים שנוצרים בין החומר האקרילי המלאכותי לבין הציפורניים לאחר שהן צומחות.

כל כמה זמן מבצעים מילוי ציפורניים?

התדירות המתאימה למילוי ציפורניים נקבעת לפי סוג הבנייה שאותה בוחרים לבצע. מילוי לאחר בניית ציפורניים אקריליות מתבצע אחת ל-3-4 שבועות, לעומת מילוי של ציפורניים שנבנו עם ג’ל שמתבצע בתדירות גבוהה יותר. כמו כן, תדירות המילוי נקבעת לפי מצב הציפורניים ואופי השימוש בהן. עבודה יום יומית עם הציפורניים שוחקת את הבנייה ולכן דורשת מילוי לעיתים קרובות, בעוד עבודות משרדיות למשל עשויות להרחיק את מועדי המילוי המומלצים. בנוסף, יש להביא בחשבון את קצב הצמיחה הטבעי של הציפורן. ככל שהציפורן גדלה בקצב מהיר יותר, כך עולה גם הצורך במילוי. מהבחינה הזו אין הבדל בין החומר האקרילי לבין הג’ל כי קצב צמיחת הציפורניים סובייקטיבי ולא קשור אליהם. קיימים גם מקרים של הבדלים בין תדירות נדרשת לפדיקור, בניית ציפורניים ומילוי ציפורניים בחורף ובקיץ. התדירות בקיץ גבוהה יותר בגלל החשיפה לשמש ולנזקי הכלור או המלח בים, לעומת החורף שבו אנחנו נמצאים בעיקר בבית. בכל מקרה, מומלץ לבצע את מילוי הציפורניים בשביל לשמור על הבנייה. מילוי שלא מתבצע בזמן למעשה מוריד לטמיון את מאמצי הבנייה ופוגע במראה המטופח של הציפורניים.

לסיכום, מילוי ציפורניים הוא הליך קוסמטי שמבוצע לאחר בניית ציפורניים ובמטרה לשמור על המראה המטופח שלהן. את תדירות המילוי קובעים לפי קצב צמיחת הציפורניים ושיקולים מקצועיים נוספים.

 

מילוי ציפורניים

ציפורניים בעיצוב פרנץ’ קלאסי לאחר מילוי ציפורניים

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים