משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

מיקרושיידינג ואיפור קבוע: כל מה שאתן צריכות לדעת

ההצלחה המסחררת של טכניקת המיקרובליידינג ללא ספק הציבה סטנדרט חדש בעולם האיפור הקבוע, מה שהוביל להולדת האחות הקטנה והלא פחות מוצלחת שלה: המיקרושיידינג, שמסייעת גם היא ביצירת מראה מלא יותר באזורים דלילים של שיער – כמו למשל הגבות, הזקן ואפילו הקרקפת. אז מהי בדיוק שיטת המיקרושיידינג, מה ההבדל בינה לבין שיטת המיקרובליידינג והאם ניתן לשלב את שתי השיטות הללו? ריכזנו עבורכן את כל מה שאתן פשוט חייבת לדעת.

מה זה מיקרושיידינג?

בקצרה: המילה “מיקרושיידינג” מתחלקת למעשה לשתי מילים – Micro, שהפירוש שלה הוא “זעיר”, ו-Shade, שהפירוש שלה הוא “צל”. במילים אחרות, מדובר בטכניקת הצללה בעולם האיפור הקבוע.

באריכות: מדובר בטכניקה שמתבצעת באמצעות יצירת נקודות קטנטנות של צבע על גבי העור, שנקראות בעגה המקצועית “פיקסלים”, ותפקידן לספק רקע לאזור שאנו מנסות להצליל – ותתפלאו, אבל לא מדובר רק בגבות. את המיקרושיידינג ניתן לבצע בכל אזור שאותו אנו מעוניינות למלא, כמו למשל הזקן והשפם בגברים, ואפילו הקרקפת בשני המינים. הטכניקה הזו למעשה מאפשרת לנו לטשטש אזורים דלילים, בתנאי כמובן שאנו מתאימות את הצבע באופן המדויק לגוון השיער.

באמצעות מיקרושיידינג, ניתן גם לשנות את עיצוב הגבות, להפוך אותו לסימטרי יותר או להתאים אותו בצורה טובה יותר לתווי הפנים. כשהטכניקה הזו מתבצעת בצורה נכונה, יש לה כוח לשקם את מראה הגבות והשיער, לגרום להם להיראות מלאים באופן טבעי ואף לתקן כל מיני בעיות אסתטיות, כמו למשל קו שיער שנסוג אחורה, גבות עם “חורים”, כיסוי צלקות שטחיות, כיסוי חוסרי שיער רבים או איבוד נפח ועוד.

 

טיפול מיקרושיידינג
טיפול מיקרושיידינג

מהו ההבדל בין מיקרובליידינג ומיקרושיידינג?

מיקרובליידינג היא טכניקה שמדמה מראה של שיער, ובדומה למיקרושיידינג – מטרתה למלא אזורים דלילים. בתהליך המיקרובליידינג, החדרת הפיגמנט לעור מתבצעת באמצעות יצירת ‘שריטות’ קטנות, דמויות ציור של שיער, בהתאם לכיוון השיער באזור שאותו נרצה למלא. באופן זה, התוצאה המתקבלת היא מראה כמה שיותר טבעי. בטכניקה זו אפשר אמנם לתקן אסימטריה ולמלא חללים חסרים, אך הרקע שמתחת לשיער עדיין יבצבץ מבעד לאיפור שיצרנו, והשיער ייראה פחות צפוף ומלא.

מיקרושיידינג, לעומת זאת, היא טכניקת הצללה שמתבצעת באמצעות יצירת פיקסלים קטנטנים על גבי העור, לצורך מילוי האזורים הדלילים. בשונה מהמחט של המיקרובליידינג, שבנויה כפס ישר איתו ניתן ליצור את השערות, מחט המיקרושיידינג למעשה בנויה כחמישיות או שביעיות עגולות, או לחילופין, שניים-שלושה פסים צמודים, וטכניקת האיפור עצמה מעט שונה: בעוד שעם מחט המיקרובליידינג ניצור שערות קטנות במעין תנועת משיכה עם כיוון השיער, עם מחט המיקרושיידינג נטפח בעדינות על האזור שנרצה למלא, על מנת ליצור פיקסלים שיספקו לגבה מעין “הצללה”, אשר תגרום לה להיראות מלאה יותר. יש להדגיש כי שתי השיטות מתבצעות באמצעות מכשור ידני ולא חשמלי, ועל כן, הן יתאימו לעור רגיל עד עבה, שאינו שמנוני באזור ה-T.

האם ניתן לשלב בין השיטות?

ניתן בהחלט ואף רצוי לשלב בין מיקרובליידינג ומיקרושיידינג – ולא רק לצורך הצללת גבות, אלא לטובת מילוי כל אזור דליל אחר, על מנת שנוכל לקבל תוצאות מקסימליות. בעוד שהמיקרובליידינג ייצור מילוי דמוי שערות, המיקרושיידינג ייצור מעין “רקע” לאותן שיערות, מה שיסתכם בסופו של דבר במראה מלא ושופע יותר של האזור המטופל. מדובר למעשה בשילוב המושלם: הדמיה של שערות דקיקות וזעירות, יחד עם החדרת פיקסלים באופן מפוזר על גבי האזור המטופל, ליצירת אשליה מקסימלית של נפח ומראה כמה שיותר טבעי.

תוצאות הטיפול מיקרושיידינג
תוצאות הטיפול מיקרושיידינג

קורס מיקרושיידינג ברוית אסף: כשחדשנות פוגשת מקצועיות

כפי שניתן לראות, מיקרושיידינג היא אחת מהשיטות החדשניות ביותר למילוי אזורים דלילים כיום, ובייחוד כאשר משלבים אותה עם שיטת המיקרובליידינג המוצלחת. יחד, השיטות הללו יוצרות נפח נהדר ומראה כמה שיותר טבעי. ברשת בתי הספר של רוית אסף, תוכלו לצלול לעומק השיטות האלה, כמו גם לשאר עולם האיפור הקבוע, ולרכוש את אחד המקצועות הנחשקים ביותר בעולם העבודה כיום. במסגרת קורס האיפור הקבוע, תלמדו לא רק על שתי שיטות האיפור הללו, אלא גם על נושאים בסיסיים וחשובים ביותר לעבודה נכונה, כמו למשל המורפולוגיה של הפנים, מבנה השערה, עיצוב גבות, תיקון ושיקום אזורים דלילים ועוד, כך שתוכלו להצטייד בארסנל הידע המקצועי והמקיף ביותר בתחום כיום.

פוסטים נוספים:

טרנדים באיפור כלות ל-2024

איפור כלות הוא אחד התחומים החמים ביותר בעולם היופי והאסתטיקה בכל שנה ושנה, ואין ספק שחובבי הטרנדים והז’אנר בכלל, מחכים בכל עונה כדי לראות אילו סגנונות ייחודיים יאפיינו את עונת החתונות הקרובה. הנה כמה מגמות איפור כלה ששווה להכיר לקראת 2024, פלוס כמה טרנדים נוספים שעשויים בהחלט להשפיע על עולם איפור הכלות

read moreקרא עוד

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים