משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

מסיכה על השפתיים, הצגה בעיניים… המדריך לטיפוח ואיפור מוצלח ונכון בתקופת הקורונה

מי מאיתנו חשבה שמסיכות כירורגיות, השמורות לרופאים בלבד, יעטו מעכשיו גם את פנינו.

אז כמה כללים שחשוב שנכיר ונאמץ לפחות לתקופה הקרובה:

  1. להחליף מסיכה בתדירות גבוהה

    אומנם אנחנו שומרות על עצמנו מווירוס הקורונה, אבל אל תשכחו שגם שבמהלך היום, האדים של הנשימה והדיבור, החום והלחות, יכולים ליצור גירוי בעור. תקפידו לנקות את העור בסוף היום בעזרת מסירי איפור או סבונים קלילים המיועדים לניקוי הפנים ומרחו סרום וקרם לחות. פעם בשבוע כדאי לעשות פילינג שיסיר את התאים המתים ומסיכת טיהור שתשיב את הלחות והזוהר לעור הפנים.
    שימוש במסכה חדשה ונקייה תמנע מהחיידקים שנשארו על המסכה (בחלק הפנימי שלה) לגרום לזיהום וגירוי בעור.
    1-min

  2.  מסיכות מבד בצבעים ודוגמאות שונות

    באירועים מיוחדים וכשבא לכן לגוון, תוכלו למצוא גם מסכות מבד בשלל דוגמאות וצבעים. אומרים שתקופת הקורונה היא שעתה היפה של ההומור שמציל אותנו, אבל אותנו כאושיות אופנה, מעניינת היצירתיות איפה שהכי כואב לנו עכשיו, ב”טוטל לוק”  חדש שמכתיבים לנו.
    מסיכות יצירתיות
    אם בא לכן להיות ממש יצירתיות
    3-min

  3. איפור בצל הקורונה

    זה הזמן להתחבר לצד האוריינטלי שלנו ולהשקיע יותר באיפור העיניים. טיפולי יופי כמו הלחמת ריסים והרמת ריסים יכולים לתת מענה מצוין להדגשת העיניים וכמובן גבות מסודרות ומלאות.

 

אז איך נעשה זאת נכון?

קרם בסיס/ מייקאפ – העדיפו מייקאפ קליל ועמיד, למייקאפ יש מקדם הגנה ולכן הוא מוצר חיוני גם עם מסיכה. לחילופין ניתן למרוח קרם הגנה עם גוון קל שיתן לעור גוון אחיד יותר. רצוי למרוח את המייקאפ מעל פריימר. הפריימר מחליק את העור, סוגר נקבוביות ויוצר בסיס יציב יותר להנחת המייקאפ. מומלץ למרוח את המייקאפ בעזרת מברשת נקייה בתנועות סיבוביות. למברשת יתרון לעומת ספוגית, היא לא סופגת חומר, קל לנקות אותה והיא יוצרת כיסוי קל וטבעי יותר.

 

קונסילר – היות והעיניים הם מוקד ההתרחשות יותר מתמיד, אז כהויות מתחת לעיניים יצריכו כיסוי. להסתרת כהויות יש להשתמש בקונסילר “מתקן” בגוון כתמתם (לכהויות כחלכלות) או צהוב (לכהויות סגלגלות, לרוב לבהירות עור). לאחר טשטוש הכהויות, ניתן למרוח קונסילר בטון אחד בהיר יותר מגוון העור להארת האזור. מומלץ להשתמש בקונסילרים נוזליים סיליקונים במרקם דק ועמיד.

 

איפור עיניים – מצד אחד, אפשר להשתולל… וליצור איפור עיניים דומיננטי. מצד שני אם אתן בעד המסיכות האופנתיות והצבעוניות, שימו לב שלא יצרתן אובר דרמה. ההמלצה לבחור בצללית בסיס בגווני החום/כתום/אפרסק ולהניח על כל העפעף ובמידת הצורך, להדגיש את זווית העין עם צללית / עיפרון שחור או אייליינר.

אם בחרתן בעיפרון צבעוני בקו המים (כחול/ ירוק…) אז וותרו על קשת הצבעים בעפעף העליון ולכו על גוון נייטראלי וטיבעי. מסקרה עשירה תמיד תיצור עיניים יפות ונוכחות.

 

איפור גבות!! – תמיד ועכשיו עוד יותר חשובות. הקפידו על גבות מסודרות ומלאות. מומלץ למלא בעזרת צללית ומעליה לעבור עם מסקרה לגבות.

 

שפתיים – גם אם רוב שעות היום הן מוסתרות, לא הייתי מתעלמת מהן לגמרי ובכל מקרה יש להשתמש רק בשפתונים עמידים, כאלה שאין שום סיכוי שילכלכו את המסיכה, אבל עדיין, כשתסירי אותה בין לבין, האיפור יראה שלם ומחמיא.

 

ועוד כמה טיפים:

  • על הצללות את יכולה לוותר, אבל לא על סומק/ ברונזר על עצמות הלחיים.
  • שימרים עלולים ליצור עומס מיותר כשחלק קטן מהפנים נראה ולכן אם לשים, אז ממש בעדינות ובטפיחות מעל הרכות ורצוי שימר נוזלי ולא אבקתי.
  • וותרי על גלוסים דביקים או שפתונים לחותיים שאינם עמידים והשתמשי רק בשפתונים עמידים במרקם מט.

 

בנוסף, הכנו לכן סרטון הדרכה על איפור בתקופת הקורונה, תהנו!

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים