משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

מסכות טבעיות לפנים

רוית אסף הרשת המובילה למקצועות היופי מציגה:

מסיכות טבעיות לפנים ממוצרים שיש בבית

 

פילינג ומסיכה לפנים, הם חלק בלתי נפרד משגרת הטיפוח שלך. כמו הסרת איפור וניקיון הפנים על בסיס יומיומי בעזרת מסירי איפור למיניהם, כך חשוב ומומלץ להקפיד על ניקיון יותר מאסיבי של הסרת התאים המתים וחידוש העור ע”י פילינג גרגירים עדין ומסיכה שמשיבה את הזוהר והלחות לעור הפנים לפחות פעם בשבוע.

 

תוכלו לצפות בסרטון שהכינה רוית אסף עם ביתה ליה בנושא מסכות טבעיות לפנים:


הקפדה על טיפוח בעזרת מסיכה ופילינג תיצור עור מתוח, זוהר, בריא וגמיש יותר והכי קל לרקוח אותם ממוצרים טבעיים שיש לנו בבית. אבל רגע לפני, חשוב להבין את סוג העור ולהתאים לו את המסיכה/ הפילינג הנכון.

 

סוגי עור פנים

עור פנים מעורב

סוג עור השכיח ביותר והוא מאופיין בשילוב של עור שמן באזור ה “טי” – מצח, אף, סנטר ובעור רגיל עד יבש באזור הלחיים. סוג עור זה לרוב אינו מפתח רגישות או תגובה קיצונית לתנאים הסביבתיים, הנקבוביות בגודל בינוני ואף מינורי. מומלץ לשמר אותו ע”י ניקיון בסיסי והזנה בלחות במרקם קליל.

 

עור פנים יבש

סוג עור שסובל מחוסר לחות, כלומר שומן ולכן הוא פחות גמיש, מתוח ולרוב נוטה לפתח גירויים כמו אדמומיות במצבי קור/ חום, נראה מחוספס ולעיתים אף מתקלף. עור יבש חשוב להזין במים (לפחות 2 ליטר ביום), קרם לחות עם מקדם הגנה מפני קרינת השמש, להוסיף סרום לפני הלחות לשגרת הטיפוח היומיומית ולהשתמש בתכשירי טיפוח שמכילים שמנים טבעיים להרגעת העור.

 

עור פנים שמן

סוג עור הנוטה לייצר כמות מוגזמת של חלב (שומן), לרוב נטיה גנטית, מתח ושינויים הורמונאליים. עור שמן יראה מבריק עם נקבוביות פעורות, יסבול לרוב מנקודות שחורות ופצעים. הכי חשוב להסיר איפור ולהקפיד על ניקיון יומיומי על מנת שהאיפור לא יסתום את הנקבוביות ושימוש בפילינג עדין ומסיכה פעם בשבוע.

 

עור פנים רגיש

עור רגיש מגיב לשינויים סביבתיים כמו אויר יבש שגורם לו להיות אדמומי ומתוח, לכן חשוב להקפיד על קרם לחות עם מקדם הגנה, להשתמש במוצרי טיפוח נטולי בושם (שלא יגרמו לגירויים) ולהימנע ממאכלים בעלי תיבול חריף.

 

עור פנים רגיל

עור שנראה גמיש, נעים למגע וחיוני עם הסמקה ורדרדה טבעית. עור רגיל זקוק לשימור ולכן שגרת טיפוח בוקר וערב חשובה (ניקיון והזנה) תוך כדי עיסוי קל ובמידת הצורך גם קרם עיניים.

 

מתכונים למסכות פנים טבעיות

פילינג לחידוש עור הפנים

2 כפות שיבולת שועל

2 כפות שמן שקדים

מערבבים יחד עד קבלת עיסה אחידה ומורחים על הפנים. לאחר כרבע שעה שוטפים ומקבלים עור פנים חלק, רך ובהיר.

 

מסיכת הזנה עשירה לעור יבש

1/2 אבוקדו (עשיר בחומצות וויטמינים, מזינים ורככים את העור)

1/2 כפית דבש

1-2 כפית יוגורט טבעי  (יוגורט מכיל פרוביוטיקה, חומצה לקטית וויטמינים שעוזרים לעור להראות חלק וזוהר)

1 כפית שמן זית

 

מועכים בעזרת מזלג את האבוקדו, מוסיפים את שאר הרכיבים ומערבבים היטב עד קבלת מרקם אחיד וחלק. מורחים שכבה אחידה על הפנים והצוואר ומשאירים חצי שעה. שוטפים במים פושרים והעור יראה גמיש וזוהר.

 

מסיכה לעור שמן שסובל מאקנה

1 כפית כורכום

1 כפית דבש

 

מערבבים היטב ומורחים על הפנים. אם העיסה מרגישה דביקה וקשה למריחה, אפשר להוסיף כמה טיפות מים לריכוך. יש להישאר עם המסיכה כ 20 דקות ולשטוף את הפנים במים וללא סבון. מומלץ לעשות פעמים בשבוע.

 

מסיכה לעור רגיל לזוהר והבהרה

2 כפות שיבולת שועל

2 כפות שמן זית

1 כוס חלב

1 כף לימון טרי

 

מבשלים על אש נמוכה עד לקבלת מרקם אחיד. מכבים את האש וממתינים עד שהתערובת מתקררת. מורחים על עור הפנים למשך רבע שעה ושוטפים עם מים חמים.

פילינג לשפתיים יבשות

1 כפית סוכר חום

1 כפית שמן זית

1/2 כפית דבש

 

מערבבים הכל, מורחים על השפתיים בתנועות גרגור קלות ושוטפים.

 

מסיכת אנטיאייג’ לכהויות ועיניים עייפות:

1 מלפפון טרי

1 אבוקדו רך

1 כף שמן קיק

 

סוחטים את המיץ מהמלפפון, מועכים את האבוקדו עד קבלת עיסה חלקה ומוסיפים את השמן, מערבבים הכל, שמים במקרר ומורחים על העפעף התחתון, משאירים רבע שעה ושוטפים.

 

תהנו! 🙂

 

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים