משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

מראה איפור חורף 2017

מראה איפור חורף 2017

איפור:בן רביבו , צילום:o.m סטודיו לצילום

 

מראה איפור חורף 2017 של רוית אסף רשת בתי הספר לאיפור מקצועי

מראה איפור החורף של רשת רוית אסף, רשת בתי הספר לאיפור מקצועי, מציג את האישה החזקה והנחושה. המראה  שיצר כפיר כהן, מרצה במגמת הסטיילינג, עוטף ברכות את הפנים המאופרות בצבעים מונוכרומטיים של חורף.

בחורף שעבר ראינו מראות איפור בהם הושם דגש על מראה איפור יוקרתי עם דגש חזק על עיניים ושפתיים מאופרות בקפידה אבל לא בהגזמה.

בחורף הקרוב, אנחנו ממשיכים לראות את אותה מגמה של איפור מודגש אבל לא עמוס ומוגזם, תוך התמקדות במספר אלמנטים בולטים כמו עור זוהר והדגשות חזקות של מבנה הפנים של הצללות והארות, עיניים חזקות ושפתיים נקיות.

הצבעים הפופולאריים באיפור חורף 2017

הצבעים הפופולאריים באיפור חורף 2017 הם כמובן השחור והפעם מדובר על מראה שחור פחם, זה לא המראה המעושן הקלאסי, אלא עם טוויסט זויתי היוצר מראה של  עיניים מעושנות ומסתוריות ויש משחק של מרקמים וגימורים ומיושם בצורה נפלאה ובדייקנות גדולה. הגוונים הנוספים שנראה בחורף הקרוב הם גוונים כהים של חומים, גוונים אפורים וגוונים עדינים של פנינה המשתלבת עם הגוונים הכהים בנקודות האור בפנים.

המגמות הבולטות באיפור עיניים בחורף הקרוב ממשיכות את המגמה שהתחילה כבר בחורף הקודם של עבודה בשכבות.

משחקים של טקסטורות וגימורים ומשחק של שילובי גוונים. גם מראה הפנים נראה נקי העונה יותר מבשנה שעברה, והדגש הוא על פנים עם עור בריא. על אף שהטרנד נראה פשוט לכאורה של פנים נקיות ושפתיים נקיות עם עיניים מודגשות, מדובר על עבודה מדויקת ומושקעת של הפרטים הקטנים והם אלה שיוצרים את הייחוד והשוני באיפור של החורף הקרוב.

מוצרי איפור וטיפוח שמתאימים לחורף

בשונה מהקיץ,בחורף אנחנו ממליצים להשתמש במוצרי איפור ותכשירים עם הרבה יותר מרכיבים  של לחות והזנה.

עור הפנים יבש וחיוור יותר ולכן הפורמולות עשירות יותר,במרכיבי טיפוח כמו ויטמין E, שעוות דבורים וחמאת שיאה,כדי להעניק לעור מראה קורן וזוהר.

 

איפור ושיער: בן רביבו

ארט:כפיר כהן

צילום:  o.m סטודיו לצילום

דוגמנית: רוית אסף

ע. מאפרים: לילי אמיר,לירז סולומון

סריג:חנה כהן

 

מתעניינים באופנה? הכנסו לקריאת מאמרי בלוג אופנה נוספים מבית רוית אסף.

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים