משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

מראה פסח 2018

מראה אביבי לפסח 2018

מראה איפור אביב 2018

בניגוד למראות הקשורים לחג הפסח, המשדרים טוהר, ניקיון והתחדשות, מראה פסח 2018 של רשת “רוית אסף”, בית ספר לאיפור ולמקצועות היופימתחבר לחג עם הצבעוניות החזקה של מראות האיפור הטרנדיים של עונת האביב 2018.

לאחר מספר עונות בהן ראינו צבעוניות מונוכרומטית של איפור בגוונים טבעיים, תוך כדי הדגשה של קווי מתאר עם חיטובים חזקים ,קונטורינג (הצללות) והדגשת המסגרת של הגבות והריסים – באביב 2018 מראות האיפור רכים יותר, הדיוק הכירורגי בהנחת הצלליות מפנה את מקומו להנחה של הצבע על העיניים במשיכות מכחול רכות. כמו כן, הצבע חוזר לחיינו עם צבעוניות חזקה של פריחה. הרבה ורודים, דובדבן, סגולים ופוקסיה כשהדגש באיפור הוא גם על צלליות צבעוניות ודומיננטיות בעיניים.

במראה האיפור שמר יוני אסף, מורה בכיר בקורס איפור ברשת, על מראה איפור נקי בגוונים רכים וחמים של חומים, ורודים ואדומים. גווני האיפור החמים בשילוב עם המטאליות של הבגד יוצרים ניגודיות הרמונית. באיפור לפסח 2018, נשתמש גם בקשת גוונים רחבה של ורודים וסגולים, חגיגה אמיתית של פריחה וצבע. השינוי שאותו אנחנו רואים בטרנדים של אביב 2018 הוא עיניים נטולות מסקרה ללא הדגשת המסגרת של הריסים. עיניים בהירות ומצועפות כאשר האלמנט הבולט הוא צבעוניות חזקה, על שטח גלגל העין ובקו הריסים העליון והתחתון  בתוספת של עיפרון בגוון ניוד בקו המים התחתון.

וכל זה משתלב עם סקין מושלם, על ידי הנחה של מייקאפ Silk Cover במרקם משי מליין מוצרי האיפור רוית אסף, בעל רמת כיסוי קלה היוצרת מראה זוהר. על הבסיס הזה אנחנו מוסיפים הברקות בעזרת שימר עדין במרקם קרם בגוון פנינה בנקודות האור בפנים. במחשוף ועל הזרועות מרחנו שימר לגוף מליין מוצרי האיפור “רוית אסף” – שימר מבריק N1.

על עיצוב השיער היה אחראי אריאל דהרי, מורה בכיר בקורס תסרוקות בבית הספר לאיפור של רוית אסף. אריאל בחר למראה האביב את אחת התסרוקות הקלות והפשוטות לביצוע גם בבית לערב פסח 2018 – שיער אסוף בצורת גולגול למעלה בסגנון מרושל עם אמירה חזקה של “לא התאמצתי בכלל”.

מראה האיפור משתלב מצוין עם מספר סגנונות של לבוש, סגנון בגדים פרחוני, בדים מנצנצים וכמובן בגדים בצבע לבן.

קרדיטים –

צילום: גלעד קבלרו
דוגמניות: רוית אסף, אנסטסיה טל
איפור: יוני אסף
סטיילינג : דבי חליוואה
עיצוב שיער: אריאל דהרי
ע.שיער: עידן עמר, מורה בקורס עיצוב תסרוקות
ע.סטיילינג: בוגרות קורס סטיילינג – ילנה לינק ובסקי דליה כהן

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים