משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

סוגי מניקור ופדיקור שחשוב לכן להכיר

חשיבות טיפוח הציפורניים

ציפורניים מטופחות הן ללא ספק אחד האלמנטים המוקפדים ביותר אצל נשים, ולא בכדי: טיפוח הציפורניים מעניק ליד ולרגל מראה מעודן יותר, מאפשר לנו לשחק עם צבעים ודוגמאות שונות ומשדרג כל הופעה פלאים. לא פלא, אם כך, שתחומי המניקור והפדיקור ממשיכים להתפתח ולפרוח, ומציעים מגוון של אפשרויות תעסוקה רווחיות במיוחד למי שבוחרת ללמוד זאת. לפניכן מדריך מפורט של סוגי המניקור והפדיקור שאתן פשוט חייבות להכיר.

מניקור ופדיקור קלאסי

מניקור או פדיקור קלאסי הוא אחד מסוגי הטיפולים שהיו נוכחים בעולם שלנו כמעט מאז ומעולם. הטיפול כולל את סידור הציפורניים, גזירה שלהן במידת הצורך, שיוף, דחיפת העור שבצידי או בבסיס הציפורן אחורה על מנת “לנקות” את הציפורן, הסרת העור העודף שמסביב לציפורן ומריחת לק. הטיפול אורך זמן קצר יחסית – כחצי שעה בלבד, ומעניק לציפורניים מראה מטופח במיוחד. בעוד שעלותו של המניקור הקלאסי עומדת על 50 ועד 100 שקלים בלבד, בבואנו לבצע פדיקור מחירים של טיפול כזה יעמדו על 150-100 שקלים.

פדיקור ומניקור רוית אסף
פדיקור ומניקור רוית אסף

 

מניקור ופדיקור אקספרס

מניקור ופדיקור אקספרס הוא טיפול קצר, שאורך כרבע שעה בלבד, ומטרתו היא “לרענן” את הציפורניים באמצעות הסרת הלק הישן, שיוף הציפורניים ומריחת לק חדש.

 

מניקור ופדיקור רוסי

שמו השני של מניקור רוסי הינו מניקור מכשירים. מניקור רוסי מזכיר במהותו את המניקור הקלאסי, אלא שבשונה ממנו, הוא נעשה באמצעות מכונת שיוף חשמלית ובאמצעות ראשי שיוף שונים לכל פעולה ושלב. מניקור מכשירים כולל תהליך מעט יסודי יותר, אשר אורך גם הוא כחצי שעה.

תחילה, נעבור על סביבת הציפורן עם ראש שיוף יהלום, שלמעשה “מרים” את העור ומכין את הקרקע להמשך הטיפול. בשלב הבא, נעשה שימוש בראש מחט, שיעבוד במהירות גבוהה ויסייע בניקוי צידי הציפורן. בהמשך, נעבור להשתמש בראש הכדור הכחול – שמנקה את העור שבבסיס הציפורן ואת שאריות העור שנותרו סביבה. לאחר מכן, נעבור להשתמש בראש הכדור האדום, שיפעל במהירות נמוכה, ילטש את סימני השיוף ויעניק לציפורן מראה טבעי ונקי. לסיום, ניישר את הציפורניים כרגיל ונמרח עליהן לק. בדומה למניקור הרוסי, גם הפדיקור הרוסי מתבצע באמצעות מכונת השיוף החשמלית וכולל את כל השלבים שצוינו להלן.

 

שיטת מניקור ופדיקור זו מעניקה לכפות הרגליים והידיים מראה מטופח למדיי, שגם נשמר למשך זמן ארוך יחסית. עם זאת, יתרונה של השיטה הזו לא מתבטא רק במראה האסתטי שהיא מעניקה לציפורניים, אלא גם בתהליך עצמו – שלא כרוך בשימוש בצבטית או בגזירה של העור סביב הציפורן. מדובר בתהליך עדין יותר, שאינו כרוך בכאב או בחוסר נוחות, ומאפשר תוצאות מדויקות, טובות ואסתטיות יותר.

האם לבחור פדיקור רוסי?
האם לבחור פדיקור רוסי?

מניקור ופדיקור ספא

מניקור ופדיקור ספא הם טיפולים שכוללים את המניקור והפדיקור הקלאסי, בשילוב פינוקים נוספים. הטיפול אורך כ-60 דקות, ובמסגרתו, המטופלות יהנו מעיסוי נעים בכפות הידיים והרגליים וטבילה באמבט פרפין חם, שמטרתו לרכך את כף הרגל או היד.

 

מניקור לק ג’ל על ציפורן טבעית

טרנד לק הג’ל כבש את חיינו בסערה בשנים האחרונות, וניתן לומר שלגמרי בצדק: מדובר בשיטה שמאפשרת לנו לשמור על מראה אסתטי של הציפורן לזמן ממושך יותר, מבלי שנצטרך לדאוג מכך שהלק ייסדק או יתקלף. לעיתים קרובות, כאשר מדברים על מניקור לק ג’ל, מתייחסים למניקור שמתבצע על ציפורן בנויה. עם זאת, את לק הג’ל ניתן בהחלט למרוח על ציפורן טבעית, הן בידיים והן ברגליים, וזאת בתנאי שעשינו לה הכנה נכונה, שכוללת ניקוי יסודי של סביבת הציפורן ושיוף פני השטח שלה, על מנת להיפטר מלכלוך ולהפוך אותה ל”מחוספסת” יותר, כדי שהלק יוכל להיצמד אליה כהלכה.

 

פדיקור ומריחת לק בצבע שחור
פדיקור ומריחת לק בצבע שחור

בניית ומילוי ציפורניים

עבור אלה שחולמות על ציפורניים ארוכות ומטופחות במיוחד, אך לא מצליחות להאריך את הציפורן לגודל הרצוי מבלי שהיא תיסדק או תישבר – בניית ציפורניים היא פתרון נהדר. הבנייה מתבצעת באמצעות חומרים כמו אקריל, ויש לתחזק אותה אחת לתקופה באמצעות מילוי – שמטרתו למלא את הרווח שנוצר בעקבות גדילת הציפורניים הטבעיות, שנמצאות למעשה מתחת לבנייה.

 

פדיקור רפואי

פדיקור רפואי הכוונה לפדיקור טיפולי, כמובן שרק רופאים יכולים לעשות “רפואי”. פדיקור טיפולי הוא טיפול שמיועד לאנשים שסובלים מבעיה כלשהי בכף הרגל, כמו למשל יבלות, פטרת בציפורניים, אקזמה, עור יבש וקשה בעקבים, ציפורן חודרנית ועוד. כמו כן, הטיפול פופולארי מאוד בקרב חולי סכרת, שכן רבים מהם סובלים מפגיעה בנימים ומהפרעות בזרימת הדם לגפיים התחתונות, והפדיקור למעשה מסייע בשמירה על העור מפני קילופים או סדקים, והגנה עליו מפני פצעים שעלולים לסכן אותו. במהלך הטיפול, נתאים ללקוחות את החומרים הנכונים ביותר בהתחשב במצבם ובבעיה הספציפית שממנה הם סובלים. בנוסף, לא נזנח גם את הפן האסתטי, ונסיים בסידור הציפורן ובמריחת לק.

מהו ההבדל בין פדיקור למניקור?
מהו ההבדל בין פדיקור למניקור?

קורס בניית ציפורניים ב”רוית אסף”

בבית הספר למקצועות היופי של רוית אסף, אנו מציעים לתלמידים ולתלמידות שלנו קורס מניקור ופדיקור מקצועי, שמתקיים אחת לשבוע ונפרס על פני 18 מפגשים – כאשר כל אחד מהם אורך 4 שעות (80 שעות לימוד אקדמיות במצטבר). הקורס, אשר מצוי תחת פיקוחו של משרד הכלכלה, כולל מגוון של נושאי לימוד שונים – ובכלל זה מבואות למניקור, פדיקור וגוף האדם; יסודות מחלות ואלרגיות; בעיות עור ופטריות בכף הרגל; דרמטולוגיה; ציפורן חודרנית; טיפולים קוסמטיים; טיפול בחולי סכרת; טיפולי ספא; לק ג’ל ומבנה אנטומי; סדנת קישוטים ועוד. התלמידות יזכו לליווי מקצועי, שכולל גם שיעורי חיזוק ותרגול ללא עלות נוספת וללא הגבלה. בנוסף, התלמידות יקבלו ערכת עבודה מקצועית, שמכילה מכשיר שיוף חשמלי ומגוון של מוצרים שונים, כמו גם תעודת השתלמות ממשרד הכלכלה ודיפלומה בינלאומית מבית רוית אסף.

 

שאלות ותשובות חשובות בנושא מניקור פדיקור:

מה הם היתרונות של מניקור רוסי?

מניקור רוסי ששמו השני הינו מניקור מכשירים מעניק יתרונות מובהקים בעבודה מהירה יותר, מדויקת יותר, ופחות סיכונים לפציעות ע”י כלים חדים. כמובן שיש לעבור הכשרה מקצועית במכונת שיוף.  יתרון נוסף מובהק במניקור מכשירים הינו צמיחה איטית יותר של העור, והסיבה לכך שבמניקור רוסי – מכשירים מתבצע שיוף העור ולא חיתוך העור

מניקור ופדיקור בבית ספר לאיפור של רוית אסף
מניקור ופדיקור בבית ספר לאיפור של רוית אסף

האם מניקור רוסי יכול לפגוע בציפורניים?

כמובן, מניקור רוסי עם מכשירים יכול לפגוע בציפורניים כאשר ישנה עבודה ואחיזה לא נכונה של מכונת השיוף. מניקור רוסי דורש הכרות מעמיקה של סוגי הראשים למכונה, ולעור. בנוסף יש לוודא תקינות ראשי השיוף והחלפה, וחוסר התחממות של הראש שיוף בעבודה המקצועית.

 

האם יש הבדל בין סוגי המניקור השונים כמו מניקור ברזילאי, יפני וכדומה?

כמובן, לכל סוג מניקור יש שיטות אחרות והבדלים בטכניקה והחומרים. לדוגמא מניקור יפני מבדיל בין שיטות המניקור בחומרים הטיפוליים

 

מה זה מניקור רפואי?

מניקור רפואי נעשה על ידי רופאים בלבד. אבל, מניקור טיפולי נעשה ע”י טכנאיות ציפורניים ופדיקוריסטיות אשר עברו הכשרה והסמכה מקצועית למניקור טיפולי ומבצעות טיפול בכפות הידיים למחלות השונות. כגון: טיפול בפטרת הציפורן, פטרת העור, אוניכוליזיס, ציפורן חודרנית, ירקת וכו’

 

האם מניקור רפואי יעיל יותר מסוגי מניקור אחרים?

מניקור טיפולי או מניקור רפואי מתבצע לאנשים שזקוקים לכך, לעומת מניקור קוסמטי שמבצע עבודת הכנה ללק ג’ל, מבנה אנטומי, בניית ציפורניים או רק מניקור קוסמטי

 

האם מניקור רפואי כואב?

במקרים מסוימים מניקור רפואי או מניקור טיפולי עלול להיות לא נעים ותחושה של כאב, וזאת במידה ויש חדירה לעור או לציפורן או טיפול של מחלת עור מסוימת  ושוב, תלוי בסוג הטיפול והמחלת עור והציפורן.

 

מה זה פדיקור ספא ומה הוא כולל?

שמו השני של פדיקור ספא הינו פדיקור פינוק. טיפול פדיקור ספא נעשה על ידי חומרים מפנקים, קרמים שונים , עיסוי נעים בכפות הרגליים.

 

האם יש ביקוש גבוה לפדיקור קלאסי?

כמובן, מי לא ייהנה מסידור ציפורניים? ניקוי עור? הוספת הזנה וברק לציפורן וזאת על מנת להעניק טיפול ראשוני וניקיון לכפות הרגליים. מתאים מאוד לקראת חופשה, מתאים מאוד לאנשים שצריכים לחשוף את כפות רגליים ואין להם זמן להשקיע בפדיקור טיפולי או רפואי או בלק ג’ל כפות הרגליים.

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים