משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

עונת החתונות 2023 נפתחת בסערה

מראה האיפור לכלות בקיץ 2023 של רשת בתי הספר לאיפור מקצועי ומקצועות היופי רוית אסף מתאפיין במראה נקי המובל ע”י המשפט הידוע LESS IS MORE , כלל המראות לקיץ זה מתאפיינים במראה טבעי ונושם, “פחות עשוי”.
הכלות מתחברות למראה זה כי אף אחת אינה רוצה להראות “בתחפושת” בערב החשוב בחייה.
כלל הגימורים הם קלים ושקופים, כמה שפחות שכבות ועומס של צבע, כאשר הרעיון
המוביל את מראה האיפור הוא להשאיר מראה של עור נקי ונושם, כאשר אזור העיניים מתאפיין בהדגשות רכות ופחות דומיננטיות.

הכלות מתחברות למראה זה כי אף אחת אינה רוצה להראות “בתחפושת” בערב החשוב בחייה.

כלל הגימורים הם קלים ושקופים, כמה שפחות שכבות ועומס של צבע, כאשר הרעיוןנהמוביל את מראה האיפור הוא להשאיר מראה של עור נקי ונושם, כאשר אזור העיניים מתאפיין בהדגשות רכות ופחות דומיננטיות.
הכלה הישראלית מאופיינת במראה איפור מעט נועז יותר הנוטה לסקסי כמו גם בחירת השמלה, מאשר מקבילותיהן האמריקאיות והאירופאיות הנוטות למראה שמרני יותר הן מבחינת האיפור והן מבחינת מראה השיער.
באיפור של הכלות הישראליות ישנה שימת דגש רבה על תנאי מזג האויר, מוצרי האיפור חייבים להיות במרקם וגימור קלילים המותאמים מזג האוויר המזרח תיכוני המתאפיין בלחות וחום.

עונת החתונות נפתחה בסערה
עונת החתונות נפתחה בסערה

שלב אחד לפני האיפור, חובה עלינו לעצור ולדון בנושא הטיפוח והבסיס

הנכון,
1.מריחת סרום, קרם לחות ופריימר, מליין מוצרי הטיפוח של רוית אסף, נותנים לעור מראה חלק ומוקפד ולכן אין צורך בכמות גדולה מידי של מייק אפ
2. יש להשתמש במייק אפים שקופים ועמידים, המעניקים כיסוי בהתאם לצורך של העור כמו מייק אפ PERFECT TUCH מליין “רוית אסף” ,מריחה קלילה עם מברשת מייק אפ מס` 19 ,יוצרת מראה אחיד וטבעי.
ככלל, כמה שפחות יותר טוב, חשוב לציין כי אם אין צורך לא כדאי להעמיס את הפנים במייק אפ ופודרה.
3. שימוש במייק אפ עמיד לקיבוע במקום פודרה, הפודרה יוצרת מראה כבד ולעיתים “מטוייח” שזה הפחד הגדול של כל כלה. אם אין לך עור שמן המצריך פודרה למניעת הברק ולספיחת שומנים בעור,מומלץ להשתמש במייקאפ עמיד על בסיס סילקון,או במייק אפ עמיד בגימור מאט
PERFECT TUCH מליין “רוית אסף”
שלב איפור העיניים

הטרנדים המובילים בעולם הכלות לאיפור העיניים ולצבעוניות בקיץ 2023 מתחלקים לארבעה סגנונות עיקריים

1. גווני פסטל – גווני פסטל רכים בגימור מאט משתלבים בצורה מושלמת עם עור שזוף. איפור
העיניים עם צלליות בגווני פסטל רכים (תכלת בהיר,ירוק פיסטוק,סגול לוונדר וורוד בייבי) מתאימים לכלות הרוצות מראה מואר ופתוח ומעדיפות לוותר על הגוונים הכהים ודומיננטיים,המראה שנוצר הוא מראה נקי, רומנטי ובובתי.
איילנר דק המדגיש את קו הריסים, בגוונים כמו כחול כהה,חום כהה או סגול כהה משלימים את המראה ויוצרים עיניים רכות ומודגשות.
איפור שפתיים עם ליפסטיק בגווני ורוד בייבי או אפרסק בגימור מאט יוצרים מראה אופנתי וטרנדי,כזה שרואים בתצוגות האופנה המובילות.

2. מעושן – גווני האיפור המעושן מתאפיינים הקיץ בגוונים חומים מוזהבים במרקמים קלילים ושקופים,ופחות בגוונים שחורים ואפורים.

עונת החתונות נפתחה בסערה
עונת החתונות נפתחה בסערה

איפור טבעי – גווני הניוד ממשיכים להיות מובילים גם העונה הזו, המצטרפת החדשה היא הפודרה.
השינוי הוא במרקמים ובשילוב של הגימור (finish). גימורים שקופים יחד עם שילוב של מבריק ומאט יוצרים מראה טבעי ומתוחכם, המשתלב עם הזוהר העדין של השמלה.

אפשר גם בצבעים

על מנת ליצור את מראה האיילנר בסגנון רך יותר,השתמשי במקום איילנר בצבע שחור,בצבעים כהים אחרים כמו כחול כהה,סגול חציל וחום כהה. אפשר להוסיף גם קו דק של איילנר נוזלי בצמוד לקו הריסים,למראה מודגש.

עונת החתונות נפתחה בסערה
עונת החתונות נפתחה בסערה

ברונזר/סומק ושפתייים

בקיץ 2023 נראה פחות הברקות חזקות של שימרים ויותר שימוש בברונזרים עםהברקה טבעית ועדינה,בדיוק כמו הגוון של העור הקורן אחרי שיזוף.
על מנת להשלים את המראה, מומלץ להשתמש בסמקים בגימור מאט ובגוונים עדינים של אפרסק,ורוד עדין ודובדבן.
טיפ לשפתיים
לכלות אשר רוצות שפתיים מודגשות אבל לא אוהבות אודם עמיד (שלעיתים נותן תחושת יובש בשפתיים) אפשר לערבב עיפרון שפתיים עם מעט מייק אפ עמיד פרפקט טאץ מליין רוית אסף,השפתיים מודגשות עם גוון עדין בגימור מאט.

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים