משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

עצמאות 74 – כך תשדרגי ללוק כחול לבן

המדינה שלנו חוגגת יום הולדת 74, וזו סיבה מספיק טובה להתהדר בלוק מגניב לכבוד המאורע. אי אפשר להתווכח שהלוק שהכי מתאים הוא השילוב הנכון של כחול-לבן החל מהאיפור ועיצוב השיער, דרך הציפורניים ועד לאקססוריז: כך תיצרו מראה ישראלי פטריוטי, שיעשה למדינה הרבה כבוד.

איפור פנים סטייל כחול לבן
איפור פנים סטייל כחול לבן

איפור פנים

מה תצטרכו ליום העצמאות? צלליות בצבע לבן וכחול – על כל הגוונים שלו, מסקרה כחולה, אייליינר לבן, עפרון לבן או כחול לקו המים ו”אבנים” כחולות ולבנות להדבקה. האמיצות יותר מביננו יוכלו להצטייד גם בליפסטיק כחול.

צלליות כחול לבן ליום העצמאות
צלליות כחול לבן ליום העצמאות

מה עושים? כשהעניין נוגע לאיפור – האפשרויות הן בלתי מוגבלות. אם אתן ממש קלולס ואין לכן מושג מאיפה להתחיל, נסו את ההצעה הבאה: הניחו צללית לבנה על השליש הפנימי של העפעף (זה שקרוב יותר לאף) וכמה גוונים של צלליות כחולות בשאר העפעף, מהגוון הבהיר לכהה ביותר (שיהיה בשליש החיצוני של העין), לצורך טשטוש ויצירת גווני מעבר. להשלמת מראה העיניים, צרו אייליינר לבן וסיימו עם מסקרה בגוון כחול. את השפתיים תוכלו לאפר בגוון ניטרלי או כחול, לבחירתכן. אלה שמעוניינות לקחת את הלוק צעד אחד קדימה, יוכלו ליצור מעין מגן דוד בעזרת אבנים מנצנצות להדבקה, רצוי בגווני כחול ולבן, באזור המצח או בכל אזור אחר בפנים.

איפור:רוית אסף - יוסף אטיאס בוגר בית הספר. צילום - גלעד קלברו - איפור פנים לוק כחול לבן
איפור:רוית אסף – יוסף אטיאס בוגר בית הספר. צילום – גלעד קלברו – איפור פנים לוק כחול לבן

עיצוב שיער

מה תצטרכו? נוצות לקישוט בגווני כחול ולבן, צבע זמני לשיער בגוון כחול, חרוזים לבנים או כחולים לשיער.

מה עושים? גם פה קיימות אינספור אפשרויות והעיצוב תלוי בעיקר בכן, ברמת היצירתיות שלכן ובלוק שאתן מעוניינות ליצור. תוכלו, למשל, לבחור קצוות שיער אחת ולהשחיל אליה חרוזים לבנים וכחולים לסירוגין, ליצירת מעין “ראסטה” מחרוזים. אלה שאוהבות את הלוק הרומנטי יותר, יוכלו לקשור את הנוצות בעדינות בשכבות הפנימיות יותר של השיער, כך שהן יבצבצו ממנו כשהשיער יזוז. אם לא אכפת לכן שהלוק ילווה אתכן גם כמה ימים קדימה, תוכלו להשתמש בצבע זמני לשיער בגוון כחול על קצוות השיער, או לחילופין, כפסים המשתלבים בתוך השיער.

74 עיצוב שיער בתוספת כחול לבן ליום העצמאות
74 עיצוב שיער בתוספת כחול לבן ליום העצמאות

עיצוב ציפורניים

מה תצטרכו? מדבקות מעניינות לציפורניים בגווני כחול-לבן ליום העצמאות, לק ג’ל או לק רגיל בגוון לבן או כחול, מברשת דקה לציפורניים (או מברשת אייליינר דקיקה), אבנים מנצנצות בגווני כחול-לבן להדבקה.

עיצוב ציפורניים בסגנון כחול לבן
עיצוב ציפורניים בסגנון כחול לבן

מה עושים? בגזרת הציפורניים הכל הולך. אם יש לכן יד אמנותית, תוכלו לצבוע את הציפורניים בלבן ולקשט אותן בפסים, נקודות, דגל ישראל או ציורי ציפורניים אחרים בגוון כחול. אלה שמעוניינות להשקיע קצת פחות זמן, יוכלו להשיג אפקט דומה באמצעות מדבקות לציפורניים. אם בא לכן על לוק מנצנץ ומרשים יותר, תוכלו לצבוע את הציפורניים בכחול או לבן, ולהדביק מעליהן אבנים מנצנצות בגוון הנגדי.

עבודות ציפורניים של שרלי יואל בוגרות בית הספר - עיצוב ציפורניים כחול לבן
עבודות ציפורניים של שרלי יואל בוגרות בית הספר – עיצוב ציפורניים כחול לבן

אקססוריז

מה תצטרכו? כובע מגניב בגווני כחול ולבן (או רק אחד מהם), תיק כחול או לבן, שרשרת או טבעת מגן דוד, צעיף דק או מטפחת ראש כחולים או לבנים – והבנתן את העיקרון.

מה עושים? חשוב מאוד לזכור שגם בלוקים חגיגיים יותר, כל המוסיף גורע. לכן, כשהעניין נוגע לאקססוריז, רצוי להיצמד לשני פריטים מרכזיים ולשלב אותם בלוק הכללי, בהתאם לצורך שלכן בהם ולאיפור והשיער שיצרתן – כאשר הכלל המנחה פה הוא הימנעות ממראה עמוס או מצועצע מדי – אתן רוצות להראות פטריוטיות, לא בתחפושת.

רוית אסף - מתוך פרופיל הפייסבוק הפרטי
רוית אסף – מתוך פרופיל הפייסבוק הפרטי

טוטאל לוק מומלץ ליום העצמאות

את הלוק המושלם ליום העצמאות, מומלץ לתכנן תוך שמירה על הסטייל האישי שלכן. התחילו מביגוד טרנדי: שמלה לבנה עם פסים כחולים (או להיפך), חולצה לבנה עם ג’ינס כחול או כל קומבינציה אחרת שעובדת לכן עם הגוונים הללו – כאשר יש להתאים את הלבוש, כמובן, לערב או ליום.

קרדיט איפור: דידי פז מורה רשת וצלם. צילום: איגור קרוטר.  הפקה מדהימה שמזכירה לנו שחייבים להמשיך לעוף - לוק כחול לבן
קרדיט איפור: דידי פז מורה רשת וצלם. צילום: איגור קרוטר.  הפקה מדהימה שמזכירה לנו שחייבים להמשיך לעוף – לוק כחול לבן

לוק חגיגי לערב יום העצמאות: ערב יום העצמאות הוא ערב חגיגי, וכידוע, השידוך המושלם לערב חגיגי הוא שמלה. בחרו בשמלה כחולה או בשמלה בגווני כחול-לבן (תתפלאו כמה כאלה יש היום), ושלבו אותה עם לק כחול או לבן, עליו מודבקות אבנים מנצנצות. החליקו את השיער, פזרו אותו וצבעו את הקצוות שלו בצבע כחול.

עצמאות 74 למדינת ישראל
עצמאות 74 למדינת ישראל

צרו איפור בגוונים כחולים, כמו זה שהצענו בהתחלה, ושלבו בו אלמנטים מנצנצים – כמו למשל אבני חן לבנות שמודבקות על השפתיים או בצידי העיניים, או הרבה שימר. השלימו את ההופעה עם שרשרת מגן דוד ותיק בגווני כחול או לבן שדומים לגווני השמלה.

לוק כחול לבן ליום העצמאות
לוק כחול לבן ליום העצמאות

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים