משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

פסח – בהשראת קליאופטרה

אין ספק כי המלכה הפופולארית של מצרים הקדומה הטביעה את חותמה בעיצוב תספורת של קארה סימטרי עם פוני ובתחום האיפור בעיניים דומיננטיות עם זוויות עיניים חיצוניות מודגשות בקווי-מתאר אלכסוניים כלפי חוץ.

קליאופטרה אשר שימשה כמלכה שלטת וכוחנית בסביבה של שליטים גברים וחזקים, הבינה כי איפור נוכח המעניק לעיניים עוצמה בהחלט יתרום לתדמית של אישיות חזקה.

29989ImageFile4521

רגע לפני שחג הפסח כאן, במסגרת פרויקט של “נשים דומיננטיות בהיסטוריה” התקיימה ברשת בתי הספר לאיפור של רוית אסף, הפקת איפור ייחודית ומרהיבה המהווה מחווה למלכה המצרייה בניצוחו של יוני אסף מאפר ומורה בכיר בבית הספר.

רוית אסף אשר הפקידה את פניה בידיו של יוני מסבירה : “תיחום העיניים בתקופת מצרים הקדומה , לא רק אצל קליאופוטרה, הוא מוטיב עיקרי, מוגזם המגדיל ומעצים את מבנה העין באופן דומיננטי. שימוש בצבע שחור הוא הכרחי כדי ליצור קוי מתאר חדשים היוצרים טעות אופטית של מבנה עין גדול הרבה יותר מהנתון הטבעי. הזוויות החיצוניות של העיניים `נמתחות` החוצה באופן מחודד בדיוק כמו הזויות הפנימיות. שימוש בצללית מוזהבת לצד צללית שחורה יוצר ניגודיות המעניקה יוקרה אלגנטית למראה הכללי” מסכמת אסף.
“תיחום השפתיים אף הוא מודגש אך הן נטולות צבע” מסביר יוני אסף. “גם שימוש באבקות מבריקות על עצם הלחי מאפשר להעניק למבנה הפנים קווים חדים יותר של עצמות לחיים גבוהות”.

איפור- יוני אסף מורה בכיר ברשת רוית אסף
עיצוב שיער- אדם משיח לרוית אסף
צילום- אילן אמויאל
פאה- דיוויס.

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים