משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

צבעוניות עמידה במים

ההשראה: צבעוניות המטפחות של מעצבי העל דולצ`ה גאבנה תוך התייחסות לפלטת הצבעים השולטת בעונה. ההדפסים בהשפעת סגנון ה”רוקוקו” שובר המוסכמות הקלאסיות המתהדרים בצבעוניות מסולסלת עד מצועצעת.
בן רביבו מאפר בכיר ומורה ברשת בתי הספר של רוית אסף מציין כי “בחירת גוונים פסטלים רכים ונשיים לצד צבעוניות עוצמתית בעלת נוכחות כובשת היא זו שיוצרת את הניגודיות בדיוק כמו באופנת מטפחות המשי של מעצבי העל האיטלקיים. מחד הדפסים צבעוניים ונועזים מלאים בקישוטיות מעוגלת ומעוקלת לצד צבעי ניאון בעלי חוזק נוכחותי ומאידך טקסטיל רך, נעים, חלק ועדין – משי. כל זה בא לידי ביטוי בכל מראה איפור מצולם בהפקה המשלב נוכחות של מנעד גוונים קריר, פסטלי רך ומתקתק כגון, ירוק-מנטה, ורדרד-בייבי וכתמתם-קורל לצד קריצה צבעונית תוססת משנות ה-80 של אדום, כחול, כתום וורוד פוקסיה. הקלות האלגנטית לצד קסם הצבעוניות, יוצרת מלוא תשומת לב. יחד עם זאת יש הקפדה מלאה על הרמוניה בפלטת הגוונים השומרת על אלגנטיות מסתורית”.

רוית אסף מוסיפה ואומרת כי “הטרנדים העיקריים הבאים לידי ביטוי הם עיניים מודגשות באמצעות צלליות במראה בלתי מוקפד עם קווי אייליינר גרפיים מדויקים ולחילופין שפתים עוצמתיות עם פיגמנט משתלט . אך טבעי היה לשלב בין טקסטורות מבריקות וזוהרות אפילו עם טאץ` מטאלי לצד מרקמים מנוגדים להם במראה מאט ואחיד. לא פסחנו על שימוש מוגזם במסקרה עמידה על מנת ליצור הדגשת העיניים”.

עוד מדגישה אסף כי ” הדגשת העיניים בעפעף התחתון והתיחומים של הקווים הדומינטטים מפנים את מקומם למראה כמעט נטול תיחום בקו שורש צמיחת הריסים. זאת בשל העובדה כי ריכוזיות הצבע מתרכזת בעפעף העליון כך שאין צורך ליצור עומס מוגזם במראה הכללי”.

מראה וינטאג` שובר מוסכמות לוקח אותנו למחוזות שנות ה-80 שהיו טבולים בצבעוניות עזה ואנרגטית מלאה באופטימיות. ספקטרום רחב של צבעים וגוונים באים לידי ביטוי על העפעפיים ו/או על השפתיים כאשר עור הפנים שומר על מרקם אחיד וחלק.

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים