משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח
0 0.00

רוית אסף מציגה: עצמאות 2018

הפקת יום העצמאות ה-70 למדינת ישראל בסימן יצירה והתחדשות

חנה סנש וזהרה לביטוב היו הטייסות הראשונות שלנו והתוו את הדרך לחיילות וללוחמות בצה”ל. ביום העצמאות ה-70 למדינת ישראל, בחרנו לתת מקום ליופי הנשי ולשתי דוגמניות אשר שירתו כלוחמות בצה”ל. רוית אסף רשת בתי הספר לאיפור ומקצועות היופי,בחרה בהפקת איפור המצדיעה ליופי הנשי בחיילות הים, היבשה והשדה.

איפור ליום העצמאות הוא איפור המתאים למסיבות הנוצצות בערב יום העצמאות ואופייני באלמנטים של הברקות מטאליות. שימרים בגימור פנינה וכמובן איך אפשר בלי הכחול והלבן.

איפור עצמאות 2018
לשמחתנו הכחול חוזר בקיץ הזה ומשתלב מצוין בחגיגות העצמאות שלנו, וגם על עור שזוף. אפשר הקיץ לתת טוויסט מרענן ובמקום אייליינר שחור וחתולי, אייליינר בגוון טורקיז.

במחלקת התסרוקות אנחנו שמרנו בהפקה זו על הטקסטורה הטבעית של השיער המקנים מראה טבעי ומוקפד. בסרבלי הטיסה עיצוב השיער הזה הנחשב סולידי בדרך כלל מקבל חיים חדשים ומשדר נשיות ואפילו חושניות המשתלבת היטב עם האיפור היותר דומיננטי.

מראה איפור ליום העצמאות 2018

משכול לעצמאות – מראה איפור מאת לינוי דראב

כמכללה אנחנו הכי גאים בבוגרים שלנו, והפעם זאת לינוי דראב ,בוגרת של רוית אסף רשת בתי הספר לאיפור ומקצועות היופי במגמת איפור מקצועי ואיפור אומנותי. שהרימה יוזמה ויצרה מראה מיוחד ועוצמתי משלה.

לינוי בחרה ליצור מראה איפור המשלב בין שני הימים החזקים והאופייניים כל כך למדינת ישראל – יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ויום העצמאות הבא אחריו.

שכול ועצמאות - מראה של לינוי דראב
שכול ועצמאות – מראה של לינוי דראב

 

עבודת האיפור משלבת את המעבר החד בין הכאב והשכול לבין התקומה וההתחדשות. עבודת האיפור האמנותי בשונה מאיפור ביוטי מאפשרת לאמן האיפור להביע גם את תחושותיו ולהעביר מסר ממש כאילו היה הגוף האנושי הקנבס שלו.

על המחשוף התיזה לינוי טיפות דם המייצגות את השכול והמחיר של העצמאות , ומנגד רשמה בגדול את הספרות 70 עם צבעי מים כחולים-לבנים עם הבזקי צבע כסופים המסמלים את זיקוקי הדי-נור המסורתיים של סיום יום הזיכרון ופתיחת חגיגות יום העצמאות.

עבודת האיפור בפנים,משלבת איפור ביוטי ואופנה עם הדבקת אבני קריסטל בגווני דגל ישראל, העיניים הודגשו בצורה חתולית עם צלליות בגוונים של לבן וכסוף, להשלמת המראה הודגשו השפתיים בצבע מים בגוון כסף מטאלי.

 

הצדעה לנשיות בצה”ל –

צילום: גלעד קוואלרו

איפור: רוית אסף,יוסף אטיאס

סטיילינג וארט: כפיר כהן

עיצוב שיער: מאי-לי

דוגמניות:

סמדר אביכזר לסוכנות pma

שנייה הדר לסוכנות passion management

 

 

משכול לעצמאות –

איפור לינוי דראב

דוגמנית קורלי יסמין לרוסה

צילום גיא זלצר

 

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים