משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

רוית אסף- מראה אביב 2016

רוית אסף רשת בתי הספר המובילה למקצועות האיפור והיופי, מציגה את מראה אביב 2016 בהשראת האומנות הקלאסית.

את המראה יצרו בן רביבו וכפיר כהן, מדריכים מובילים ברשת יחד עם רוית אסף שגם מציגה את המראה על עצמה.

מראה איפור אביב 2016

את ההשראה למראה האביב, לקח כפיר כהן, מדריך קורסי סטיילינג וארט ברשת רוית אסף, מיצירת המופת “פרימוורה” של הצייר האיטלקי סנדרו בוטיצ’לי, שחי ועבד בתקופת הרנסנס. הציור שנוצר בשנת 1482 מתאר סצנה מיתולוגית,המתארת כביכול את לידת האביב. מראה האיפור החדש ,מתאר את דמות האישה המלאכית, ביצירת האומנות המופלאה, עם זר של פרחי אביב לראשה, יושבת בתוך גן קסום. כפיר לקח את המוטיבים העיקריים ונתן להם את הפירוש החדש לאביב 2016 ויצר מראה בלונדיני לרוית אסף,  המשתלב עם הצבעוניות והרעננות של פרחי האביב.

בן רביבו, מדריך בקורסי איפור ברשת רוית אסף, איפר את רוית אסף במראה נקי ועדין המשתלב עם האוירה הכללית. העור נשאר נקי עם הברקה עדינה של שימרים והיילטים, היוצרים מראה מואר ולא מבריק. איפור העיניים בגוונים היוצרים מראה של דו –מימד (פנים שטוחות ללא הצללות) כפי שציירו הציירים בתקופת הרנסנס.

כדי להכניס גם אלמנטים של צבעוניות אביבית, שילב בן גם גוונים של ורוד בייבי בגימור מאט. את העיניים בחר להדגיש עם קו דק של איילינר בצבע חום התוחם את מסגרת העין, ומסקרה המדגישה את הריסים העליונים. גם השפתיים אופרו בגוונים של ניוד עם הברקה עדינה והשלימו את המראה התמים והמלאכי.

לילי אמיר, בוגרת מוכשרת של בית הספר בקורס איפור ועיצוב שיער שזרה זר של פרחי אביב רעננים אשר חוברו לקונסטרוקציה מיוחדת שבנה כפיר כהן.

 

איפור ושיער:בן רביבו

צילום o.m. סטודיו לצילום

סטיילינג וארט : כפיר כהן

פאות:רבקה זהבי

בגד גוף: ונסה ברנס

פרווה סינטטית ותכשיטים: לוני וינטאג׳

זרי פרחים: לילי אמיר

ע. איפור ושיער: לירז סולומון

עיבוד גרפי: פבל שבצ’נקו

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים