משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח
0 0.00

שאלות ותשובות על איפור מקצועי ואיפור קבוע

החלטנו לבדוק עם הצוות המקצועי של רוית אסף, בית ספר לאיפור מקצועי, מה מיוחד בלימודי איפור.

מה ההבדל בין איפור קבוע לאיפור אישי ומקצועי?

איפור קבוע ואיפור אישי מקצועי הם שני דברים שונים לחלוטין. באיפור מקצועי עובדים עם מוצרי איפור שניתן לאפר ולהסיר לאחר השימוש. איפור קבוע זו בכלל פעולה חודרנית שמטפלים גם בפיגמנטים אחרים, זה סוג של קעקוע שנשאר לתמיד.

באיפור קבוע ניתן לעשות רק חלק מהדברים שניתן לעשות באיפור – לעצב ולהדגיש את הגבות, ליצור קו איילנר, להדגיש את גוון השפתיים וקו תוחם. איפור קבוע זה לכל הזמן.

איפור מקצועי
איפור מקצועי

שאלנו את הבוגרות: מדוע הן החליטו ללמוד קורס איפור דווקא?

קורס איפור הוא קורס יצירתי קצר וקולע שאפשר כבר ישר להתחיל לעבוד ולהתפרנס  . כאדם יצירתי מאוד, זה הסתדר לי בול . לאחר שכבר למדתי והתחלתי לעבוד בזה, כבר התאהבתי בתחום לגמרי ונשאבתי לזה.

מהם היתרונות בלימוד איפור מקצועי אצל רוית אסף?

  • כבר במהלך הלימודים התלמידים יוצאים למסלול סטאג’ ולהתנסות בשטח הכוללת הפקות אופנה ואירועים מטעם בית הספר .
  • צוות המורים מגוון ובמהלך הקורס לומדים שיטות שונות ממספר מורים ולא רק ממורה אחד.
  • היות שבבית ספר רב תחומי התלמידים יכולים ללמוד קורסים משלימים כמו בניית ציפורניים, לק ג’ל,  עיצוב תסרוקות ואיפור קבוע . כשיבואו הבנות לארגן כלה הם יוכלו לתת מענה להכל . זאת מעיצוב שיער, ציפורניים וכמובן איפור.
  • בית ספר לאיפור רוית אסף הוא מקום מעולה לייצר רשת נטוורקינג וקשרים בינאישיים לעבודה משותפת. בגלל שיש כמה מגמות הנטוורקינג עובד נפלא. מעצבת השיער ממליצה על המאפר והמאפר ממליץ על בונת ציפורניים וכך כולם ממליצים על כולם . ניתן גם ללכת יחד להפקות גדולות מה שמגדיל את הסיכוי להשאר בהפקה זו לטווח ארוך, כמו סרט/ סדרת טלוויזיה ועוד
  • אוירה ביתית ונעימה .

מה חשוב ללקוחות שלכן כשאתן באות לאפר אותן?

חשוב ללקוחות שלנו שהאיפור יהיה איכותי, מחובר לטרנדיים, מוצרי איפור איכותיים שלא ייצרו אלרגיות, וישארו להרבה זמן.

האם יש הבדל בין איפור לנשים בגיל ה-30 לגיל ה-40?

ההבדל המהותי אצל איפור נשים בגיל 30 לבין איפור נשים בגיל 50 הוא שמצב האור משתנה , הפנים משתנות , יש נפילה של העפעפיים, מסגרת הפה  , עור הפנים והצוואר יותר רפוי, יש יותר כתמים. על האור ..מכאן האיפור שונה לחלוטין מבחינת טשטוש, הבהרה, הרמה הדגשות שונות ועוד.

איפור מקצועי לעיניים
איפור מקצועי לעיניים

איך מתאימים את האיפור לאירוע מסוים?

לפי אופי האירוע מחליטים איך להתאים את האיפור. אם מדובר באירוע באולם או אירוע בפרדס, בחוץ או באולם כמובן בשעות היום או הערב הכל משפיע על סוג האיפור שנשתמש.

ההתאמה קשורה גם לסגנון השמלה , סגנון התסרוקות , וגם אופי האורחים באותו אירוע מדובר. כל הפרמטרים הללו משפיעים על סוג ואופי האיפור שנבחר.

מהם גווני האיפור המבוקשים כיום?

חזרנו לצבעים של ורוד וסגול.  ניתן לראות את שובם של הוורודים והסגולים לצד החומים שתמיד נמצאים וגם מתחילים לראות יותר תעוזה בצבעים ובגוונים בניגוד לעבר.

האם קורס איפור מתאים לכל אחד ואחת?

צריך לאהוב ולהתחבר ואז זה מסתדר ומתאים בול. צריך שתהיה לך את הגישה והרצון.

האם הצלחת לשלב עבודה במקביל ללימודים?

בטח, למה לא. היה פשוט. עבדתי במשרד פרסום ביום  ולמדתי אחר הצהריים איפור בו זמנית. הלימודים מאפשרים עבודה ביום ולימודים בערב כך שבהחלט ניתן להתמיד עם זה.

מה את ממליצה לבנות ששוקלות ללמוד קורס איפור?

אני מציעה להן שינצרו ויספגו היטב את המידע שהן מקבלות בבית הספר רוית אסף. ממליצה לשים את כל הידע הקודם שלהן בצד ולספוג את כל הידע החדש מהמורים שלהם מההתחלה וכמובן מאחלת להם המון הצלחה.

מעוניינת ללמוד קורס איפור מקצועי ? את מוזמנת לקבל מידע באתר וגם בטלפון: 1700-70-70-54

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים