משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

שאלות ותשובות על עיצוב שיער

עיצוב שיער מקצועי
עיצוב שיער מקצועי

על מה את ממליצה בקורס עיצוב שיער של רוית אסף? 

קורס התסרוקות של רוית אסף מציע מגוון תחומי לימוד שונים אשר מכינים אותך טוב מאוד לעבודה בחוץ. השיעורים מתחלקים ללימוד טכניקות שונות ויישום שלהן על בובות או על לקוחות או על מודליסטיות. כמו כן יש המון הפקות בית ספריות שבאמת נותנות אופציה מעולה לצאת לעולם התסרוקות בביטחון רב יותר.

 

האם עיצוב שיער מתאים לכל אחת ואחד?

כמובן שלעיצוב תסרוקות צריך יד טובה וזיקה למקצוע. כמה שהמקצוע הוא כיפי ומספק הוא יכול להיות גם    מאתגר, הטיפ של מובילת המגמה אצלנו – שעושים משהו באהבה אמיתית נהנים מאוד והסיפוק הוא אדיר. חשוב לזכור כי יש המון טכניקות שנרכשות אבל מאוד חשוב שתיהיה יד טובה על מנת להצליח.

 

מה ההבדל בין קורס תסרוקות לקורס ספרות מקצועי?

ההבדל בין קורס תסרוקות לקורס ספרות הוא עצום. מדובר על  2 מקצועות שונים לגמרי.

קורס ספרות מתמקד יותר בכימיה של תספורות והחלקות. עיצוב תסרוקות זה יותר פיסול , אנחנו מקבלים ראש מומצא לגמרי ומפסלים עליו פסל שהוא בעצם התסרוקת.

 

מה השתנה בתסרוקות לנשים בשנה האחרונה?

בשנה האחרונה התסרוקות השתנו מאוד. הפשוט הפך לפופולרי , אם לפני 10 שנים התסרוקות היו מאוד מסובכות וקלאסיות כיום העולם נוטה לפשוט , פזור , צמות , אסוף מרושל וכדומה. דרך אגב גם באיפור ובאופנה מתקדמים לעבר פשוט. המשפט basic is beautiful מגדיר זאת טוב מאוד.

 

שינויים בעולם עיצוב השיער
שינויים בעולם עיצוב השיער

 

ספרי קצת על עיצוב תלתלים, מה חשוב לדעת?

עיצוב תלתלים זו אהבה אחרת , המון מעצבי שיער חוששים לגעת ולהתעסק בתלתלים אבל תלתלים זה אופי כמו שאומרים ואם תלך איתם הם ילכו איתך , זאת אומרת שאם אנחנו מחליקים את התלתלים וננסה לשנות אותם כמו כל אופי דעתן הוא ינסה להתנגד. אז טיפ ממני תמיד ללכת לפי התלתלים לפי הכיוונים ולפי מה שהתלתל אומר כי תלתלים תמיד צודקים.

 

עיצוב תלתלים בשיער
עיצוב תלתלים בשיער

האם צמה עדיין רלוונטית בעולם עיצוב השיער? 

צמות בשנים האחרונות תפסו תאוצה ענקית בעולם עיצוב השיער. כמו שאמרתי בהתחלה, בשנים האחרונות הפשטות מנצחת כך גם הצמות שמסמלות פשטות אבל עם טוויסט לעוד שאלות פשוט להגיע לסניפינו ולרכוש מיומנות על המקצוע הכי נחשק בשוק כיום.

 

מה את ממליצה למי ששוקלת להבהיר את השיער?

חשוב לדעת שתמיד אחרי הבהרות שיער, העישר מאבד את צורתו הטבעית, הגמישות נאבדת וכך גם נהייה יבש. רצוי לבדוק תמיד מול המעצב שיער האם הוא מקצועי בתחום הבהרות וחשוב לדאוג שהוא עובד עם חומרים מחברה מובילה ומוכרת. כיום יש תוספים להבהרות כמו אולפלרס, מדובר על מולקולת שמן המסייעות לשמירת הקרטין של השערה, מדובר על שכבת מגן המעטה את קצב פריצת החומר אליה. חומר זה אומנם יקר, אך מומלץ מאוד לעבודות שיער בפיגמנט הישראלי!

 

המלצות על הבהרת שיער
עיצוב שיער והבהרת שיער

האם עלה הביקוש להחלקות שיער בשנים האחרונות?

החלקות שיער הוא טרנד חדשני ומהפכני שהפך להיות נגיש מאוד בתחום השיער. ישנם חומרים רבים שעוזרים להשתקמות מסיבית של השיער ויכולים לעצור את הנשירה על ידי בניית עטיפת הקרטין ואף לשמר אותה. בשנים האחרונות המון בנות עושות החלקות שיער מכיוון שזה פותר את הנפח והסידור התכוף של השערות יום יום.

ravit-asaf.co.il_istock-1124238208-min

 

טרנד החלקות בשיער

האם יש תסרוקת מסוימת שמבוקשת יותר?

כיום טרנד עיצוב השיער מתבסס המון על קארה או קווים ישרים וחדים אחרי החלקה, כ-70 אחזים מוחלקות על ידי קו ישר. 30% מהן מתולתלות בדרגות שונות.

האם הלימודים בקורס עוזרים להשתלב מקצועית בתחום?

הלימודים עוזרים מאוד להשתלב מקצועית בתחום השיער, מכיוון שלכל מקצוע יש את הבסיס, לא חסרים טרנדים חדשים שמגלים. אך לא נוכל להשתלב בטרנדים העולמים בלי לדעת את הבייסיק לכל שיטה וטרנד. רוב בוגרי הקורסים והתלמידים משתלבים חזק בענף גם באמצע הקורס וגם בסופו.

רוצה להשתלב בעולם עיצוב השיער? את מוזמנת ללמוד קורס עיצוב שיער אצל רוית אסף. מידע באתר ובטלפון: 1700-70-70-54

פוסטים נוספים:

טרנדים באיפור כלות ל-2024

איפור כלות הוא אחד התחומים החמים ביותר בעולם היופי והאסתטיקה בכל שנה ושנה, ואין ספק שחובבי הטרנדים והז’אנר בכלל, מחכים בכל עונה כדי לראות אילו סגנונות ייחודיים יאפיינו את עונת החתונות הקרובה. הנה כמה מגמות איפור כלה ששווה להכיר לקראת 2024, פלוס כמה טרנדים נוספים שעשויים בהחלט להשפיע על עולם איפור הכלות

read moreקרא עוד

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים