משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

כיצד לשמור על עור הפנים והשיער בקיץ

הקיץ כבר בעיצומו והשמש נמצאת גבוה בשמים. את החום אפשר להרגיש בכל פינה ואי אפשר להתחמק ממנו. השמש החזקה, שנותנת חיים בטבע, גורמת לעורנו ושיערנו לנזק בלתי הפיך. רוית אסף, רשת בתי הספר לאיפור ומקצועות היופי, מביאה לכם את כל הטיפים כיצד לשמור על עור הפנים והשיער בעונה הלוהטת של השנה.

טיפוח העור – איך לעשות זאת נכון?

בגלל החום והלחות, נשים רבות מעדיפות לזנוח את שגרת הטיפוח שלהם, בטענה שכל שכבה “שומנית” של קרם לחות,גורמת להן הרגשה של עומס על עור הפנים. למעשה שגרת הטיפוח בקיץ חשובה לא פחות מאשר בחורף ולכן, כדאי לבחון את שגרת הטיפוח ולבצע שינויים, זה הזמן לעבור ממרקמים של קרמים , העשירים יותר בהזנה המתאימים לעור יבש לקרם לחות/תחליב במרקם קליל על בסיס מים.

שגרת טיפוח, של מריחת סרום וקרם לחות הם כבר מזמן חלק מהשגרה, לפחות אצל רובנו,במשך כל עונות השנה  כדי להימנע משימוש במוצרים מכבידים ולא מתאימים,חשוב שנכיר את סוג העור,ואת הצרכים של העור שלנו. התחילי בשגרת הניקוי, אם בזמן החורף את אוהבת להשתמש בחלב פנים ומי פנים, בקיץ אפשר לעבור לשימוש בסבונים לניקוי והסרת האיפור.ניקוי הפנים עם פילינג קריסטלי עדין,2-3 בשבוע ישלים את המלאכה.

במהלך היום, העור נמצא במצב של התגוננות. התגוננות מהשמש, מלכלוך ומרדיקלים חופשיים. בנוסף במהלך היום אנחנו מניחים על העור שכבות נוספות של מוצרי איפור כגון פריימר ומייק אפ, היוצרים שכבות נוספות על העור. מהסיבה הזאת נשים רבות מעדיפות לוותר על שלבים ראשונים בטיפוח עור הפנים. החדשות הטובות שאפשר להעביר את פעולת שיקום העור ללילה. במשך הלילה, העור מפנה את המשאבים שלו לשיקום ולבנייה מחדש, בניגוד להגנה ולחימה במזיקים. מומלץ להוסיף גם סרום לקרם הלחות בלילה, ובמידת הצורך להשתמש בקרם לילה עשיר,במרכיבים פעילים. טיפ קטן, קבלו מספר המלצות על מוצרים עמידים לקיץ הישראלי כדי שתוכלו לשמור על עור פנים יפה ובריא.

מריחת מייקאפ

שמירה על עור הפנים

מהם החומרים המומלצים לטיפול עור הפנים?

בנוסף לקרם הלילה אנחנו ממליצים לא לוותר על אף אחד משלבי הטיפוח השונים. אפשר לוותר עליהם ביום כדי לא ליצור “עומס” על העור.

ולכן ריכזנו עבורכן, את החשיבות של כל מרכיבי הטיפוח שבהם חשוב להשתמש, בלי קשר לעונות השנה:

סרום – בסרום ישנו ריכוז גדול יותר של מרכיבים פעילים, מקרם הלחות והוא נותן “זריקת טיפוח אנרגטית לעור”. הוא חודר במהרה הודות להרכב המולקולארי שלו. ומשמש כהזנה אינטנסיבית וממוקדת, המהווה תוספת טיפולית חיונית לשגרת הטיפוח שלנו ולכן מומלץ לא לוותר עליו גם בקיץ. אם השימוש בסרום מכביד עלייך במהלך היום,עברי במשך הקיץ,לשימוש בלילה בלבד.

קרם עיניים –אני אוהבת למרוח קרם עיניים גם ביום וגם בלילה. וכן,אני ממליצה על התחלת השימוש בקרם עיניים,כבר מגיל 25. העור סביב העיניים דק ושברירי ולכן קמטים וקמטוטים נוטים להופיע קודם כל באזור זה.השמש החזקה,בייחוד בקיץ, לא מיטיבה עם הקמטוטים העדינים שמסביב לעיניים ולכן חשוב לשמור ולטפח את האזור הזה.

קונסילר לעיניים
קונסילר לעיניים

קרם לחות – קמטים וקמטוטים נוטים להופיע ולבלוט יותר בעור יבש. נהוג לחשוב שבגלל הלחות שיש בקיץ ,אין צורך להזין את העור. אך ההיפך הוא הנכון,השמש גורמת לעור להפוך ליבש וסדוק ולכן השימוש בקרם לחות במרקם קליל חשוב ביותר.הענקת לחות אופטימלית וייעודית לסוג העור,תגרום לעור להיות  גמיש ואלסטי ולהראות חלק ובריא.

והכי הכי חשוב, מים והרבה מים. הקפידו לשתות לפחות 8 כוסות מים, נכון שאנחנו מעדיפות לשתות משקאות תוססים על פני מים, אבל שתיית מים היא הדרך הפשוטה והנפלאה לגרום לעור להראות נפלא ולהעניק לגוף מבפנים את מנת הלחות שהוא זקוק לה.

שמירה על עור הפנים
שמירה על עור הפנים

כמה טיפים לשמירה על השיער בקיץ

חפיפה יומיומית בשמפו מתאים לסוג השיער תעזור לשמור את עור הקרקפת והשיער נקיים משומן, זיעה ולכלוך. חפיפה יומיומית גם תעזור לשיער דק להשיב את המראה החיוני.

שמירה על השיער בקיץ
שמירה על השיער בקיץ
  1. לאחר החפיפה בשמפו, שימוש במרכך יעזור “לסגור” את קשקשי השערה וייתן לה לחת, ברק וגמישות. בנוסף שימוש במרכך ייקל על סירוק השיער וישמור עליו מפני שבירה מיותרת. את המרכך יש למרוח מקצוות השיער עד כמעט לשורש השערה. רצוי להימנע ממריחת המרכך על עור הקרקפת.
  2. רצוי להתחיל את החפיפה במים חמים, שיעזרו להמיס את השומן ולנקות את הלכלוך, ולסיים בשטיפה במים קרירים שיסיעו לסגור את הנקבוביות.
  3. ניתן להשתמש במסכה לשיער 1-2 בשבוע. כדי לעזור להגביר את פעולת המסכה, רצוי לעטוף את השיער במגבת ולהמתין 15 דק’ (גם אם היצרן ממליץ על פחות).
  4. רצוי להסתרק בעזרת מסרק רחב שיניים, בזהירות ובקבוצות קטנות, כאשר מתחילים לסרק מקצוות השיער ולאט עולים לכיוון השורש. את פעולת השירווק רצוי לבצע לאחר שהשיער התייבש מעט, זה יעזור למנוע שבירת שיער.
  5. בעת חשיפה לשמש, מומלץ להשתמש במוצרים אשר מכילים מקדמי הגנה לשיער. אם אין ברשותכם מוצר כזה, גם קרם הגנה רגיל יכול לעזור!
  6. לפני הכניסה למים מומלץ להרטיב את השיער במים מתוקים בכדי למנוע ספיגה של כלור או מלחים בסיב השערה. לאחר היציאה מהמים מומלץ לשטוף את השיער במים מתוקים, שוב.
  7. קצוות! קצוות! קצוות! כאשר הקצוות “שרופים” ומפוצלים השערה חלשה ונשברת בקלות. רצוי לגזור קצוות בתדירות של עד שלושה חודשים. גזירת קצוות תדירה תשמור על השערה בריאה ובעלת מראה מדהים!

לטיפים נוספים על עיצוב השיער וגם להרשמה לקורס עיצוב שיער, לחצו על עמוד הבית.

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים