משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

שנה שכולה זהב

במסלולי התצוגות לקראת אביב 2016  ראינו כי זהב טהור זהו הצבע השולט במראות האיפור. מראה זה הינו המראה המושלם לחגיגות הסילבסטר.

כבכל שנה, הסילבסטר זה התירוץ של כולם להעז, להשתגע עם האיפור, השיער והביגוד, לקבל את השנה החדשה בדרך חגיגית במיוחד.

ברשת בתי הספר לאיפור ומקצועות היופי רוית אסף, בחרנו דווקא השנה להיצמד למראה הקלאסי.  השילוב של כסף וזהב עם הצבע השחור הוא שילוב מושלם של צבעים קלאסיים המשדרים זוהר ויוקרה לצד תעוזה.

בהפקה מיוחדת לסילבסטר בהובלתו של כפיר כהן מורה לארט וסטיילינג אשר ביחד עם בן רביבו, מאפר ומורה בכיר לאיפור ברשת יצרו את המראה המושלם לחוגגות.

השמלות  שבחר כפיר הן בצבעי השחור והזהב עם גימורים מטאליים.

כדי לא ליצור מראה עמוס מדי ומצועצע, בחר בן רביבו לשמור על צבעוניות עם אותם מוטיבים. בן בחר להשתמש ביצירת המראה בשימרים ובמייק אפ שימר עם אפקט של הצבע הדומיננטי- הזהב.

מראה הפנים שיצר בן הוא מראה מטאלי ורך,  עיניים מעושנות בגוונים הקלאסיים של חום שוקולד ושחור עם נגיעות של צללית פיגמנט שחורה בעלת הברקה מטאלית. כך נוצר מראה קלאסי בשילוב עם שפתיים מודגשות בצבע מרסלה, בורדו ולא אדום אש שמזוהה תמיד עם חגיגות הסילבסטר כדי לשמור על השיק המושלם. במראה השני בחר בן, בשפתיים בגוון ניוד המשתלבים עם הגוונים של השמלה.

 

 

 

איפור ושיער: בן רביבו

ארט: כפיר כהן

צילום:  o.m סטודיו לצילום

דוגמנית: רוית אסף

ע. מאפרים: לילי אמיר,לירז סולומון

שמלה: לוני וינטאג’

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים