משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

שנות ה-80 בכותרות

תקופת שנות ה-80 או כפי שקראו לה “העשור הנורא של האופנה”,התאפיינו בשילובי צבעים חזקים שלא קשורים אחד לשני.כריות בכתפיים,תכשיטי פלסטיק גדולים וצבעוניים,חותלות ברגליים,שיער עם תספורות כמו מוהוק, או תלתלים מנופחים עם הרבה מוס. האיפור בשנות ה-80 התאפיין גם הוא בשילובי צבעים מנוגדים כמו ורוד וירוק.קווים חדים של סומק צבעוני בעצמות הלחיים ושפתיים מודגשות על גבול הצעקניות, לצד מראה העיניים המעושנות והשפתיים החזקות בגוונים של בורדו יין.

שנות ה80

החזרה של שנות ה-80 לעולם האופנה החלה כבר לפני חמש שנים בקולקציות של המעצבים הגדולים לסתיו חורף 2009/10. מותגים כמו גוצ’י ומארק גייקובס היו הראשונים לעצב קולקציות בהשראת שנות ה-80 הצבעוניות ומאז בכל עונה ישנם השפעות של שנות ה-80 בקולקציות של המעצבים המובילים.

בן קדר,מאפר ומורה בכיר ברשת,המתמחה בשילובי צבעים נדירים וביד של אומן,יצר מראה איפור מרהיב בהשראת שנות ה-80 להפקת אופנה וסטיילינג שהתפרסמה במגזין הנחשב “מגזינה”.

בן קדר בהפקה לשנות ה-80

 

 

רוית אסף - סטייל של שנות ה80

 

 

Our new story… Now in Magazina

Photographer – Daniel Elster
Styling – Hila Gerby
Hair – Kobi Kalderon
MakeUp – Ben Kader

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים