משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

תסרוקות לשיער מתולתל

תסרוקות לשיער מתולתל

צילום: יח”צ וולה פרופשיונלס

תסרוקות לשיער מתולתל תמיד מאתגרות את מעצבי השיער, רוב המתולתלות אוהבות להשאיר את השיער פזור ופחות לאסוף אותו. בקשנו משניים מהמורים שלנו בקורס עיצוב תסרוקות של מגמת השיער לתת לנו מספר שיטות לעיצוב שיער מתולתל.
אך לפני שמתחילים לדבר על טכניקות של סוגי עיצוב שיער מתולתל או גלי או מקורזל, חשוב מאוד שנבין ונכיר את הסוגים השונים של שיער מתולתל והדרכים לטפל בו.
דבי דוסטרה ואריאל דהרי מצוות המורים של רוית אסף, משתפים אותנו בשיטות שלהם לעיצוב שיער מתולתל על סוגיו השונים.

אילו תסרוקות מתאימות לשיער מתולתל?

המתולתלות בדרך כלל אוהבות להישאר עם פזור ולא לאסוף את התלתלים. רק במקרים נדירים הכלה רוצה לעשות תסרוקת אסופה ומוקפדת. ישנה תמימות דעים בין המורים שלנו, שלא מומלץ ואפילו אסור להחליק שיער מתולתל וגם לא לעשות פן לפני שנגשים למלאכת עיצוב תסרוקת לתלתלים.

כחלק מהעבודה ועיצוב תסרוקות לתלתלים, עבודת הכנת שיער מתולתל מתחילה עם עיצוב השיער המתולתל עם מוס ומכשיר בייביליס. תוספת של חומר עיצוב כגון מוס, שומרת על התלתלים יפים ומעוצבים.

כדי לתת לשיער יותר נפח צריך לפרק כל תלתל לשלושה חלקים והסוד להעצים את התלתלים הטבעיים עם מכשיר בייביליס בקוטר 17/19 אשר שומר על תלתלים בעיצוב טבעי ולא עשוי מידי.

עיצוב שיער מתולתל עם בייביליס

צילום: יח”צ

עיצוב שיער עם מכשיר בייביליס

 

 

דרך נוספת לתת לשיער מתולתל מראה מעוצב, הוא ייבוש השיער בעזרת מייבש שיער עם  דפיוזר, המפזר את החום בצורה מפוזרת, אשר גורמת לתלתלים לשמור על צורה מסודרת.

לכלות בעלות שיער מתולתל קצר, לא כדאי להשתמש בחומרי עיצוב שיער כגון ספריי וזאת מכיוון שהחומר מפיל את התלתלים.

תסרוקות לשיער מתולתל ארוך

צילום: יח”צ
ייבוש שיער מתולתל עם מייבש שיער ודיפיוזר

למראה טבעי ורך של התלתלים הוסיפי בסיום הייבוש ספריי לעיצוב לשיער מתולתל. הורידי את הראש כלפי מטה ורססי את החומר לתוך שורשי השיער.

עיצוב תסרוקת לשיער מתולתל

צילום: יח”צ

בסיום ייבוש התלתלים רססי מעט ספריי לחות.

עיצוב תסרוקות לשיער מתולתל קצר

את התסרוקות לשיער מתולתל קצר, מתאימים לפי סוג התלתלים. ישנו שיער עם תלתלים שאפשר לפתוח אותם ולקבל נפח. בתסרוקות עם שיער מתולתל קצר מאוד, אפשר לשים חומר עיצוב כדי שהתלתלים ייראו מסודרים יותר.

שיער מתולתל

צילום: יח”צ
עיצוב עם פרחים לשיער מתולתל קצר בסגנון אפרו

 

מידע נוסף שחשוב לדעת לפני תספורת שיער מתולתל

אם תשאלו נשים מתולתלות מתי לאחרונה הן ביקרו במספרה, רובן יגידו שזה הסיוט הגדול שלהן. שיער מתולתל מתכווץ ולכן, גזירה לא נכונה יכולה להיות טראומטית לאישה מתולתלת. השיער הופך להיות קצר ומקורזל. תספורות המיועדות לשיער מתולתל, רק מעניקות דירוג קל ולרוב שומרות על האופי והאורך של השיער, על מנת להקל על השיער. בשיער מתולתל לא תמיד רואים את האורך המדויק של השיער, בשונה משיער חלק או גלי.
יחד עם זאת, חשוב כשמספרים שיער שהוא מתולתל, לגזור את האורך של השיער אחת למספר חודשים כדי לשמור על שיער בראי. שיער מתולתל יבש באופיו עם קצוות מפוצלים. טיפוח השיער ושימוש בחומרים מזינים הוא החלק החשוב ביותר אצל נשים עם תלתלים.
תספורות בסגנון קארה (יש לנו עמוד) מתאימות לשיער מתולתל ורך. פחות לשיער מתולתל ומקורזל.

לעוד כתבות מעניינות, לרשותכם בלוג אופנה עם טיפים וטרנדים מכל עולמות היופי.

 

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים