משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

תסרוקות עם צמות

הצמה הקלאסית מורכבת משלוש קבוצות שיער (או מספר אי זוגי אחר) אותם קולעים אחת בשנייה. הצמות הפכו לטרנד חזק ואופנתי, אותו אנחנו רואים הרבה בתסרוקות לכלות, בתסרוקות לילדות ובסטיילינג.

לאורך השנים הגיע הטרנד ממספר מקומות שונים שמקורם בסרטים, החל משתי הצמות הג’ינג’יות של בילבי ועד לדמות של חאליסי בסדרת הטלויזיה “משחקי הכס”.

טרנד הצמות סחף אחריו גם אביזרים נלווים כמו תכשיטי שיער, פרחים  המתאימים לתסרוקות עם צמות ועד לתוספות שיער מוכנות של צמות, בצבעים שונים.

קליעת הצמות הפכה להיות ורסטילית, וקיימים סוגים שונים ומגוונים של תסרוקות עם צמות. הכנו לכם את המדריך המלא לקליעת צמות בשלל סגננות.

 

תסרוקות צמות

תסרוקת עם צמות סיניות

 

צמה סינית

הצמה הסינית היא גרסה פופולארית של הצמה הפשוטה. את הצמה הזו מתחילים לקלוע מתחילת קו השיער במצח, ומוסיפים קבוצת שיער בכל שלב של הקליעה. עד שמגיעים למרכז הראש ושם ממשיכים לקלוע צמה רגילה. אפשר לקלוע צמה סינית מכל השיער או רק מחלקים שונים כחלק מתסרוקת צמות.

צמה סינית

צמה סינית כחלק מתסרוקת עם צמות

 

את הצמה הסינית אפשר לקלוע לבד או לשלב אותה כחלק מהתסרוקת. השיטה לעשות צמה סינית מתחילה קודם כל ולפני הכול עם הכנת השיער. השיער צריך להיות נקי וחלק, אם יש צורך כדאי לעשות פן או לעבור עם מחליק לשיער, כדי שהקליעה תהיה אחידה וחלקה.

 

צמה הפוכה

את הצמה ההפוכה קולעים כמו הצמה הקלאסית, רק שאת קבוצות השיער, קולעים מהחלק התחתון של השיער ולא מהחלק העליון. קושרים באיקס כמו שקושרים שרוכים.

צמה הפוכה

צמה הפוכה אסופה

 

איך קולעים צמה הפוכה

לפני שנגשים למלאכת קליעת הצמות בצורה מקצועית עלינו להצטייד במספר אבזרי שיער וחומרים כמו פן לייבוש השיער, מחלקי לשיער, בייביליס, גומיות, סיכות, ספרי לשיער, מברשת ומסרק דוק ברזל וחימר לעיצוב שיער. מחט לשזירת שיער.

ניתן להשתמש גם בתוספות שיער בצורת צמות, בצבעים שונים כדי ליצור תסרוקות מגוונות יותר של צמות.

תוספות שיער לצמות

תוספות שיער צבעוניות של צמות קלעות, מאפשרות ליצור מגוון גדול יותר של תסרוקות עם צמות
צילום: יח”צ

 

תסרוקת צמה הפוכה קלאסית

שלב 1

מחלקים את השיער לשביל לצד מורחים מוס לשיער על כל קבוצה ומגלגלים עם מכשיר בייביליס עם קוטר גדול.

צמה הפוכה - שלב 1

הכנה וחלוקת השיער

צמה הפוכה הכנות

הכנת השיער על ידי בייביליס ליצירת נפח

 

שלב 2

מתחילים לעבוד עם החלק בו יש פחות שיער מהקצה שקרוב לאוזן, מורחים חימר לעיצוב השיער  ומתחילים לקלוע צמה הפוכה. צמה שהקליעה היא מתחת לשיער ולא מעליו.

צמה הפוכה - שלב 3

קליעת צמה הפוכה

 

שלב 3 ושלב 4

ובכל שלב מצרפים עוד קבוצת שיער. במהלך הקליעה עוצרים ופותחים את הצמה עם האצבעות.

משיכת קצוות שיער עם האצבעות בכל שלב של קליעת הצמות, מעניקה לצמה מראה “מרושל” ונפוח.

צמה הפוכה - שלב 4

משיכת קצוות שיער עם האצבעות

 

שלב 5

ממשיכים לקלוע את הצמה עד הסוף וסוגרים את הקצה עם גומייה .חוזרים על הפעולה של פתיחת הצמה עם האצבעות לנפח מקסימלי של הצמה. את הגומייה מסתירים על ידי ליפוף  קבוצת שיער קטנה, מסביב לגומייה, מתיזים ספריי ומחממים עם מייבש שיער, כדי שקבוצת השיער מעל הגומייה לא תפתח.

 

 

 

 

 

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים