משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

איך לאפר לחג הפורים?

לכל אלו שנתקעו בלי מאפרת מקצועית בבית יכולים להפוך בתוך כמה שלבים קלים ופשוטים את הפנים של הילדים לתחפושת הכוללת, איפור פורימי אומנותי מיוחד מאוד. אז איך ניתן להפוך את הפנים לבמבי שמח? איך ניתן בכלים קצת יותר אומנותיים של שעווה ודם נוזלי להפוך את האיפור האומונתי לבמבי פצוע? אפשר לקחת את התחפושת המקורית ולעשות טוויסט מסוים בתחפושת כך שהיא תיהיה מותאמת גם למבוגרים.

רוית אסף בתכנית הבוקר של ערוץ 13, מציגה את החשיבות של עבודה עם צבעי מים. משום שצבעי מים הם הרבה יותר אמידים, חשוב לעבוד עם צבעי מים עם ילדים. מי שמרגיש שהוא יכול לעבוד כם כלים מקצועיים יותר והוא יכול להסתדר עם צבעי שמן, חשוב מאוד לפדר את זה.

לסרטון המלא בערוץ יוטיוב של רוית אסף

איל לאפר את הפנים בסגנון במבי פצוע?

איל לאפר את הפנים בסגנון במבי פצוע?

איך הופכים את הפנים לבמבי פצוע?

שלב ראשון, יצירת האף של הבמבי, צובעים את כל החלק הפרונטאלי של האף עם מברשת סינטטית שאפשר לזהות אותה בכל חנות. צובעים את קודקוד האף ולמשוך לעבר השפה העליונה בצבע מים שחור, הצללה של המצח בהצללה כהה יותר כדי ליצור את הגוון של הבמבי, לאחר מכן מוסיפים בעזרת צבע מים לבן את הנקודות של הבמבי על אזור הלחיים. הכתמים צריכים להיות כמו כתמים ולא נקודות אחידות.

שלב שני, כדי להוסיף טוויסט מעניין ולהפוך את הבמבי לבמבי שנפצע, לוקחים שעווה פיסולית שניתן לקנות בכל חנות איפור מקצועית, אפשר ליצור פציעה לכל תחפושת שתחשבו עליה ולעשות כל מה שתחשבו. חשוב לקחת את השעווה ולעבד אותה טוב טוב לפני ההדבקה על עור הפנים. לאחר עיבוד לוקחים את חתיכת השעווה ומהדקים את הקצוות של השעווה. מדביקים את השעווה לעור ומשתמשים בקונסיילר, אז מתחילים לצבוע את הפציעה עצמה.

שלב שלישי, משתמשים בדם נוזלי, דם מלאכותי ככה שרואים שהוא מטפטף על העור מסביב.

שלב רביעי, מוסיפים קשת מהממת וצבעונית שמראה את  הקרניים של הבמבי, ניתן לשלב גם פאה ייחודית שתיתן נפח בשיער.

מספר מוצרים שכדאי לקחת בחשבון לפני שמתחילים לאפר:

  1. שעווה פיסולית.
  2. דבק לטקס או דבק ריסים. דבק חזק יותר שגם נשטף במים במידת הצורך.

WhatsApp Image 2022-03-15_700-min

איך אנחנו מנקים את הפנים אחרי האיפור?

סיימנו את חגיגות של חג הפורים, איך מנקים את עור הפנים אחרי שהשתמשנו בחומרים שאנחנו לא רגילים אליהם?  דבר ראשון לא להשתמש במגבונים כדי לנקות את האיפור ולמרוח הכל. אלא לוקחים מסיר איפור וסבון פנים שיש לנו בבית ומנקים בהדרגה.

רוצים להכיר מקרוב את הקורסים של בית ספר לאיפור של רוית אסף? אתם מוזמנים להצטרף לקורס איפור אפקטים ולקורס איפור אומנותי שלוקח את האיפור לעולם התוכן האומנותי לרמה גבוהה יותר. כך תוכלו לאפר בקלות לחג הפורים כל תחפושות שתרצו, והכי חשוב חג פורים שמח!

לכתבה המלאה בחדשות 13

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים