משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

איך להתאפר לחג הפורים המתקרב?

לפני חג הפורים מה עושים אם אין מאפרת מקצועית בבית?

איך להתאפר לחג הפורים המתקרב?

רוית אסף מביאה לנו מספר טיפים חשובים לפני שאנחנו מאפרים את עצמנו ואת הילדים. גם כשאנחנו לא רגילות להתאפר ביום יום.

רוית אסף מספרת כי הטיפ החשוב ביותר לפני האיפור הוא לנקות את הפנים. המלצה חמה, תנקו את הפנים, שימו קרם לחות ואז תתחילו לאפר.

עכשיו לכל הבנות שרוצות להתחפש לנסיכות ולמלכות ומחפשות איפור לביש הן יכולות להשתמש במסכה של אריאלה ביוטי שהיא ממש עושה זוהר לפנים. גם מנקה את הפנים וגם מוסיפה גלו לפנים כי לבנות לא שמים מייק אפ. מה כן ניתן לשים? לקחת קרם לחות שיש לאמא בבית, שימר נוזלי – מומלץ יותר משימר באבקה. בנוסף עדיף להשתמש בקרם על בסיס מים ולא קרם רווי בחומצות של הלילה.

המלצה נוספת, חשוב שהמוצרים יהיו באישור של משרד הבריאות כדי למנוע גירוי או חשיפה לחומרים שיפגעו בעור שלכם. לא מומלץ להזמין חומרים באליאקספרס ולמרוח לבנות שלנו חומרים בעייתים, להימנע מזה.

טיפ נוסף, האבקות לפורים עם הנצנצים הן גרוסות מאוד עבה ואם אין שכבת קונסילר (שכבת דבק או משהו רטוב) זה לא יעבוד לנו לכן חשוב לעבוד עם אבקות שגרוסות דק.

טיפ קטן לאיפור בת הים הקטנה או דגיגונים, כדי לעשות את האיפור דמוי קשקשים, אפשר לקחת גרביון רשת ישן, למתוח אותו טוב טוב ובאמצעות צבע מים שמותאם לפנים תמרחו את הצבע עלהפנים. מומלץ להשתמש בצבעי מים שהם יותר עמידים ואת צבעי השמן תשאירו למאפרים מקצועיים. בשפתיים מומלץ להשתמש בשפתונים עמידים.

יש השנה כל כך הרבה תחפושות לפורים הקרוב ומבחינת איפורים לבישים של גיבורי הפסטיגל למיניהם אפשר לבחור את נועה קירל עם איליינר מאוד צבעוניים וגם פה לא להשתמש באיילינר שהוא צבע מים כי מדובר באזורים שהם רגישים כי העיניים דומעות.

רוצים טיפים נוספים לחג הפורים? בכתבה הבאה של רוית אסף בחדשות 13.

לסרטון המלא בתכנית הבוקר של ערוץ 13

רוית-חדשות13

צילום מסך מתכנית הבוקר של חדשות 13

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים