‎ביום שני השבוע התקיים אירוע הפתיחה של החנות הראשונה של חברת אמפייר טק האמריקאית בישראל במלון הרדוס ת״א, חברת אמפייר טק חברה לאשת העסקים ומלכת היופי לשעבר רוית אסף בשיתוף פעולה עיסקי וכפרזנטורית הראשית בישראל!!

‎בין הנוכחים באירוע מצאנו את רגב הוד, אירה דולפין, הבוזגלוס, כוכבת הרשת רומי נסט, סמיון גרפמן, שמחה גואטה, כוכבות ״אהבה חדשה״ וכן אנשי עסקים רבים…

‎החנות היא הראשונה בסדרת החנויות של חברת אמפייר טק ורוית אסף, רוית אסף: ״ אני מתרגשת מאד מהחיבור העיסקי עם חברת אמפייר טק העולמית, החנות במלון הרדוס היא חנות הדגל והראשונה בסדרת החנויות שאנחנו עתידים לפתוח בקרוב ברחבי ישראל״ .

‎מהצד שלנו אנו רוצים להגיד לרוית אסף שאנו גאים בך ותמיד מאחורייך באש ובמים!!

הצוות המנצח של רוית אסף בהשקת המוצר החדש
הצוות המנצח של רוית אסף בהשקת המוצר החדש

כל כך מתרגשת ולא מוצאת את המילים, אז פשוט תכירו את המותג החדש שלי –   EMP by RAVIT ASAF

מיכשור טכנולוגי מתקדם לשימוש ביתי מבית אמפייר טק ארה״ב.

תמיד האמנתי בטכנולוגיה והיום יותר מתמיד אני יודעת מה זה עושה לעור הפנים שלנו. השבוע השקתי את חנות הדגל שלי, הראשונה בישראל במלון הרודס ת״א בהתרגשות ענקית.

תודה לכולכם שהגעתם, לצוות אמפייר טק, דניאל סמנכלית השיווק שלנו והפרטנרית שלי לדרך המדהימה הזאת, למלון הרודס שדאג לי להשקה סופר יוקרתית וטעימה, לילדים שלי שהכי מבינים כמה אמא עובדת קשה, לבעלי והצוות המושלם שלי רוית אסף – רשת בתי הספר למקצועות האיפור והיופי שללא ספק בזכותכם יחד אנחנו מגשימים עוד ועוד חלומות.

אז באמת תתכוננו להתאהב במכשיר שפשוט ישאיר את העור שלכם צעיר, חלק, מוצק וזוהר יותר. אוהבת את כולכם.

את המכשור ניתן להשיג בחנות בהרודס

צילום: האחד והיחיד Or Ghefen

תודה אריאלה ביוטי Ariela Beauty הקוסמטיקאית שלי שבזכותך אני מבינה כבר שנתיים עד כמה מכשור טכנולוגי בשילוב מוצרים פעילים פשוט עושה את העבודה!

‎תודה למשרד היחצ רוח גבית וצוותי

התקשורת שתיעדו כל רגע שלא ישכח

לפרסום במלא באתר ICE

לפרסום באתר בלינקר

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים