משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

חודש המודעות לסרטן השד – פרוייקט מיוחד

“תמונות יכולות להראות הכי וורודות ויפות… המציאות, לצערנו, לא תמיד כזו.

חודש אוקטובר מציין את חודש המודעות לסרטן השד ובוגרות קורס איפור אומנותי בבית הספר שלנו, החליטו לעשות את פרוייקט הגמר שלהן, בסימן העלאת המודעות לסרטן השד. כמי שנרתמת כל הזמן למען מטרות חברתיות, היה לי ברור שאקח חלק גם בפרוייקט החשוב הזה ואצטלם בעצמי.
גאה בתלמידות, המאפרות המוכשרות שלי על יצירת איפור אפקטים כל כך מרשים שאין לי ספק כי מעביר את המסר היטב.

יחד איתי הצטלמה ענבל נועם המדהימה, חברה שחלתה, עברה כריתה, נלחמה והחלימה. ענבל גילתה את הגוש בחזה, הלכה לרופא שלא איבחן נכון ומהר, וכשכבר הגיעה שוב להיבדק, הגוש היה גדול וחייב כריתה מלאה.
אנחנו חייבות לעצור רגע וללכת להיבדק. וגם אם חלילה, נדמה שיש משהו, להתעקש ולעשות את הבדיקות הרלוונטיות. הגילוי המוקדם קריטי וחשוב ביותר.

החולצה הוורודה שצויירה עלי מסמנת את הבריאות והאופטימיות, השעון המתקתק מסמן בדיוק את החובה שלנו לעצור רגע מהיום יום, מהשגרה והעומס וללכת להיבדק גם כשהכל בסדר. זיכרו כי הזמן עלול לתקתק ולא לטובתנו.
אצל ענבל החולצה הוורודה האופטימית נופצה עם הגילוי… נותרו בה קרעים מדממים שהשאירו בה צלקות נפשיות ופיזיות… אבל היא לא ויתרה, נלחמה והחלימה. גם אם חליתן, אל תרימו ידיים.

אבל לפני הכל – לכו היבדקו.
גילוי מוקדם מציל חיים.

רק בריאות.

תודה לבוגרות שלנו : שחר בר נחום, רחל הודיה מלאש,
תודה לצוות הצילום : רן כליף, צביקה מצוב”

מתוך חשבון האינסטגרם של רוית

[metaslider id=8118]

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים