משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

תחרות מיס תבל תתקיים באילת – רוית אסף התייחסה לחשיבות התחרות הבינלאומית

תחרות היופי – מיס תבל העולמית צפויה להתקיים בחודש דצמבר הקרוב לראשונה בעיר אילת. העיר אילת שמשוועת לתיירים מצפה בקוצר הרוח ובהתרגשות רבה לקראת אירוח התחרות.

בתכנית הבוקר פותחים יום התייחסו מידת ההשפעה של תחרות יופי בשנת 2021 ומידת החשיפה של תחרות כזו לעולם כולו.

רוית אסף התייחסה על השינוי שחל בתחרות בשנים האחרונות שרואים מועמדות מכל מיני מידות. בתחרות היופי שמים דגש על נראות חיצונית אלא שמים דגש על מעמד האישה ועל שינוי חברתי לטובת הנשים והובלת הקהילה למקומות טובים יותר. רוית אסף סיפרה שיש מועמדות המגיעות עם חלום להפיץ אותו לעולם. אחת המועמדות הגיעה עם חלום להיות מפורסמת אבל הדגישו לה כי זאת לא בטוח הפלטפורמה המתאימה בשבילה להתפרסם, אפשר לגשת לתכנית ריאלטי ולהיות מפורסמת יותר.

תחרות מיס תבל תתקיים באילת

תחרות מיס תבל תתקיים באילת – רוית אסף מתייחסת לחשיבות התחרות העולמית

רוית ציינה כי יש בנות עשרים שיש להן חלום להיות בתעשייה שיכולה לקדם אותם מבפנים ועם שילוב נכון של סיפור חיים ועבודה על עצמן, לדחוף אותן קדימה לעבר ההצלחה. סלע שרלין, מלכת היופי לשנת 2019 ציינה בתחרות נשים מדהימות שהן מהנדסות תוכנה, עורכות דין, מובילות פעילות חברתית ומגיעות עם הערכים של מנהיגות והובלה ועל ידי חשיפה לציבור נרחב שיש נשים עוצמתיות זה נותן השראה לנשים רבות בעולם.

בתכנית מתייחסים למשמעות השם מלכת היופי לעומת השם מיס ישראל או תחרות מיס תבל כפי שמציינים אותה בעולם כולו.

 

לצפייה בסרטון המלא בערוץ היוטיוב של רוית אסף

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים