משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

רוית אסף כותבת על סרט הדוקו של ליאם בערוץ 13

לפני כמה חודשים פנו אלי מרשת 13 לצלם את ליאם לסרט דוקו שמטרתו להראות את המסע של ילד שגדל עם אמא מפורסמת/ מלכת יופי וכיצד זה השפיע על חייו. שלשום הסרט שודר והלב שלי התפוצץ מגאווה לראות את הילד שלי על המסך הגדול – הכי אותנטי, בלי שום מניירות, עם החיוך המעט ביישני, הצניעות, הנימוס, ההתנסחות השוטפת והאינטיליגנטית והכריזמה הכובשת.

מי שמכיר אותו, לא הופתע, כי זה ליאם. הכי בגובה העיניים.

עבור הילדים שלי אני בעיקר אמא שעובדת קשה כדי להצליח, שמעולם לא עשתה לעצמה הנחות בשל היותה ״מלכת יופי״. השכלתי לשמחתי למנף את הזכייה אבל אף פעם לא חיפשתי קיצורי דרך (והיו לא מעט… ).

אני תמיד אומרת שהזכייה בתחרות היוותה עבורי הזדמנות ומכאן זה היה שלי, מה לעשות עם ההזדמנות הזאת. עולם ״הזוהר״ עבורי תמיד יזכר כחווייה חיובית ומעצימה, עבדתי כדוגמנית וגם למדתי באוניברסיטה, הקמתי עסק וגם גידלתי ילדים (ולא היה לי צי של מטפלות).

עבודה, התמדה ונחישות תמיד היו הצד החזק שלי ואלה חלק מהערכים שספגו ילדיי.

אז איך זה לגדול עם אמא מלכת יופי? תלוי את מי שואלים…

תודה למחלקת הדוקו של רשת 13, תודה לכם על כל ההודעות המפרגנות וכמובן לליאם, שלמרות שטיגן לעצמו שניצלים בצהריים, נראה לי שהצלחתי… וזו הזכייה הכי חשובה שלי ❤️

לפוסט של רוית אסף באינסטגרם

רוית אסף ובנה ליאם
רוית אסף ובנה ליאם

2711493

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים