משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח
0 0.00

רוית אסף – מראה איפור וולנטיינס 2010

 

רוית אסף מציגה מראה איפור חושני בסימן מסיבות אהבה לקראת וולנטיינס דיי 2010. הנה חלפה לה עוד שנה ויום האהבה או בשמו הלועזי וולנטיינס דיי (valentine-day) בפתח. אז נכון שהוא לא באמת חג שלנו. אך אנו האוהבות לא מוותרות על ימים של ביחד, רומנטיקה ובמילה אחת – אהבה. השנה, החליטו ברשת רוית אסף כי יום האהבה שלנו עומד בסימן מסיבה.
מאת: מריה מסלרסקי – למערכת בראש פורסם: יום שני 08/02/2010
את והוא במסיבה, מוזיקה טובה, שמפניה, שמלה שחורה קטנה וכמובן איפור מנצח. שאלנו תלמידות ובוגרות של רשת בתי הספר לאיפור רוית אסף מהי עבורן אהבה. זכינו למגוון תשובות ובעיקר הרבה רגעים של הרהורים.
אהבה היא אינסוף של דברים. כולנו מכירות את תחושת הפרפרים, חוסר התיאבון והחיוך שלא יורד משפתותינו כשאהבה מתדפקת על דלתנו. לפי מילון אבן שושן אהבה הינה קבוצת רגשות וחוויות הקשורות בחיבה עזה כלפי אדם אחר ולפי מילון האיפור שלנו אהבה הינה מערבולת של צבעים כהים, עזים וחזקים אשר מתערבבים יחד ויוצרים מראה חזק ומיוחד. השנה, בסימן “המסיבה והצבע”, חושפת רוית אסף את קולקציית האיפור ליום האהבה.

LOVE COLLECTION BY RAVIT ASAF
המראה המעושן הדרמטי והמנצח בשילוב צבעים עזים, חזקים וצבעוניים של כחול עמוק, צהוב לימוני, ירוק התפוח, סגול השזיף ועוד. הלחיים משוכות בסומק עדין, ריסים מוארכים במסקרה שחורה מלכדת ולאלו מכן שאוהבות ורוצות במראה החתולי והמיוחד אנו ממליצים על שזירת ריסים בחלקה החיצוני של העין.
ולסיום השפתיים – שפתיים משוכות בגלוס טבעי רצוי עם מעט ברק לקבלת מראה טבעי ורך ושנשיקת האהבה תעבור בהצלחה.מראה וולנטיינס 2010 מתוך קמפיין רוית אסף 2010.

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים