משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

הבהרת שיער – הכל על גווני בלונד 2023

הרצון להיות בלונדינית עומד במבחן הזמן נותר מצרך עיקרי בעולם השיער והיופי. אייקוני אופנה וסלבריטאים ובהם מרילין מונרו, דייוויד בואי ומדונה עזרו להפוך את עולם הבלונדינית למושכת ושאפתנית להפליא. בעוד טרנדים בלונדיניים ממשיכים להתפתח למשהו חדש, בעזרת הטכנולוגיה המתקדמת של שיטות הבהרת שיער. בשנת 2018  הייתה קטגוריית צבעי השיער של גווני הבלונד הנחשקת ביותר בבריטניה ובארה”ב.

גווני בלונד של וולה

צילום יח”צ וולה פרופשיונלס

כחלק משיתוף הפעולה המקצועי בין מגמת השיער, ברשת רוית אסף לבין חברת וולה פרופשיונלס, בקשנו מעופר תורג’מן, מנהל ההדרכה הראשי בחברה, לספר לנו על המעבר מטרנד הבליאז’ לטרנד האילומינאז’ המילה האחרונה בצבעי שיער בגוונים בהירים של בלונד, אותם נראה גם  בסתיו ובחורף של 2022/2023. על אף המגבלות של מגפת הקורונה על כל המשתמע מכך, עדיין נשים מקפידות ובעונה הקרובה אפילו יותר, בגלל הצורך לחבוש מסיכה, על שיער מטופח ומעוצב שייתן מסגרת יפה לפנים. גווני הבלונד מחמיאים לכל אחת, בהתאם לגוון של העור והשיער שלה. לנשים כהות עור, יש גוונים בהירים שמתאימים לצבע הכהה של השיער שלהן.

הבהרת שיער לעור בהיר ולעור כהה

צילום יח”צ וולה פרופשיונלס

אנחנו ברשת רוית אסף מציגים לתלמידים במגמת השיער את הדרכים הרחבות בהם יוכלו כאנשי המקצוע לבצע הבהרת שיער בצורה מושלמת ללקוחות שלהם. כבר במהלך קורס עיצוב שיער מתנסים התלמידים בשיטות השונות של הבהרת השיער מכיוון שהפופולריות של balayage ( טכניקת הבהרה אשר מעניקה לשיער גוון של בלונדיני שטני טבעי ולא צבוע) ויותר נשים בוחרות בגוונים של שיער בלונדיני.

 

קשת הצבעים הרחבה כוללת מגוון רחב של גוונים בהירים וטבעיים. המראה מאופיין מניגודיות גבוהה להרמוניה רכה של שילובי גוונים. בהשראת המגמה השולטת בעולם של ‘balayage’ והפופולריות של המראה הבלונדיני, תנועת הצבעים בעונה זאת מתמקדת בשירותי הבהרה ובלונדיניות.

קשת גווני בלונד

ניכר שהבלונדינית המיוחלת של היום היא באליאז ‘. טכניקת הצבעים הרב-טונאלית, קלה לתחזוקה, מאפשרת ללקוחות להישאר נאמנים לשורשים שלהם תוך כדי חגיגת הקלילות. התוצאות משתנות בין לוחות רכים ובקושי מורגשים לפאנלים גורפים נועזים. עם למעלה מ- 17 מיליון hashtags באינסטגרם, balayage בהחלט כאן כדי להישאר.

גווני בלונד בשיטות בליאז

צילום יח”צ וולה פרופשיונלס

הטרנדים הבולטים להבהרת שיער ב 2023

שלושת הטרנדים החדשים בצבעי השיער מתבטאים בשלוש טכניקות עיקריות להבהרת שיער:

גווני בלונד בשיטת באליאז’ BALAYAGE

שיטת גווני בלונד עם מעבר של גוונים מכהים עד בהירים עם סרטי הדגשה לאורך השיער בדגש על הסיום.

הבהרה

צילום יח”צ וולה פרופשיונלס

הבהרה בשיטת אילומינאז’ ILLUMINAGE

טכניקת גווני בלונדבה מדגישים יותר אזורים בתוך השיער, כדי למסגר את הפנים ולהעצים את ההיקף. יצירת גוון כהה בחלק העליון וגוונים בהירים בחלק התחתון מעורבבים באופן טבעי עם תוצאה זוהרת.

הבהרת אילומינאז

צילום וולה פרופשיונלס

הבהרת BRAZILIAN ILLUMINAGE

שיטת גווני בלונד המתאימה יותר לנשים עם גוון עור כהה וצהבהב. שורש כהה עם חוטי הבהרה קלילות שמשתלבים בקצוות מוארים וסוגרים את הפנים בצורה נהדרת. מדובר על צורה דרמטית יותר של קונטרסט.

גוונים בלונדיניים קונטרסטיים

צילום וולה פרופשיונלס

בתספורות נשים, עדיין מככב השיער הארוך, עם ביץ’ וויב ותספורת קארה. כמובן שנשים בעלות שיער מתולתל שומרות על הסגנון והאורך שמחמיאים למבנה הפנים שלהן.

 

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים