משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

/צ’לסי נועה דיין

  1. למה בחרת ללמוד ברשת למקצועות האיפור והיופי “רוית אסף”?

בחרתי ללמוד אצל רוית אסף כי מיקום בית הספר לאיפור באמת נגיש לכולם , את מקבלת מזוודה מלאה בכל טוב , והקורס מאוד מעניין, רציני ומקיף עם כל מה שרציתי לדעת .

  1. איך תרם לך הליווי הצמוד והעזרה למציאת עבודה של ביה”ס אחרי סיום הקורס?

האווירה המשפחתית, והמורים המדהימים שנותנים המון ידע והשראה לתלמידים .רשת רוית אסף עובדת בשת”פ עם חברת אסתי לאודר ,כשחיפשתי עבודה בתחום האיפור עצם היותי בוגרת של הרשת זה פתח לי דלתות ,חוץ מזה שבית הספר הולך איתי לאורך כל הדרך, מציע לי מגוון של הצעות מעניינות לפרויקטים ועבודות אשר אני צוברת חוויות מדהימות והמון ניסיון.

  1. יש לך טיפ למי שרוצה להיות מאפרת?

הטיפ שלי למאפרת המתחילה זה להתמיד ,לתרגל כל הזמן על עצמה וגם על חברות. שם המשחק הוא פרסום, פרסום ופרסום כי מה שבאמת חשוב היום זה לפרסם את עצמך ברשתות החברתית כמה שיותר. יש לך במה ,אז לא תשתמשי בה? .. והדבר האחרון זה להיות נאמנה לעצמך , אל תלכי אחרי טרנדים , תמצאי את הטעם שלך ואת החתימה שלך. מה שחשוב בתחום זה גם לרכוש כל הזמן חברים טובים מהתעשייה.

  1. איפה את רואה את עצמך בעוד שנה מהיום?

בעוד שנה מהיום אני רואה את עצמי ממשיכה לאפר ולעשות מה שאני אוהבת ,להתפתח יותר , אולי אפילו לפתוח עסק משלי. אני מקווה שאנשים יכירו את השם צ’לסי נועה דיין .

עבודות של אור בראשי

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים