משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

תספורות נשים 2024

שנת 2023 הגיעה ואיתה הבשורה האסטטית לאופנת השיער העכשווית, כל מה שמשתלב ולא משתלט, תספורות שחוזרות לאופנה ומחמיאות עם גוונים אחידים, מראה טבעי יותר ולא מתאמץ, כזה שמחזיק תקופה ארוכה יותר.

שאלנו את גבי דנהיריש, מומחה לשיער ומורה בבית הספר שלנו, מה הטרנדים הכי חזקים בשנת 2024.

תספורות קצרות לנשים ב-2024

כמו שאנחנו רואים מהשנתיים האחרונות השיער הולך ומתקצר והאופנה מדברת בעיקר על תספורת לשיער קצר עם מראה ישר ושיער גלי, שכולל כמה וריאציות של אורכים כגון: תספורת עד הסנטר, עד הכתפיים ועד עצמות הבריח. הגזירה ישרה ומדויקת והקצוות חתוכים ונותנים מראה שבור, יותר טרש, לוק המדמה את המראה הגלי והנחשק שמקבלים כשיוצאים מהים. אפשר לראות את התספורת הקצרה על כוכבות כגון: רותם סלע גל גדות ועוד.

בנוסף לאופנת הרחוב יש מגוון תספורות קצרות ומבוקשות לנשים, כגון תספורת הפיקסי ותספורת קארה הפוך שלא יורדת מהמדפים בשנים האחרונות.

תספורת נשים קצרה 2021

תספורת נשים שיער קצר
באנר קורס ספרות מקצועי

תספורת נשים לשיער ארוך ותספורות מדורגות

מארוך משולש ומדורג שקיים עוד משנות ה 80 התספורות הארוכות בהחלט עברו אבולוציה עד שנת 2024. לפי צו האופנה החדש והמרענן השיער התיישר, הדירוגים ירדו, הפוני הפך לווילון והקצוות התחדדו בשילוב פן גלים. זה לא אומר שתספורות מדורגות נעלמו מהשטח, תמיד יהיו נשים שיבקשו את הדירוגים וכמובן שאנחנו מעצבי השיער נענים לבקשה ומדרגים, רק שהשנה בשונה מפעם, הדירוגים נמוכים יותר ונותנים דגש למבנה הפנים, לעצמות הלחיים, הצוואר ועצמות הבריח. במספרות כיום עובדים לרוב בגזירות על שיער יבש(dry cut) , שיטה המאפשרת למעצב השיער לפסל ולרכך, דבר שלא אפשרי על שיער רטוב.

תספורת נשים שיער ארוך

תספורת שיער ארוך

באנר קורס עיצוב שיער

תספורות נשים גיל 60

האופנה לא פוסחת על הקהל המבוגר ומחמיאה להן כמו לצעירות. מאוד חשוב להתאים את התספורת לפרופורציות ולתווי הפנים, לחזק את הסנטר ועצמות הלחיים, לתת דגש לאזורים החלשים בשיער ובעיקר לשמור על המראה האלגנטי. רוב הקהל המבוגר נוטה לגזור קצר, כך שחשוב שמעצב השיער ישים דגש על כל האלמנטים. כמובן שהיום בעידן טיפולי האסתטיקה וגם האיפור הקבוע יש גישה רחבה יותר לקווים יותר צעירים ומבוקשים, כך שעור הפנים נראה צעיר יותר וניתן לחשוף את הפנים וליצור תספורות ארוכות יותר, עם שילובים של גוונים קרים חמים ומה שביניהם. בעזרת תספורת טובה גיל 60 הופך ל 50 החדש. לקריאה נוספת על תספורות קצרות לנשים בגיל 60.

תספורת נשים גיל 60

תוספת של גוונים לתספורות

עם השנים האופנה השתנתה בהתאם לצרכים של הלקוחות, זה התחיל בגוונים (שתי וערב), טכניקה קבועה שספרים מכל העולם עבדו איתה עוד משנות התשעים והמשיכה עד 2010, כשנכנסה הטכניקה החדשה למספרות – טכניקת האומברה ששיגעה את העולם עם המראה של הכהה בשורשים והבלונד באורכים.

בשנים האחרונות האופנה מדברת על שני גוונים, גוון שיער טבעי ומה שמשתלב ממנו מכהה לבהיר בטכניקה ושמה: הבליאז׳. השנה אנחנו ממשיכים באבולוציית אופנת השיער עם טכניקה חדשה ולוהטת ושמה: אילומינז׳ מבית וולה פרופשיונלס.

האילומינז׳, בדומה לבליאז’, היא טכניקה של שילוב גוונים בשיער מהשורש עם הצללה עמוקה יותר, המייצרת מסגרת פנים מודגשת יותר. בנוסף השיער הכהה המשתלב בין הגוונים פחות עמוס מהבאליאז׳, כך שהמראה יותר טבעי, כזה שלא מחייב לרוץ למספרה כל שני וחמישי על מנת לחדש.

 

פוסטים נוספים:

טרנדים באיפור כלות ל-2024

איפור כלות הוא אחד התחומים החמים ביותר בעולם היופי והאסתטיקה בכל שנה ושנה, ואין ספק שחובבי הטרנדים והז’אנר בכלל, מחכים בכל עונה כדי לראות אילו סגנונות ייחודיים יאפיינו את עונת החתונות הקרובה. הנה כמה מגמות איפור כלה ששווה להכיר לקראת 2024, פלוס כמה טרנדים נוספים שעשויים בהחלט להשפיע על עולם איפור הכלות

read moreקרא עוד

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים