משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

מה הן צורות ציפורניים המומלצות לקיץ 2023?

קיץ 2023 מתקרב בצעדי ענק ואיתו גם מגוון טרנדים מרהיבים גם בתחום אומנות הציפורניים. הודות לעליית הפופולאריות של אומנות הציפורניים באופן כללי בשנים האחרונות ובשילוב חומרים חדשים שנכנסים לשוק בקצב מרשים, נראה כי אומנות הציפורניים רק ממשיכה להתפתח עם מגוון סגנונות, צורות ושילובי צבעים. במאמר הבא נתמקד בעיקר בצורות שהולכות ללוות אותנו בקיץ האחרון, בשילוב סגנונות בולטים.

עיצוב ציפורניים עם קצוות מעוגלים
עיצוב ציפורניים עם קצוות מעוגלים

צורת בלרינה בציפורניים

אז בהשראת שנת 2022, בחרנו להתחיל עם מגמה ממשיכה של צורת ציפורן – הבלרינה. הצורה מעוצבת כך שקצה הציפורן ישר והולך ומתרחב ככל שמדרימים מטה. הצורה מאופיינת בציפורניים ארוכות ומחודדת המגיעה לקצה מרובע, צורה המזכירה נעלי בלט, ומכאן שמה. היות ומדובר בציפורן ארוכה יחסית, צורת הבלרינה מתאימה רק לציפורניים ארוכות שלהן שטח מספיק ליצירת העיצוב.

ציפורן הבלרינה נחשבת לנשית מאוד וכזו המאפשרת מרחב רב ליצירתיות בגלל אורכה. למעשה, היא ניתנת לעיצוב כמעט בכל סגנון, החל מפרנץ’ קלאסי ועד לסגנונות תלת-ממדיים שנדבר עליהם בהמשך. בכל מקרה, עבור חובבות אומנות הציפורניים מדובר כאן על בשורה משמחת של ממש.

עיצוב ציפורניים בסגנון בלרינה
עיצוב ציפורניים בסגנון בלרינה

מדוע נשים אוהבות את צורת הבלרינה?

יש כמה סיבות מדוע נשים אוהבות את צורת ציפורן הבלרינה:

רב-תכליתי: צורת ציפורן הבלרינה מתאימה לעיצובים רבים ושונים של ציפורניים, החל מהפרנץ’ הקלאסי ועד ציורים על הציפורן.

אלגנטי: הצורה הארוכה והמחודדת של ציפורני הבלרינה מעניקה להן מראה אלגנטי, נשי ומתוחכם.

חוזק: הקצה המרובע של ציפורני הבלרינה נוטה להישבר פחות מצורות ציפורניים אחרות.

קריאה נוספת על עיצוב ובניית ציפורניים:

קריאה נוספת: איך לעצב ציפורניים?

קריאה נוספת: מהי החשיבות של אבקת אקריל בבניית ציפורניים?

קריאה נוספת: כל מה שצריך לדעת על מילוי ציפורניים

קריאה נוספת: פולי ג’ל בעיצוב ציפורניים

צורת שקד

אחת הצורות הבולטות ביותר בשנת 2023 היא ככל הנראה צורת השקד. מדובר בצורה מחודדת ומעוגלת מעט בקצה, ולכן נחשבת למעודנת יחסית לציפורן השפיץ, אך עדיין מזכירה אותה במידה מסוימת . חשוב לציין שמבחינת חלוקה של מקום על הציפורן, נראה כי צורת השקד מאפשרת מיקוד רב במרכז הציפורן, כלומר מרחב העיצוב העיקרי, ולכן היא אידאלית לעיצובים הדורשים שטח רחב יחסית במרכז הציפורן והלאה.

מדוע נשים אוהבות את צורת השקד?

גם לצורת השקד יש כמה יתרונות משמעותיים:

פרקטית: ציפורן בצורת שקד יכולה ליצור אשליה של ציפורן ארוכה ומעודנת יותר, ולכן היא מתאימה גם לבעלות ציפורניים ארוכות אולם גם לבעלות ציפורניים רחבות וקצרות.

מעודנת: ציפורן בצורת שקד תתאים לכל מי  שמעוניינת במראה עדין וקלאסי.

חוזק: מרכז הציפורן העבה יחסית מאפשר יצירתיות בעיצוב, והיא אידאלית לכל חובבות אומנות הציפורניים.

עיצוב ציפורניים בצורת שקד בתוספת מדבקות ותלת מימד
עיצוב ציפורניים בצורת שקד בתוספת מדבקות ותלת מימד

ציפורניים אובאליות קלאסיות ואובאליות מרובעות

ציפורן אובאליות קלאסיות הן ציפורניים ארוכות יחסית בעלות קצה מעוגל. בציפורניים האובאליות, מלבד הקצה המעוגל, כל הציפורן נשארת למעשה באותו העובי (שלא כמו השקד למשל ) קצה אובאלי מרובע  מזכיר את הציפורן המרובעת, רק עם קצוות מעוגלים כמובן. הציפורן האובאלית נחשבת לארוכה יחסית, אולם עדיין אלגנטית ומעודנת.

מדוע נשים אוהבות את הצורה האובאלית?

בעלת נוכחות: אם היה טווח דמיוני של ציפורניים כך שבקצה אחד היו הצורות המעודנות ביותר ובקצה השני הנועזות ביותר, נראה כי הצורות האובאליות נמצאות איפשהו באמצע. במילים אחרות, מדובר בציפורן בעלת נוכחות ובולטות, אבל לא נועזת יותר מדי.

חוזק: הציפורניים האובאליות נראות נהדר גם עם עיצוב בסיסי יחסית, אך גם עם איורים ושאר עיצובים.

עיצוב ציפורניים מרובעות אובאליות
עיצוב ציפורניים מרובעות אובאליות

קבלו כמה רעיונות לצורות ועיצובים טרנדיים במיוחד

עיצוב תלת מימד

העיצוב התלת מימדי, כלומר עיצוב המעניק אשליה של כמה שכבות בעלות עומק רב. טכנית, העיצוב הזה יכול להתבצע על מגוון צורות של ציפורניים, כל עוד יש מספיק שטח עבודה, לרבות צורת השקד. בין עיצובי התלת מימד החמים השנה קיים עיצוב ה”הילה” או “גלקסיה” (אשליה של הילה המקיפה חלל בהיר ומנצנץ), צורות “חיות” על הציפורן המתקבל באמצעות סוגים שונים של ג’ל (למשל נחש בולט על הציפורן) ואומנות האיירבראש, שכשמו כן הוא, נראה ממש כמו צביעת הציפורן במכחול אוויר.

עיצובי אומנות ציפורניים בתלת מימד יכולים לנוע בין פשוטים ומאופקים למורכבים ומשוכללים, וניתן להתאים אותם כך שיתאימו לכל סגנון או אירוע. אנשים רבים אוהבים עיצובי תלת מימד מכיוון שהם מאפשרים להם לבטא את היצירתיות שלהם ולהוסיף מגע ייחודי לציפורניים שלהם.

 

ציפורניים אובאליות עם עיצוב אבקת פנינה

מומחים רבים לתחום הזכירו את המובילה הרשמית של הטרנד הזה, היילי ביבר, עוד בשנת 2022, אולם הסגנון ממשיך להיות רלוונטי גם בשנת 2023 והוא לא צפוי לרדת מרשימת הטרנדים הבולטים גם השנה. טרנד  אבקת הפנינה כולל עיצוב פשוט יחסית אך נשי מאוד הנראה ממש כמו זיגוג (מטאלי מעט) על הציפורניים, יהיה מושלם לכל מי שמתחברת לעיצוב פשוט יחסית, קלאסי ועכשווי מאוד. העיצוב הזה הולך מעולה עם הצורה האובאלית או צורת השקד, אבל בהחלט לא רק.

עיצוב קונפטי על מגוון צורות ציפורניים

עיצוב זה מגיע יחד עם צורות רבות של ציפורן, החל מהצורה האובאלית ועד המרובעת. עיצוב זה הפך לפופולארי במיוחד בחודשים האחרונים בגלל הצבעוניות שלו, והעובדה שהוא מתאים למגוון סגנונות, כנראה שהוא ימשיך איתנו גם לקיץ. עיצוב הקונפטי או הסוכריות הצבעוניות נראה ממש כמו שמו – כמעין זריקות צבע במגוון צורות המזכירות קונפטי צבעוני. לאלו שמפקפקות ביכולתו להתאים לכל אחת, חשוב לציין שאכן מדובר על עיצוב החורג מגבולות הקלאסיות, אולם הוא קליל יחסית ויש כאלה שמעדיפות לשלב אותו רק בחלק מסוים של הציפורן, רק על חלק מהציפורניים ובכלל, מידת הצבעוניות נתונה לגמרי לטעם האישי. עם זאת, הוא יחסית סולידי ביחס לטרנדים אחרים (לרבות טרנד התלת-ממד) ובסך הכל הוא טרנד אהוב אשר מוסיף אופי לציפורניים.

עיצוב ציפורן מרובעת עם שילוב לק בצבע שחור
עיצוב ציפורן מרובעת עם שילוב לק בצבע שחור

צורות ציפורניים ייחודיות שילוו אותנו בקיץ הקרוב

  • ציפורניים מרובעות קלאסיות עם טוויסט – מדובר בצורת ציפורן מוארכת מעט, עם קצה מרובע השווה ברוחבו לרוחב החלק הרחב ביותר הציפורן. ניתן לומר באחריות שסגנון הציפורן המרובעת מעולם לא יצא מהאופנה, בייחוד הודות לקשר הישיר שלו לאומנות הפרנץ’ שכולנו מכירות. עם זאת, השנה ללא ספק אנחנו הולכות לראות עוד דוגמאות רבות של אומנות ציפורניים מרובעות, בייחוד עם גימור פרנץ’ צבעוני ויצירתי. במילים אחרות, בכל הנוגע לציפורן המרובעת כנראה שהדגש יהיה בעיקר על הגימור בקצה הציפורן, עם שלל גוונים וסגנונות.
  • ציפורניים בסגנון “ארון מתים” – אמנם לא מדובר בטרנד שהחל השנה, אך ללא ספק הולך לככב בקיץ הקרוב. למי שעוד לא מכירה, מדובר בציפורן ארוכה יחסית (ומעוגלת מעט מהפרופיל) אשר הקצה שלה לא מחודד או עגול כמו הצורות הקלאסיות יותר של הציפורניים הארוכות, אלא ישר. היתרון בצורה הזו הוא בעיקר היכולת ליהנות ממקסימום אורך ללא החידוד המוכר. מדובר בסגנון אידאלי למי שאוהבת ציפורניים מודגשות ומעוצבות.
  • ציפורניים קצרות – הדגש כאן הוא פחות על צורת הציפורן ויותר על האורך, אשר פרקטית עובר ממש במעט את אורך כרית האצבע עצמה. אל דאגה, שכן עם העיצוב הנכון הציפורניים עדיין ייראו מטופחות ומודגשות, אולם לאחר תקופה משמעותית שבה ציפורניים ארוכות היה הבסיס לאומנות הציפורניים, אט אט אנו רואים חזרה של אופנת הציפורניים הסולידיות יותר, בייחוד ציפורניים עגולות או מרובעות-אובאליות.

קרדיט: אלעד שורתי – מנהל הדרכה, גל יניב – מרצה ברשת רוית אסף

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים