משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

מה הם היתרונות של הלחמת ריסים?

הלחמת ריסים היא אחד מטיפולי היופי הפופולריים הקיימים כיום, יש לכך סיבה טובה בהחלט. ההלחמה גורמת לריסים להיראות מלאים, עבים ובריאים, פותחת את העין וגורמת לפנים להיראות רעננות ויפות יותר באופן כללי ולעיתים להראות כאילו הן מאופרות בקפידה, אך באופן טבעי לחלוטין. הנה כל מה שחשוב לדעת על הטרנד הפופולרי שכבש את העולם.

לפני הכל, מהי בעצם הלחמת ריסים?

הלחמת ריסים היא תהליך שבמסגרתו מודבקים לריסים הטבעיים שלנו ריסים מלאכותיים, שנראים כמו ריסים אמיתיים לכל דבר ועניין. באופן זה, הריסים נראים צפופים, עבים וארוכים יותר. ההלחמה מאפשרת לנשים שלא התברכו בריסים ארוכים או מלאים, ליהנות ממראה של ריסים מודגשים, בדומה לאפקט המרהיב שמתקבל לאחר הדבקת ריסים.

הלחמת ריסים ושזירת ריסים

מה ההבדל בין הלחמת ריסים להדבקת ריסים?

על אף שהתוצאות המתקבלות נראות דומות, ריסים מלאים וארוכים יותר, הלחמת ריסים והדבקת ריסים הם שני דברים שונים. בהלחמת ריסים, הריסים המלאכותיים מודבקים על הריסים הקיימים ולא על העפעף העליון, ונשארים עליהם למשך כשלושה שבועות. לעומת זאת, הדבקת ריסים היא תהליך שבו הריסים המלאכותיים מודבקים על קצה העפעף בדבק זמני, וניתן להסיר אותם באמצעות משיכה קלה שלהם וניתוק החיבור שלהם לעפעף. החיסרון העיקרי בהדבקה לעומת הלחמה, הוא שההדבקה כאמור אינה עמידה ואינה מחזיקה לאורך זמן, ויש לשוב ולהדביק את הריסים בכל תהליך איפור מחדש. בנוסף, הריסים עלולים להתנתק ספונטנית מהעפעף, כך שמדובר בפתרון לא אידיאלי.

כמה עולה הלחמת ריסים?

כשהעניין נוגע למחיר הלחמת ריסים הוא בהחלט פרמטר שיש לקחת בחשבון, כיוון שיש לחדש את ההלחמה בכל שלושה שבועות בממוצע. בדרך כלל, המחיר של הלחמת ריסים יעמוד על 600-400 שקלים לטיפול הראשון, וכ-250 שקלים לטיפולים השוטפים.

שזירת ריסים קלאסית

אילו סוגי שזירה קיימים?

כיום קיימים שני סוגים עיקריים של שזירת ריסים: שזירה קלאסית ושזירת ווליום.

  • שזירה קלאסית – השזירה הקלאסית נקראת גם “אפקט המסקרה”, בגלל שהאפקט שהיא יוצרת מדמה מראה של מריחת מסקרה על הריסים. בטכניקה זו, על כל ריס טבעי מודבק ריס מלאכותי אחד, והתוצאה המתקבלת היא מראה מודגש ומלא, אך יחד עם זאת טבעי. מסיבה זו, השזירה הקלאסית היא סגנון השזירה המועדף על רוב הנשים.
  • שזירת ווליום – שזירת ווליום נקראת גם “שזירת נפח”, בגלל שהיא יוצרת אפקט של ריסים מלאים במיוחד. בטכניקה הזו, על כל ריס טבעי מודבקים כמה ריסים במעין צורת “מניפה”, כך שהתוצאה המתקבלת היא נפח ריסים גדול במיוחד. החסרונות העיקריים של השיטה הזו הם שהיא נראית פחות טבעית ושכל ריס טבעי נאלץ לשאת משקל גדול יותר.

יש להדגיש כי שתי השיטות האלה מתבצעות תוך סטיילינג והתאמה אישית לכל סוג של עין, ולעיתים קרובות ניתן גם לשלב ביניהן על מנת ליצור אפקט של עין מורמת יותר, עין פתוחה יותר, מראה בובתי ועוד. על מנת לעסוק בתחום, יש לקחת קורס שזירת ריסים, ורצוי במקום מוכר ואמין, בו תוכלו ללמוד לא רק את הפרקטיקה, אלא גם אלמנטים חשובים נוספים כמו למשל היגיינה ובטיחות. 


בקורס שזירת ריסים של בית ספר לאיפור רוית אסף, תלמדו את הטכניקות המתקדמות ביותר להלחמת ריסים כיום ממרצים מובילים בתחום. הקורס כולל הדרכות תיאורטיות ומעשיות, ומתאים לכל מי שעוסקת במקצועות היופי ומעוניינת להתמקצע בתחום נוסף, פופולרי ורווחי.

הלחמת ריסים

כדי להשלים לכם את התמונה על הלחמת ריסים והדבקת ריסים שאלנו את אנשי המקצוע שלנו מספר שאלות בנושא, את ג’ני קלימן- מרצה במגמת ריסים וגבות ואת אלעד שורתי- מנהל הדרכה ופיתוח עסקי רשת בתי הספר רוית אסף

כמה זמן הדבקת ריסים נשארת על העיניים?

הדבקת ריסים נשארת על העיניים בממוצע עד כ- שלושה שבועות ומשתנה ע”פ פרמטרים שונים של העור  והשערה של הלקוח או הלקוחה.  מומלץ לחדש את השזירה בתום התקופה.

קיימים כמה אופציות של מילויי ריסים כגון: מילוי סט ריסים וחידוש של סט ריסים. בקורס שזירת ריסים מסבירים בצורה יסודית את ההבדלים ומתי משתמשים בכל שיטה.

האם הדבקת ריסים או הלחמת ריסים יכולה לפגוע בעיניים?

כמו בכל דבר בחיים, תלוי אצל מי ואיך. במידה והטכנאית אינה מקצועית או אינה לומדת את המקצוע באיכות ואינה שומרת על כללי בטיחות של הלקוחה. חד משמעית לא במידה ונעשה על ידי איש מקצוע מיומן שעושה את העבודה בקפידה ושומר על הכללים.

מהם היתרונות המובהקים של הלחמת ריסים?

היתרונות המובהקים של הלחמת ריסים הם: 1. הדגשת מבנה העין, יצירת מראה קלאסי ומטופח.  2. תחליף למסקרה ולאיפור עיניים   3. פתיחת והרמה של מבנה העין ויצרת מראה ערני ואלגנטי  4. חוסך זמן להתארגנות יומיומית   5. מתקן ומסתיר פגמים בעניים  6. יצירת מראה לבחירה על ידי שליטה בסוג הריס שנבחר  6. חיסכון כספי על מסקרה ומוצרי איפור 7. מענה על ריסים דלילים.

מהם החסרונות המובהקים של הלחמת ריסים?  

החסרונות המובהקים של הלחמת ריסים הם בעיקר חזרה לטכנאית למילוי הריסים {כגון: לק ג’ל}, במידה ולא מורידים את הדבקה כמו שצריך עם חומרים מתאימים עלול לייצר דלילות בריסים הטבעיות , צריך להשתדל להימנע ממים, מסיר איפור, סבון, חומרי טיפוח

האם ניתן למרוח מסקרה על עיניים שביצעו עליהם הלחמת ריסים?

המטרה בהלחמת ריסים היא לא להתעסק באיפור ומסקרה כך שאין צורך במריחת מסקרה על ריסים מולחמים. אבל אין שום בעיה בהוספת צבע כלשהו על ריסים עם הלחמה 

האם ניתן לישון עם הדבקת ריסים או הלחמת ריסים?

כמובן, הלחמה או שזירה טובה אינה מונעת כלל משהו שקשור לשינה. מומלץ לסרק עם מסרק ריסים את ההלחמה בעדינות. 

האם ניתן לשטוף את הפנים עם ריסים מלאכותיים? 

את הפנים כמובן, אזור העיניים מומלץ בעדינות . ריסים מודבקים ומולחמים לא בא על חשבון שמירת עור פנים נקי ובריא.

איך מסתירים את המרווח הקטן בין הריסים הטבעיים לריסים המלאכותיים?

על ידי דבק מיוחד שמותאם להלחמת ריסים, הדבק נעלם בתוך הריסים כך שלא רואים את המרווח הקטן שנוצר בין הריסים הטבעיים לריסים המלאכותיים.

איך מברישים ריסים מלאכותיים?

בדיוק כמו שמברישים גבות. יש מסרק/מברשת מיוחדת שאיתה מברישים את הריסים פעם פעמיים ביום לפי הרצון והצורך.

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים