משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

גווני לק ג’ל ראש בראש: לק חום מול לק ירוק

גווני לק ג’ל ירוק וצבע לק חום כיכבו השנה על הציפורניים של כמעט כל הכוכבות, זאת בכל אחת מעונות השנה. אז איזה טיפוס אתן – של לק ירוק או לק חום? אם עדיין אין לכן תשובה, המאמר הבא יוכל לסייע לכן לגלות מה הצבע הבא שאתן הולכות להתאהב בו

גוון לק ג'ל בצבע ירוק טורקיז
גוון לק ג’ל בצבע ירוק טורקיז

קבלי ירוק בעיניים: גווני ציפורניים אופנתיים בצבע ירוק

עד לא מזמן, אולי תופתעו לגלות, גוון לק ירוק היה אחד הגוונים הפחות מוערכים בעולם עיצוב ציפורניים; בעוד שבתחום העיצוב או האופנה, הגוון הירוק נחשב לגוון חי, אלגנטי ואף אצילי, בעולם עיצוב הציפורניים הוא נתפס לעיתים כזול יחסית, בולט יתר על המידה ואף מבגר. עם זאת, נדמה כי התקופה האחרונה מהווה רנסנס כלשהו ללק הירוק, במיוחד בשל היצע הגוונים העצום שיכול להתאים למגוון רחב של לוקים, אירועים, עונות ואף מצבי רוח. הנה כמה גוונים שגם אתן חייבות לנסות השנה:

  • לק ירוק מנטה – צבע המנטה נחשב לאחד מגווני הירוק הפופולאריים ביותר, בגווני לק ג’ל ובכלל, הודות לקלילות ולרעננות שהוא משדר. צבע המנטה לא רחוק מגוון הטורקיז הבהיר, הנחשב גם הוא לצבע נחשק בפני עצמו, ובמידה מסוימת צבע המנטה הוא מעין גרסה עדינה יותר (אם כי מדובר כמובן בשני גוונים שונים). צבע המנטה מומלץ במיוחד בעונת הקיץ, והמקצוענים טוענים כי הוא נראה במיטבו דווקא בגימור מאט.
  • לק ירוק זית – מבין כל גווני הירוק שנציג במאמר זה, נראה כי צבע הזית הוא האלגנטי והקלאסי ביותר. מאז ומעולם נחשב צבע הירוק – זית לצבע המשדר אצילות ואסתטיקה, אם כי שילוב לא נכון שלו יכול להדגיש דווקא את האפרפרות ופחות את החמימות שבו. היתרון שבו הוא הנוכחות הרבה שלו, כך שגם הנחה חלקית שלו על הציפורן (פרנץ’, כתמים המאוירים בצורה סימטרית וכד’) תעשה את העבודה נאמנה.
לק ג'ל עם קצוות בצבע ירוק זרחני
לק ג’ל עם קצוות בצבע ירוק זרחני
  • לק ג’ל ירוק אמרלד – צבע האמרלד, הקרוי על שם אבן החן הנחשקת, מעניק נופך אצילי לציפורן ולמראה בכלל. בדומה לירוק זית, גם הוא נחשב לגוון קלאסי, עם ייחודיות רבה. לק בגוון אמרלד מומלץ לכל מי שמעוניינת במראה עם אופי יוקרתי, אך שימו לב – הוא נוטה להיות בולט במיוחד ולכן יש לשלבו בחכמה. לק ירוק אמרלד נראה מעולה בגימור מבריק או נוצץ.
  • ירוק מרווה – גוון המרווה הוא מעין ירוק בהיר ואפרפר שהפך לטרנדי בשנים האחרונות, הודות לניטרליות שבו. גוון המרווה נחשב לכזה שיתאים כמעט לכל גוון נוסף, ולכן קל לשלב אותו בלוקים שונים. בפרט, הוא מתאים לכל חובבות הצבע הירוק שמעוניינות בגוון עדין יחסית.
  • ירוק ליים – גוון הליים דומה במעט לגוון המרווה, אך פחות אפור ויותר מודגש (אם כי תלוי בתת הגוון הספציפי). גוון הליים נחשב לגוון מאוד טבעי, מאוד חי ומעורר תחושת רעננות והתחדשות, ומה שבטוח, הוא מעורר קונוטציה לעולם הטבע. ככל שהגימור מבריק יותר, כך הגוון יקבל נופך רענן יותר.
גוון לק ג'ל בצבע ירוק זית עם נצנצים
גוון לק ג’ל בצבע ירוק זית עם נצנצים

לקריאה נוספת על גווני לק מומלצים

בואו להכיר גם את גווני הלק ג’ל לאביב 

לק ג’ל צבעוני לגברים

איך מסירים לק ג’ל בבית

מראה תואם הכולל מראה שזוף, שפתון ולק בגווני חום
מראה תואם הכולל מראה שזוף, שפתון ולק בגווני חום

גלי את הגוון המושלם שלך: עצת מומחים לבחירת הלק הירוק הנכון:

  • הניחי שכבה דקה ואחידה של הלק בכל פעם, עד לבניית המראה הרצוי (לק ירוק נוטה לבולטות ולכן, שכבות רבות ועבות עלולות להעמיס)
  • אם את לא בטוחה בגוון שבחרת, נסי לשלב אותו עם גוון בסיס נייטרלי כמו בז’ או אפילו לבן. כך תקבלי מראה סולידי יותר.
  • בחירת מברשת מתאימה להנחת הלק היא חיונית בכל מקרה, אולם בייחוד עם גוונים המחייבים דיוק רב בעובי השכבות.
גוון לק ג'ל בצבע חום מוקה וחום שוקולד
גוון לק ג’ל בצבע חום מוקה וחום שוקולד

שיק ללא מאמץ: טיפים ללק לציפורניים בגווני חום

בדומה לגוון הירוק, גם הגוון החום נחשב לגוון טבעי, אך מתוחכם יותר ואלגנטי. הגוון החום נחשב לגוון עשיר, אך כזה שיכול להיות גם נייטרלי, מתאים לכל עונה (גם לקיץ, כן כן) ובעיקר, כזה שניתן להתאים לכל לוק או סגנון, כפי שראינו אצל לא מעט כוכבניות הולי ווד או משפיעניות שאימצו אותו בשנה האחרונה. הנה כמה גוונים שכדאי לכן להכיר:

  • לק חום קרמל – גוון בהיר יחסית, אך עדיין משדר חמימות. מדובר בגוון “מרכך”, כלומר בעל יכולת לשדר רכות, עדינות ואף ניטרליות. גוון הקרמל אינו אחיד ולמעשה, ניתן למצוא תתי גוונים שונים שלו. גוון זה ישלב מעולה בכל עיצוב, כגוון בסיס, גוון מלא ואחיד, או כגוון חלקי בעיצובים שונים.
  • חום ערמונים – גוון הערמונים הינו גוון חום עשיר ומעט אדמדם. הוא נחשב לגוון חם יחסית, חורפי ואלגנטי, המעניק עומק לכל עיצוב בו ישולב.
  • לק ג’ל חום אספרסו – גוון כהה יחסית, מעט אפור ומעט אדמדם. הודות לכהות שלו, הוא גוון בעל נוכחות רבה וייחודיות, ולכן לא יתאים לשילובים רבים (ביחס לקרמל לדוגמא). עם זאת, תהיו בטוחות שהוא יקפיץ כל לוק שבו תצליחו לשלבו נכון ועל כל פנים, הוא אלגנטי להפליא וקלאסי.
  • גוון חום מוקה – גוון המוקה הוא קליל יחסית, עדיין בעל חמימות המאפיינת את הגוונים החומים (אם כי הוא יכול להגיע בתתי גוונים קרים), ומגיע בשלל תתי גוונים, החל מגוון הדומה יותר לקרם ועד לגוון המזכיר חמאת בוטנים. על כל פנים, הוא גוון חום נייטרלי שיעניק לכן מראה אסוף ונקי, ומושלם למינימליסטיות וכל מי שמעדיפה צבע אחיד בציפורניים.
לק ג'ל בגוון חום - אידאלי לעונת החורף
לק ג’ל בגוון חום – אידאלי לעונת החורף

שיק ורב-תכליתי: טיפים לעיצוב ציפורניים חומות מדהימות

  • השילוב בין מאט לגוונים כהים עלול ליצור מראה כבד מדי – אפשרות להקליל את מראה לק ג’ל החום היא הוספת גימור מבריק.
  • גוונים מסוימים בשילוב לק שקוף ונוצץ יכולים להיראות מוזהבים – אם אתן בעניין, נסו לשלב בין גוונים שונים. אגב, גוון עדין ונוצף יכול להשתלב מעולה עם מראה שזוף.
  • זכרו שגוונים חומים אינם תמיד חמים – כל גוון באשר הוא יכול להיות קר או חם, והדרך הטובה ביותר לשלב אותו נכון היא להתאים את מידת החמימות של הגוון למידת החמימות בעור הטבעי שלכן.

קרדיט הכתבה: אלעד שורתי – מנהל הדרכה רשת בתי הספר רוית אסף

כתיבה: מעיין מלחי

קורס לק ג'ל

שאלות בנושא גווני ציפורניים בצבע חום:

  1. האם לק ג’ל בצבע חום הוא צבע טוב לציפורניים? – צבע חום לק ג’ל, הוא צבע מאוד טרנדי ל2023, מתאים לכל סוגי גווני העור, ומאוד נעים לסגנונות לבוש.  אין הבדל בחוזק הלק גל לצבע הנבחר.
  2. מה המשמעות של לק חום? – לפי גלגל הצבעים, צבע חום מייצר חמימות ולכן בחורף הלק ג’ל חום נפוץ יותר בנוסף, צבע חום מדמה אנרגיה של יציבות, ביטחון וחיבור לאדמה.
  3. האם בחורים אוהבים ציפורניים חומות?  – צבעי לק ג’ל מייצרים משמעויות שונות על פי גלגל הצבעים, הבחירה החכמה מובילה לחיזוק המשמעות שאנו רוצים לבחור, לדוגמא לק ג’ל צבע חום מייצר חיבור חזק לאדמה, ומתאים להרגשת ביטחון.
  4. האם לק בגוון חום נחשב טרנדי בשנת 2023? – צבע לק ג’ל חום נחשב טרנדי לשנת 2023 על כל גווניו, חום בהיר, קפה, חום כהה, חום פסטל ועוד.
  5. מהו גוון החום הכי טרנדי? – הגוון הכי טרנדי הוא חום קפה לחורף, חום בהיר לקיץ

שאלות בנושא גווני ציפורניים בצבע ירוק:

  1. מה הם השמות של צבעי ציפורניים ירוקות? – שמות גווני הלק ג’ל הירוק הנפוצים זה ירוק בקבוק, ירוק מנטה, ירוק ליים, ירוק בהיר, ירוק כהה, ירוק פסטל
  2. אילו בגדים הולכים טוב עם ציפורניים בגוון ירוק או ירקרק? – שילוב בגדים עם לק ג’ל ירוק מתאים לצבעי לבן, שחור, בז, חאקי, שנהב, צבעי אדמה, צבעי פסטל, אדום, וכל גווני החום
  3. האם קשה לצייר על ציפורניים בגוון ירוק? – קישוטי ציפורניים וציורים על הציפורניים הם באותה שיטה עם כל צבעי הלק ג’ל.
  4. איך מורידים לק ג’ל בצבע ירוק? הסרת לק ג’ל אינה משתנה לפי גוון הצבע, השיטה אותה שיטה

 

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים