משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

כל מה שאת צריכה לדעת על הרמת ריסים והרמת גבות

הרמת ריסים הוא טיפול שמתבסס על הריסים הטבעיים שלנו, מבלי לעשות שימוש בתוספים כמו ריסים מלאכותיים. המטרה העיקרית של הפעולה היא לגרום לריסים להתעקל כלפי מעלה, כך שהם לא רק ייראו ארוכים יותר, אלא גם יפתחו את העין, ידגישו אותה ויגרמו לה להיראות רעננה יותר. בקיצור – להראות כאילו את תמיד עם מסקרה ממש מעולה! הנה כל מה שאת פשוט חייבת לדעת על הרמת ריסים.

הרמת ריסים כלפי מעלה
הרמת ריסים כלפי מעלה

כיצד מתבצעת הרמת ריסים?

טיפול הרמת ריסים יכול להתבצע בשניים, בשלושה ואף בחמישה שלבים שונים, אם כי בדרך כלל מבצעים אותו בשלושה שלבים. בשלב הראשון, יודבק פד של סיליקון מעל העפעף העליון במטרה להפריד בין הריסים, והריסים התחתונים יודבקו לפנים על מנת שלא יפריעו לפעולה. לאחר מכן, הריסים העליונים יוברשו ויורמו כלפי מעלה באמצעות חומר מרכך, דבק ייעודי, ואז יימרחו בחומר מקבע. בשלב השני, הריסים יימרחו בחומר מרכך במטרה להחזיר להם את הרכות הטבעית שלהם. לסיום, הריסים יימרחו בג’ל קרטין, שמטרתו להזין אותם בוויטמינים ולצבוע אותם בגוון שחור או חום לבחירה ובהתאם ללקוח.ה , על מנת לגרום להם להיראות מודגשים ובולטים יותר.

הטיפול אורך בין 45 דקות לשעה וחצי, ותוצאותיו נשמרות כחודש עד חודש וחצי, בהתאם לקצב צמיחת הריסים. כאשר הריסים צומחים ומתארכים, או נושרים ומפנים מקום לריסים חדשים, יש לחדש את הטיפול על מנת שייראו מעוגלים ומורמים. על מנת לשמור על תוצאות הטיפול לכמה שיותר זמן, יש לתחזק את ההרמה באמצעות הימנעות מהרטבה של אזור העיניים למשך 48 שעות לאחר הפרוצדורה, הימנעות מחשיפה לחום למשך שלושה ימים לפחות והימנעות ממריחה של תכשירי טיפוח ישירות על אזור הריסים, שכן חומרים להרמת ריסים עלולים להתמוסס או לפגוע בתוצאה כשהם באים במגע עם חומרים שמנוניים.

כמה עולה הרמת ריסים?
כמה עולה הרמת ריסים?

כמה עולה הרמת ריסים?

טיפול הרמת ריסים עומד בדרך כלל על 500-300 שקלים, ומשתנה בהתאם לפרמטרים כמו אזורים שונים בארץ, החומרים שבהם נעשה שימוש בטיפול, מספר שלבי הטיפול וכדומה.

ואיך הרמת גבות נכנסת לעניין?

בדומה להרמת ריסים, גם הרמת גבות (הנקראת לעיתים גם למינצית גבות) מסייעת לפתוח את העין ולגרום לפנים להיראות רעננות יותר, ופעמים רבות יבוצעו שני הטיפולים יחדיו כדי לפתוח ולהרים את מראה הפנים. גם בטיפול הרמת גבות יתבצעו כמה שלבים שונים, שמטרתם להוסיף צבע, אורך ונפח לגבה והטיפול לעיתים יכלול גם את צביעת הגבה. בטיפול למעשה מכוונים את שערות הגבה כלפי מעלה ומקבעים אותן כך באמצעות חומר, מה שיוצר מראה של גבה מורמת ומראה עין פתוח. גם טיפול זה מחזיק בערך בין חודש וחודש וחצי ויש לחדשו מפעם לפעם כדי לשמר את התוצאות.

מהי הדרך הטובה להרמת ריסים?
מהי הדרך הטובה להרמת ריסים?

האם ניתן להתמחות בהרמת ריסים?

התמחות בהרמת ריסים היא אחד מתחומי ההתמחות הפופולריים ביותר כיום בעולם היופי, שכן לריסים יש השפעה ניכרת על מראה העיניים. ריסים מלאים, ארוכים ומעוגלים, מדגישים את העיניים, מבליטים אותן ומשפיעים על מראה הפנים כולו, ולכן זה לא פלא שכיום לא קיימת אישה שאינה מעוניינת בריסים שופעים, מודגשים, ארוכים ומעוגלים.

בקורס הרמת ריסים של רשת רוית אסף, תוכלי לרכוש ידע מעשי בהרמת ריסים וללמוד על הטכניקות המתקדמות ביותר בתחום, המוצרים השונים שמשמשים להרמת ריסים, אלרגיות שיש להיזהר מהן, ביצוע הרמת ריסים בהתאם לסוג העין וסוג הריסים, שמירה על סביבת עבודה היגיינית ואף הרמת גבות טבעית, שלא פעם מחמיאה להרמת הריסים וגורמת לפנים להיראות מטופחות ומלוטשות יותר באופן כללי. הקורס, אשר נערך בכל אחד מחמשת הסניפים של רוית אסף ברחבי הארץ, כולל ערכת עבודה איכותית, תעודת הסמכה מקצועית וליווי מקצועי. ההכשרה פתוחה לכולם, אך מתאימה במיוחד לקוסמטיקאיות, מעצבות גבות, מאפרות ולכל מי שעוסק במקצועות היופי.

הרמת ריסים ושימוש בצלליות
הרמת ריסים ושימוש בצלליות

כדי להכיר טוב יותר את נושא הרמת הגבות והרמת הריסים שאלנו את ג’ני קלמן מרצה בבית הספר של רוית אסף על תהליך הרמת הריסים וגם את אלעד שורתי – מנהל הדרכה רשת בתי הספר רוית אסף.

מהי שיטת הרמת הגבות המומלצת ביותר?

הרמת גבות ניתן לעשות במספר שיטות שונות. השאלה היא, מה סוג השערה של הלקוחה, אבחון סוג השערה בצורה נכונה ייתן לנו את המענה איזו שיטה מומלצת לאותה לקוחה.

האם הרמת גבות יכולה להיות מסוכנת?

כמו בכל דבר בחיים, במידה ולא עושים אצל מישהי מקצועית אז כן. בבית ספר מקצועי מלמדים על זמנים מדויקים ועל עבודה בטוחה ומקצועית ועל כך אפשר לדעת שאין לחץ לנזק.

האם הרמת גבות מקנה להן מראה מושך יותר? הרמת גבות טרנד עכשווי שמעניק סידור וקלאס. 

גבות אחרי הטיפול מקבלות מראה הרבה יותר מטופח, הגבות נראות יותר מלאות וסימטריות והשערה של הגבה רכה יותר וממושמעת. ניתן לקרא לשיטה של הרמת גבות גם “עיצוב גבה לטוח ארוך”.

האם יש חשש לפגיעה בעין בשל הרמת גבות?

הרמת גבות מקצועית אינה מהווה כלל וכלל לא. בכל שלבי הטיפול אין נגיעה באזור העין הפנימי.

כמה זמן הרמת הגבות נשארת?

אורך הזמן משתנה לפרמטרים השונים בין חוזק השערה, סוג החומר, עובי השערה ועוד. לרוב, כממוצע חודש עד כששה שבועות.

האם יש הכנות שצריך לבצע לפני הרמת הריסים?

אין צורך בהכנה מראש בבית, כל ההכנות שדרושות הן על ידי המטפל המוסמך בטיפול זה.

איך ניתן להתקלח ולישון עם ריסים מורמים?

מבחינת שינה, ניתן לישון בזהירות ללא נגיעה של הריסים והגבות בכרית, אין לגעת או לשטוף את האזור ב-24 שעות הראשונות אחרי הטיפול.

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים