משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

מה זה מיקרובליידינג

מיקרובליידינג הוא תחום שתופס תאוצה, ועם הפופולאריות מגיעות השאלות – מה זה בדיוק? מה ההבדל בין שיטת המיקרובליידינג לבין השיטות האחרות? כמה זמן זה מחזיק? כמה זה עולה? מיכל אופיר, מנהלת ההדרכה ברשת “רוית אסף” עושה לכן סדר.

מיקרובליידינג

מיקרובליידינג – גבות בהירות לא מעוצבות לגבות מעוצבות

באמצעות מיקרובליידינג ניתן לקחת גבות בהירות ולהפוך אותם למעוצבות משורטטות

ראשית כל – מדוע זה כל כך חשוב לעצב את הגבות?

לפני הכל, בואי נדבר על גבות. עיצוב גבות היא קטגוריה בפני עצמה בתחום טיפולי היופי והאסתטיקה. חשיבותן של גבות מעוצבות והיכולת שלהן לשנות את מבנה הפנים (יש שיאמרו שהן ממסגרות את הפנים), גורמות לנשים רבות ללא הבדלים של גיל, לדאוג לעצב את הגבות גם אם הן אינן מקפידות להתאפר. לא מפתיע כי רבות בוחרות בשיטת מיקרובליידינג/שיטת השערה בשל התוצאות המדויקות והעמידות לאורך זמן.

עיצוב גבות בשיטת מיקרובליידינג / שיטת השערה

שיטת המיקרובליידינג (Microblading) הידועה גם בשם “שיטת השערה”, היא הטכניקה הכי פופולארית לעיצוב הגבות מאז 2015.

סרטוט הגבה במיקרובליידינג

שלב ראשון – סרטוט הגבה

השלב הראשון של התהליך הינו שימוש בסרגל מדידה ושרטוט הגבה

איך מיקרובליידינג עובד?

הפיגמנט מוחדר לעור באמצעות להב מיוחד שבקצהו מחטים קטנים. הכלי שבו משתמשים אינו חשמלי ובשל כך מאפשר ליצור חיתוכים דקיקים ומדויקים, שנראים כמו שערות הגבה, בצורה טבעית ולא מורגשת. בעת החיתוך, הכלי מחדיר את הפיגמנט/צבע לחלק העליון של שכבת הדרמיס, לכן הפיגמנט דוהה יותר מהר מאשר בשיטת קעקוע אחרות. בנוסף לכך, הפיגמנט עצמו הינו פחות מרוכז מפיגמנט המשמש לקעקוע מסורתי.

מה אורך הטיפול

הטיפול במיקרובליידינג עצמו אורך בין שעה וחצי לשלוש שעות ומחזיק מספר חודשים עד מספר שנים (2-3 לכל היותר) עד שדוהה לחלוטין, תלוי במאפייני העור ובאיכות הפיגמנט.

האם מיקרובליידינג כואב?

במסגרת הטיפול מורחים חומר מאלחש על הגבה שממזער את הכאב למינימום, ואף לרמה שזה לא כואב בכלל.

שלב שני - מיקרובליידינג

החדרת הפיגמנט לעור במיקרובליידינג

בשונה מקעקוע הכלי במיקרובליידינג אינו חשמלי

כמה זה עולה?

אז הגענו לשאלת מיליון הדולר, כמה עולה לעצב גבות בשיטת השערה/מיקרובליידינג. כמובן שזה משתנה, ויכול לעלות אצל בעלי מקצוע איכותיים בין 1000-2500 ₪ תלוי באורך/מורכבות הטיפול.

החופש לעצב בכל סגנון שרק תרצי

שיטת המיקרובליידינג נותנת מענה מושלם לטרנדים האופנתיים בעיצוב גבות, מכיוון שהפיגמנט נעלם כעבור מספר חודשים ברוב המקרים, קטן מאוד החשש “להיתקע” עם גבות מעוצבות בסגנון שכבר הפך להיות לא אופנתי.

 

מיקרובליידינג/שיטת השערה – למי זה מתאים?

שיטת השערה / מיקרובליידינג נחשבת לפרוצדורה העדינה מבין הטכניקות השונות. הן מבחינת המראה שנוצר והן מבחינת הנזקים העלולים להיגרם.

השיטה הפכה להיות פופולרית מאוד אצל הקליינטיות הצעירות, שלרוב אין להן גבות פגומות במיוחד, דווקא בזכות היכולות לעצב את הגבה הקיימת. זאת בניגוד לשיטת ההצללה המסורתית שבאה לתת מענה לגבות חסרות, דלילות או כאלה שהפסיקו לצמוח כתוצאה מגיל או ממריטת גבות באופן לא נכון.

איך בוחרים איש מקצוע נכון וממה כדאי להיזהר?

למרות היתרונות הרבים שיש לשיטה להציע, אנחנו חייבים לזכור שמדובר בהליך פולשני, עדין ככל שיהיה, המערב מחט והחדרת פיגמנט לשכבה העליונה של הדרמיס. באופן טבעי, ישנם גם סיכונים וגם תופעות לוואי כגון: גוון צבע שלא נספג, רגישות, התפתחות דלקת ונשירת השיער הטבעי של הגבות, או פיגמנטציית יתר כתוצאה מן הטיפול.

על מנת לבחור בקפידה היכן לבצע את הטיפול, חשוב לדעת שהציוד המשמש לפרוצדורה – המכשיר, המחטים והפיגמנטים האיכותיים יכולים לעלות לא מעט כסף. אם מחיר הטיפול אצל איש המקצוע שבחרת הוא מאוד נמוך זה יכול להעיד שאותם איש מקצוע לא עבר הכשרה מתאימה, או שרכש את הציוד מספקים לא מוכרים ולא מומלצים.

יש לזכור שבישראל התחום עדיין לא הוסדר באופן פורמלי, וכי המדינה לא נותנת רישיון לעוסקים באיפור קבוע, כפי שקיים אצל קוסמטיקאיות, מאפרים, מניקוריסטיות פדיקוריסטיות ובונות ציפורניים.

מיקרובליידינג לפני ואחרי

שיטת השערה – גבות של מיליון דולר

איפה כדאי ללמוד קורס מיקרובליידינג

מכיוון שאין עדיין פיקוח ממשלתי על התחום, יש חשיבות גדולה מהרגיל לעשות את שיעורי הבית ולבחור את המוסד שבו אתן רוצים ללמוד בקפידה. חשוב במיוחד לברר מה ההכשרה המקצועית שיש לצוות המורים. סבין נעים, המובילה את תחום האיפור הקבוע ברשת “רוית אסף”, היא בהכשרתה קוסמטיקאית פרה רפואית, מומחית בטיפולי אסתטיקה, וכן חברה פעילה בארגון המיקרו פיגמנטציה.   

קורס איפור קבוע או קורס מיקרובליידינג?

קורס מיקרובליידינג יהיה לרוב קורס קצר וממוקד רק בטכניקת המיקרובליידינג. זהו אינו קורס שעומד בפני עצמו וחובה שיהיה ידע מוקדם לפני. סבין מוסיפה: ” לפי דעתי ולפי דעת מסטרים וקולגות בעולם חייבים לעבור קורס איפור קבוע בסיסי לפני שלומדים מיקרובליידינג, מדוע?

בגלל שבקורס בסיסי שכזה נותנים דגש על לימוד מבנה העור, תפקידו, תורת הצבעים ומורפולוגיה. כך התלמידים צוברים ניסיון על העור, ובשלב מאוחר יותר כשהם מתחילים לעשות מיקרובליידינג היד יציבה יותר, הם מבינים על איזו ריקמה עובדים וכמה חדירה מתאפשרת על מנת לא לפצוע את העור .

כאחת שמלמדת את המקצוע שנים, הרמתי את הכפפה ביחד עם מס’ קולגות לפעול למען אסדרה במקצוע והכנסתו לפיקוח מקצועי של משרד התמ”ת. זאת על מנת לאכוף סטדנרטים מקצועיים ברמה שמכבדת את המקצוע, וכך לוודא שמסגרות שלא מלמדות את היסודות או לוקות באיכותן לא יקבלו פיקוח.”

באנר קורס מיקרובליידינג ואיפור קבוע

פוסטים נוספים:

טרנדים באיפור כלות ל-2024

איפור כלות הוא אחד התחומים החמים ביותר בעולם היופי והאסתטיקה בכל שנה ושנה, ואין ספק שחובבי הטרנדים והז’אנר בכלל, מחכים בכל עונה כדי לראות אילו סגנונות ייחודיים יאפיינו את עונת החתונות הקרובה. הנה כמה מגמות איפור כלה ששווה להכיר לקראת 2024, פלוס כמה טרנדים נוספים שעשויים בהחלט להשפיע על עולם איפור הכלות

read moreקרא עוד

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים