משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

גווני לק ג’ל קיץ 2023

החורף נגמר, הפרחים התחילו ללבלב ולאט לאט אנחנו נכנסים אל התקופה הכי צבעונית של השנה. הקיץ מביא עימו את השמש החמימה שמלטפת אותנו ונותנת לנו אווירה של חופש.בכל קיץ אנחנו מחכים לראות את הקולקציות החדשות של הצבעים בלק ג’ל שיצאו ולהתחדש ככל הניתן בצבעים הכי מעודכנים שיש, בכתבה הקרובה נתמקד בצבעים שהולכים לעשות את הקיץ שלכן מושלם וצבעוני.

פאני באני

מי לא מכירה או לה יצא לה לשמוע על הגוון המושלם לבן חלבי\פאני באני?

הפאני באני נמצא איתנו לאורך שנים, ניתן לומר כי הוא קיים מרגע פריצת הלק ג’ל לחיינו, לאחרונה בפיתוח מוצרי ציפורניים חדשים פותח ראבר בייס בגוון פאני באני המאפשר לנו המניקוריסטיות הקלה רבה בעבודתנו. בקיץ הקרוב הפאני באני הולך להפתיע ובענק ולהגיע דווקא כבסיס ופחות בצבע מרכזי, הוא הולך לשמש אותנו כבסיס לפרנץ’ בכל מיני גוונים, נראה אותו גם כבסיס לקישוטים שונים בגוונים מגוונים וכן, גם כצבע בסיס כמו שאנחנו רגילות.

צבעי לק ג'ל פאני באני
צבעי לק ג’ל פאני באני

לק ג’ל בצבעי פסטל

בשנים האחרונות הצבעים שתופסים אותנו לגמרי מוכנים לקיץ הם צבעי הפסטל, או בשמם השני צבעי גלידה. מי שמכירה ויצא לה להשתמש בצבעי פסטל יודעת כי אין שני ליופי שלהם, צבעי הפסטל לאט לאט חדרו לחיינו ובכל עונה אנחנו נחשפים לעוד ועוד גווני פסטל שיוצאים בקולקציות החדשות.

אם בעבר היינו נתקלים רק בצבעים המוכרים, ורוד סגול וכחול, היום המגוון הוא עצום ומהמם. צבעי הפסטל החדשים שנכנסו היום לשוק הם צהוב, כתום, ירוק ותכלת.

לק ג'ל בצבעי פסטל
לק ג’ל בצבעי פסטל

כמו כן העבודה עם הפסטל צריכה להיות מאוד מדויקת, שכבות הצבע צריכות להיום דקות מאוד והייבוש במכונת הייבוש חייב להיות מלא. על מנת להקל על עבודתנו כמניקוריסטיות בעת עבודה עם צבע פסטל מומלץ מאוד לשלב באמצעות יצירת תיקון מבנה אנטומי עם ראבר בייס בגוון לבן חלבי \ פאני באני.

ברגע שנמרח את הצבע הפסטלי על גבי בסיס שכבר יש לו פיגמט בהיר נוכל לקבל תוצאה מושלמת של מריחת הצבע.

לק ג'ל צבע פסטל סגול בשילוב קישוט פרחים - עבודה של גל יניב
לק ג’ל צבע פסטל סגול בשילוב קישוט פרחים – עבודה של גל יניב

שילוב לק ג’ל בצבע צהוב

עד לא מזמן נשים רבות אהבו צבעי לק סולידיים יחסית, לאחרונה אנחנו נתקלים בצבעים מגוונים יותר. אותם בנות מעוניינות עכשיו למרוח על הציפורניים צבעיים אקזוטיים יותר.

אחד הצבעים שבולט במיוחד והולך להפוך לנו את הקיץ לק בצבע צהוב, אגב מדובר בצהוב על כל גווניו, החל מצהוב בננה בהיר ועד צהוב זוהר.

הצהוב היה צבע שנחשב ללא פופולרי ונתפס בעיני מניקוריסטיות כצבע שקשה למרוח אותו עד לפני כמה שנים. אך עם פיתוחי מוצרי לק ג’ל חדשים ואיכותיים יותר ושילוב של טכנולוגיית הראבר בייס בצבעים הצהוב הופך להיות לצבע מושלם, הוא מתאים לכל סוגי הציפורניים החל מציפורניים קצרות ועד לציפורניים ארוכות.

למידע נוסף על גווני לק ג’ל לקיץ 2022

ציפורני לק ג'ל בצבע צהוב
ציפורני לק ג’ל בצבע צהוב

לק ג’ל בצבע כתום

מדובר בעוד צבע שהיה מאוד לא פופולרי בשנים האחרונות והפך לאחד הצבעים היותר מבוקשים בקרב הנשים. בגלל שהכתום נחשב לצבע אקזוטי ניתן לשלב אותו עם קישוטי ציפורניים וציורים שונים ולהפוך אותו ברגע לעוצר נשימה.

דוגמאות ללק ג'ל לקיץ 2023 - לק ג'ל בגוון כתום
דוגמאות ללק ג’ל לקיץ 2023 – לק ג’ל בגוון כתום

 

 

לק ג'ל כתום בשילוב קישוטי ציפורניים
לק ג’ל כתום בשילוב קישוטי ציפורניים

הכתום פרץ את דרכו בחורף האחרון, קיבלו אותו בגוון יותר כהה והוא מגיע אלינו בקיץ הקרוב בגרסאות מעט שונות, נוכל לראות אותו בצבעי הפסטל שהוזכרו קודם ואף לראות אותו בצבעי הניאון הזוהרים.

צביעת ציפורניים ולק ג'ל בגוונים של כתום
צביעת ציפורניים ולק ג’ל בגוונים של כתום

לסיכום

קיץ 2023 הולך להיות קיץ מטורף עם צבעים שהולכים לשגע לנו את העיניים.

הצבעים הקלאסיים לא הולכי להיעלם לנו, הם קלאסיים והם לגמרי פה כדי להישאר אך אנחנו כן הולכים לראות אותם בשילובים עם קישוטים או עם גוונים אחרים.

קיץ 2023 לא יהיה כמו כל שאר השנים הוא יפרוץ גבולות וישדרג לנו את הלוק הסופי עם צבעים משוגעים.

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים