משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

מסקרה מומלצת: איזו מסקרה מומלצת לך ואיך מורחים אותה?

מסקרה מומלצת

מראה של ריסים ארוכים ומלאים
צילום יח”צ

כולנו רוצות עיניים מודגשות וזוהרות, ולא פעם אנחנו מתלבטות איזו מסקרה לקנות. המסקרה המעגלת, המאריכה או הממלאת. כאשר מדובר על ריסים דלילים מסקרה המעניקה נפח היא הפתרון ואילו לבעלות ריסים קצרים, מסקרה מאריכה תיתן פתרון. הסוד הוא באיזה סוג של מסקרה לבחור, זו שתתן לנו את כל מה שאנחנו רוצות וחושקות, ריסים ארוכים ומלאים היוצרים מיד מראה עיניים מודגש וזוהר.

שוק המסקרות רווי בשלל הבטחות למראה של ריסים מושלמים, לכן לפני שאת בוחרת מסקרה שאלי את עצמך איזה מראה את רוצה להשיג? של ריסים ארוכים או ריסים מלאים? או אולי גם וגם.

 

מסקרה מומלצת מבית רוית אסף

מסקרה מעבה ומאריכה

אודות למבנה המברשת הייחודי, המסקרה הקלאסית מליין המוצרים “רוית אסף” גם מעבה וגם מאריכה.

המסקרה מתאימה לבעלות ריסים קצרים ודלילים, אך מתאימה גם לאלה הרוצות להשיג מראה טבעי. מברשת הסליקון מאפשרת הנחה מדויקת יותר של חומר על הריסים.

המלצות למסקרה

מסקרה שחורה מאריכה ומעבה בעלת מברשת סליקון ייחודית
צילום: ישראל כהן

 

מסקרה מעבה ולא מאריכה

המסקרה המעבה מיועדת למי שרוצה להשיג ריסים מלאים ולא מעוניינת בהארכת הריסים. בעזרת המברשת הקצרה והעבה, מניחים את המסקרה, צמוד מאוד לשורש הריס ופחות בקצוות של הריסים. למי שאוהבת ריסים מודגשים מאוד, מומלץ להניח 2-3 שכבות של מסקרה.

מסקרה מומלצת של רוית אסף

מסקרה מעבה להענקת נפח מקסימלי לריסים
צילום: יח”צ רוית אסף

 

מסקרות מומלצות צבעוניות

הריסים הם המסגרת של העיניים. ולכן אין איפור עיניים מודגש ועשוי ככל שיהיה ללא הדגשת הריסים עם מסקרה. המסקרה הקלאסית הינה היא בצבע שחור, זהה לצבע הריסים, אך לא רק. על מנת ליצור אפקט נוסף של הדגשת הריסים ישנם מסקרות בגוונים שונים. כמו מסקרה סגולה, מסקרה כחולה, או מסקרה בגוון שחום פחם. האפקט של הצבע יכול להיות בשילוב עם המסקרה השחורה או לבד. הטרנד שהיה מקובל בשנות ה-80 של מסקרה צבעונית אשר מתאימה לצבע העיניים, עשה את דרכו חזרה, לטרנדים בקיץ 2019.

שילוב של מסקרה כחולה על עיניים בצע כחול כאמירה אופנתית צילום יח"צ

שילוב של מסקרה כחולה על עיניים בצע כחול כאמירה אופנתית
צילום יח”צ

 

קולקציית המסקרות הצבעוניות של רשת רוית אסף, מורכבת משני גוונים  של מסקרות: כחול רויאל וסגול חציל.הצבע הכחול מתאים בעיקר לעיניים כחולות וחומות והצבע הסגול מתאים לעיניים ירוקות וחומות.

מסקרה צבעונית מומלצת

מסקרות בצבעים מליין רוית אסף
צילום יח”צ

 

על איפור לעיניים ירוקות או כחולות

 

מסקרות עמידות במים ומסקרות לעיניים רגישות

בתוך שלל המסקרות ישנם שני סוגים ייחודיים. מסקרה עמידה במים, איתה אפשר ללכת גם לים ולבריכה, או במהלך הקיץ הישראלי החם והלח. מסקרה לעיניים רגישות מכילה מרכיבים ייחודיים המונעים התפתחות של אלרגיה. אפקט המריחה נראה אותו הדבר, וההבדל ביניהן לבין המסקרה הרגילה, הוא שההבדל מצוין על האריזה.

על איפור עמיד במים
על מייקאפ לפי סוגי עור

ואחרי שרכשת את המסקרה, איך בעצם מורחים אותה בצורה הכי נכונה?

 

איך שמים מסקרה?

שלב ראשון

את המסקרה מורחים משורש הריס כלפי מטה ומתחילים למרוח את המסקרה מאמצע העין לכיוון הרכה בתנועות עדינות, חוזרים על הפעולה פעם נוספות הפעם גם על הריסים בחלק הפנימי של העין.

איך שמים מסקרה

הנחה של מסקרה מעבה למילוי הריסים
צילום יח”צ

 

שלב שני

חזרי שוב על הפעולה הפעם לכל אורך הריסים העליונים.

למריחת מסקרה בריסים התחתונים, השתמשי במברשת עדינה דקה וארוכה. אם המסקרה נוגעת בעור ומלכלכת אותו, צריך לחכות שהמסקרה תתייבש ואז לנקות בעדינות עם קיסם אוזניים.

מסקרה עדינה ודקה

מברשת עדינה ודקה למריחה של מסקרה גם בריסים התחתונים
צילום יח”צ

 

את המסקרה מורחים בסיום איפור העיניים. אם במקרה יש לכלוך של צלליות על המסקרה, טיפ של צוות המורים ברשת רוית אסף הוא לעבור עם המברשת גם על הריסים עצמם.

איך מורחים מסקרה בצורה נכונה

טכניקה להסרת עודפי צללית על הריסים
צילום יח”צ

 

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים