משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

גוונים בשיער? אומברה בשיער אאוט, מהיום התחילו להתרגל: באליאז’!

מראה באליאז'

מראה באליאז’ של וולה פרופשיונלס

אחרי טרנד הקולור בלוק (color block) בבגדים ואיתו סגנון האומברה, טרנד הבאליאז’ – הגוון המדורג מכהה לבהיר, מלווה אותנו כבר מספר עונות. אחת ממגמות האופנה הבולטות באביב קיץ הקרובים היא חזרה לצבעוניות החזקה של שנות ה-80 הבאה לידי ביטוי בבגדים ובשיער, עם שילובים נועזים של כתום וכחול מצד אחד ומצד שני טרנד ה-TONEONTONE  שני גוונים זהים מאותה משפחה, לדוגמא ורוד בהיר וורוד כהה.

 

מהי טכניקת הבאליאז’?

באליאז’ בצרפתית (Balayage) הוא “צביעה”  או “טאטוא”. מדובר על טכניקת צביעה לשיער שמקורה בצרפת והפכה לבינלאומית. זהו אינו צבע מסוים או סגנון עיצוב אלא טכניקת צביעת שיער בה משתמשים היום מעצבי שיער בכל העולם. המטרה ליצור שילוב של 2 גוונים בשיער, אשר משולבים בצורה רכה למראה טבעי של גוונים (highlights) בצורה יותר אופנתית מהסגנון המסורתי של גוונים בשיער, זאת בעזרת נייר כסף או כובע.

אז מה בכל זאת הייחוד של טכניקת הבאליאז’ ולמה היא הפכה להיות כל כך אהובה ומבוקשת על ידי כוכבות הוליווד?

בניגוד לשיטת הגוונים המסורתית של שימוש בנייר כסף או בכובע, בטכניקת הבאליאז’ מניחים את הצבע באמצעות הידיים באזורים שונים בשיער, בצורה לא אחידה. אפשר לשלב בין גוונים שונים והמראה שמתקבל הוא אחיד וטבעי יותר. בטכניקה הזאת אפשר לגוון בצבעי השיער עם יותר מ-90 אפשרויות משחק של שילובי גוונים ממשפחות צבע שונות: שיער בלונדיני, שטני ,כהה ,חום ושילוב של צבע לשיער בגוונים נועזים כמו ורוד, סגול, אפור, כחול וירוק.

 

באליאז' בשיער

מקור תמונה

היתרונות של טכניקת הבאליאז’

אחרי תקופה ארוכה שבה בכל מקום בארץ ובעולם כולן ביקשו אומברה בשיער, היום יותר ויותר נשים וביניהן גם כוכבות הוליווד, מבקשות באליאז’. בעזרת טכניקת ההבהרה המבוקרת, היוצרת מראה הדומה לזה שנוצר מהשמש בקיץ, המראה שנוצר באמצעות הבאליאז’ הוא יותר טבעי ופחות עשוי. בנוסף, הוא גם דורש פחות תחזוקה מגוונים וצבע רגיל לשיער, בגלל ההתמזגות של השיער הצומח בצבע החדש. כמו כן, בגלל ייחודיות הטכניקה של ההבהרה, נגרם נזק קטן יחסית לשורשי השיער מזה הנגרם על ידי פעולת ההבהרה המסורתית.

כמו בכל דבר גם כוכבות הוליווד כמו ג’יג’ חדיד, ביונסה, שרה ג’סיקה פרקר, ג’ניפר לופז, נטלי פורטמן ועוד תרמו להתפשטות הטרנד בקרב נשים רבות בעולם ובארץ.

 

 

 

גוונים בלונדינים בשיער המראה נראה יותר משתלב וטבעי

באליאז' בגווני בלונד בשיער

מקור תמונה

גם ג’יג’י חדיד נראתה לאחרונה עם גווני בלונד נחושת בשיער בסגנון באלאייז’

ג'יג'י חדיד עם סגנון הבאליאז' בגווני השיער

מקור תמונה

גם טרנד השיער של צבע שיער  אפור כסוף  נראה יפה יותר כשהוצא צבוע בטכניקה של באלאייז

טכניקת הבאליאז' עם שיער כסוף

מקור תמונה

 

העבודה עם גווני שיער בסגנון באליאז’

כחלק משיתוף הפעולה בין חברת וולה פרופשיונלס ורשת בתי הספר לאיפור ומקצועות היופי רוית אסף, קיבלנו מעופר תורג’מן מנהל ההדרכה של חברת וולה פרופשיונלס ,הסבר מלא על השלבים והמוצרים המתאימים לעבודה.

BREEZE TOUCH

שיטת עבודה ייחודית ויוצאת דופן, בה מעצב השיער בוחן את אופי שיערך והתנועה הטבעית שלו ובאמצעות כלי עבודה ייחודיים ושילוב של נגיעות רכות של גווני שמש עדינים בשיער, שיערך יקבל מראה מהפנט וטבעי של ים, שמש ורוח רעננה. טכניקה מהירה וייחודית אשר מאפשרת להעניק לשיערך טאץ’ מהמם במחיר נגיש.

 

V PAINTING

טכניקת עבודה חדשה אשר מחליפה את שיטת האומברה המסורתית. באמצעות שיטת מריחת V PAINTING  ,

שיערך יקבל מעברים מדהימים של נגיעות עדינות בשורשים ולאורך השיער והדגשה של הקצוות השיער.

טכניקת העבודה החדשה מאפשרת דיוק מרבי והתאמה מושלמת לאופי שיערך ולמבנה אישיותך.

 

FREEHAND HIGHLIGHT

שיטת FREEHAND HIGHLIGHT  משנה את חוקי המשחק. לא עוד ערמות של ניירות כסף על שיערך. באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת, כלי העבודה הייחודיים והמקצוענות של מעצב השיער, תוכלי ליהנות משיטת גוונים בשיער אשר מחליפה את השיטה המסורתית. דיוק מרבי וכבוד מקסימלי לאיכות ובריאות השערה. התכונני לתוצאות מהפנטות ואין סוף של מחמאות.

 

המוצרים של חברת וולה פרופשיונלס

המוצרים המיועדים וטכניקת המריחה של חברת וולה פרופשיונלס

 

את הטכניקות החדשניות ביותר בתחום צבעי השיער ועוד טכניקות מתקדמות, תוכלו ללמוד בקורס ספרות המתקיים בשיתוף פעולה עם חברת וולה פרופשיונלס

 

לעוד כתבות מעניינות לרשותכם בלוג אופנה עם טיפים וטרנדים מכל עולמות היופי

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים