משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

איפור קבוע לשפתיים – כל מה שצריך לדעת

האופציה לאיפור קבוע קיימת בשוק לא מעט שנים, אך הטכניקות החדשניות והתוצאות המרשימות שלהן, מאיצות לאחרונה את הביקוש. איפור קבוע מאפשר העמקה והדגשה של האזורים המחמיאים ביותר של הפנים, וכך ליצור מראה רענן, מטופח ויפה כל היממה – גם מיד כשאת קמה בבוקר.

 

עבור נשים שמקדישות לא מעט שעות לאיפור במהלך השבוע, גם אם רק על הנחה של אודם, הצללת שפתיים באמצעות איפור קבוע, הוא פתרון נהדר לשפתיים מודגשות, מלאות ומרשימות, במקסימום נראות טבעית ובמינימום התעסקות. אספנו לכן מספר נקודות חשובות שחשוב לדעת, על השיטה שכובשת את תחום האיפור.

 

הצללת שפתיים – מה זה אומר?

איפור קבוע בשפתיים נעשה על-ידי טכניקה מתקדמת שמתבססת על החדרת פיגמנט בשפתיים. בשיטה זו, עובדים דרך פיקסלים – נקודות עדינות של צבע המוחדרות לשפה בעזרת מחט עדינה. יוצרים שכבות עדינות של פיגמנט בצביעת ׳אומברה׳ – שיטת צביעה הנעה מגוונים בהירים לגוונים כהים בהתאם לאזור בשפתיים.

כך, התוצאה המתקבלת היא מראה טבעי שנאמן לצללים האמיתיים של השפה, ולא מראה מלאכותי ושטוח. בעזרת השיטה ניתן ליצור שפתיים סימטריות והרמוניות לשאר תווי הפנים, להשיב את צבע השפתיים שאובד במהלך השנים ולהגיע למראה המדויק שתמיד חלמת עליו.

 

איפור קבוע בשפתיים – מהן השיטות?

ישנן מגוון של שיטות לאיפור קבוע של השפתיים, כאשר הפופולרית והמקובלת ביותר כיום היא הצללת השפתיים. בעבר, השיטה הנפוצה הייתה הדגשת שפתיים שדרכה יוצרים קונטור למתאר השפתיים, ממש כמו תוחם, וכך ניתן לתקן א-סימטריה של צורת השפתיים, לעבות את השפתיים או להצר אותן, בהתאם למבנה הפנים הכולל. החיסרון בשיטה זו היא שלאורך שנים, עם הבגרות, קו הקונטור מטשטש, מאבד מחדותו ומדגיש את הקמטוטים הנוצרים באופן טבעי סביב השפתיים.

 

מהו טווח ההחלמה לאחר טיפול איפור קבוע?

איפור קבוע בשפתיים מייצר תהליך החלמה שנמשך כ-10 ימים. כשבוע אחרי הטיפול הראשוני, מתחילה דהייה של האיפור, כשלמעשה הגלדים הנוצרים נושרים ובמקומם צומח עור חדש ובריא. לעיתים, הצבע בתהליך ההחלמה יכול להיראות כהה יותר, אך לאחר כ-28 ימים, הצבע מתקבע ומתקבל הגוון הרצוי. היות שהתאים בשפתיים מתחדשים באופן קבוע, האיפור דוהה בתהליך איטי עד שנעלם לגמרי לאחר טווח שבין 8 חודשים ועד שנה וחצי – תלוי בעור ובתהליכי חילוף החומרים האישיים.

 

כל זה זמן צריך טיפול או תיקון לאיפור קבוע בשפתיים?

איפור קבוע נעשה בהחדרת פיגמנט לשכבת האפידרמיס של העור. כאמור, העור שלנו בשכבת האפידרמיס מתחדש בכל יום, ולכן האיפור הקבוע נעלם במשך השנים – בשונה מקעקוע, שנעשה בשכבות העמוקות יותר של העור ולכן נשאר לצמיתות.

 

איפור קבוע בשפתיים בשיטת ההצללה מחזיק עד כשנה וחצי, בהתאם לנתוני הגוף האישיים ובהתאם למידת החשיפה לשמש שיכולה גם היא להאיץ את תהליך הדהיה של הפיגמנט. היות שתהליך הדהיה קורה בהדרגה, המראה של השפתיים נשאר טבעי ועדין, אך כדי לשמור על תוצאות מיטיבות של הטיפול, מומלץ להגיע לטיפול נוסף ולהתחדש עם תחילת הדהייה, לאחר כשנה.

 

מהו מחיר הצללת או הדגשת שפתיים?

להצללת שפתיים יתרונות רבים והיא מספקת פתרון מעולה הן עבור מי שמבקשת לתקן את המראה האסתטי של השפתיים, והן עבור מי שמעוניינת בצבע אודם נקי ומרשים ללא התעסקות יומיומית. השפתיים שלנו הן איבר דומיננטי בפנים ואיתן אנו מביעים, אוכלים, צוחקים ומחייכים – כדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר, חשוב מאוד לבחור באנשי מקצוע שהוסמכו במיוחד לבצע את ההליך.

 

מחיר של הליך זה יכול לנוע בין 900 ₪ ועד ל-3,000 ₪ בהתאם לאיש המקצוע, ניסיונו ואיכות החומרים בהם הוא משתמש הם קריטיים מאוד לטיפול תקין וכמובן מוצלח. מחיר טיפול חידוש איפור קבוע בשפתיים לרוב יהיה נמוך יותר ממחיר הטיפול הראשוני לכן גם אם תזדקקו לטיפול מתקן לעתים לטווח ארוך טיפול כזה משתלם למי שרוצה לשמר על שפתיים דומיננטיות ומאופרות באופן קבוע.

 

כדי להבין טוב יותר כיצד מוסיפים איפור קבוע לשפתיים, שאלנו את המומחים של רוית אסף מספר שאלות חשובות בנושא.

מה זה אומר הצללת שפתיים?

פיגמנט שפתיים כולל החדרת פיגמנט לשכבה הראשונית של העור, שלמעשה נותן כמה אפקטים.

שיטת האקוורל היא שיטה אוורירית שנעשית בריחוף על מנת שלא יהיה צבע חזק ודחוס. התוצאה היא הדגשה עדינה של השפתיים, מראה דמוי לובלו. שיטת האודם היא השיטה הדחוסה יותר שנותנת מראה של אודם מלא.

כמה זמן החלמה נדרש לאחר איפור קבוע?

ההחלמה משתנה בין לקוחה ללקוחה, אבל בגדול זו החלמה של עד 28 ימים שהשפתיים עוברות כל מיני תהליכים, עד להחלמה מלאה. אך חשוב להדגיש כי הקילוף של השפתיים יהיה רק 3-4 ימים.

האם הצללת שפתיים ואיפור קבוע מומלץ לנשים?

פיגמנט שפתיים מומלץ לכולן, בפרט לנשים שיש להן חוסר סימטריה או שפתיים כהות מאוד .בעזרת פיגמנט שפתיים מתקנים את חוסר הסימטריה ו/או מנטרלים שפתיים סגולות/כחולות.

כמה זמן מחזיק איפור קבוע לשפתיים?

איפור קבוע בשפתיים יחזיק בין שנה לשלוש שנים, תלוי בשיטה שתעשה. אודם דחוס ישאר יותר, ושפתיים בשיטת האקוורל תישאר פחות.

איך מדגישים שפתיים באמצעות איפור קבוע?

איפור קבוע אייליינר נעשה בשלוש טכניקות: אייליינר קלאסי, אייליינר מעושן או הדגשת קו הריסים. חשוב להתאים את קו האייליינר למבנה העיניים. אייליינר קלאסי או אייליינר מעושן יתאמו ללקוחה שאין לה נפילת עפעף. אייליינר שמדגיש את קו הריסים מתאים בעיקר למי שיש לה עפעף נפול ו/או נשים שיש להן כלי דם מאוד בולטים בעפעפיים. למידע נוסף על איפור עם אייליינר.

 

חשוב לציין כי כשיש כלי דם מאוד בולטים בעפעף אסור לעשות אייליינר עבה, מחשש שהצבע יחדור לכלי הדם ויתפזר כמו צללית.

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים