משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

הטרנדים החדשים בקישוטי ציפורניים

כבר מזמן שעיצובי הציפורניים הם חלק מהטרנדים,המופיעים בכל עונה על מסלולי תצוגות האופנה החשובים. מדבקות,ציורים,צבעוניות מגוונת,פרנץ’ הפוך ועוד עיצובי ציפורניים שהופכים מעונה לעונה,יצירתיים ומעניינים יותר.לא עוד עיצובי ציפורניים קלאסיים בצבעים של אדום,ורוד ופרנץ’.

נוצר מקצוע חדש שנקרא סטייליסטית ציפורניים. סטייליסטית הציפורניים נמצאת בצוות הקובע את הקונספט העיצובי של תצוגות האפונה וההפקות  הגדולות בעולם.

אחת הסיבות לפריחה הגדולה בתחום היא הטכנולוגיות החדשות של בניית ציפורניים. בבניית ציפורניים ניתן להשיג בסיס ואורך של הציפורן,המאפשרים עיצוב,פיסול,ציור והדבקה על הציפורניים.אבל לא רק! גם על ציפורן טבעית אפשר לעשות קישוטי ציפורניים ואפילו להדביק טיפסים (ציפורניים מודבקות),עם כל עיצוב שאת בוחרת.

טכנולוגיית הלק ג’ל המתפתחת,מביאה אותה בכל עונה אפשרויות עיצוב חדשות  ומתוחכמות. עולם קישוטי הציפורניים כבר מזמן לא שייך ללקים בלבד אלה הפך להיות תעשייה שלמה של מדבקות,חומרי עיצוב ופיסול,שיטות ציור,צבעי אקריל,מכחולים,הדבקת אבנים נצנצים, ומה לא.

יפעת שטרית, מורה בכירה בקורס בניית ציפורניים, בבית הספר לאיפור ומקצועות היופי,רוית אסף ובעלת ניסיון של 15 שנים בתחום בניית ציפורניים וקישוטי ציפורניים, שמה דגש מיוחד  על כל  תחום העיצוב ומביאה איתה את כל הטכניקות החדשות.

ביקשנו מיפעת שתסביר לנו על השיטות החדשות,שקיימות היום.

One stroke

בעזרת הטכניקה אפשר לצייר וליצור אפקט של תלת מימד. הקישוט על הציפורן,נראה כמו פיסול אבל זה דו מימד כמו בציור.

את הטכניקה מבצעים,עם מכחול מיוחד  עם  שני צדדים שעליהם מניחים שני צבעים.מנוגדים. צבע לבן וצבע אחד כהה יותר.בעזרת הטכניקה הזאת,אפשר ליצור במשיכת מכחול אחת,מריחה הדרגתית של צבע והוא נהיה מכהה לבהיר והקישוט הופך לתלת מימד.

ציור בג’לים

ציור בלק ג’ל או בצבעי ג’ל רגיל. הטכניקה מאפשרת עבודה עם ג’ל .החומר מתייבש בשניות במנורת  uv. בונים את הציור בתוך הציפורן,הקישוט אינו מתקלף מהלק ונשאר לאורך זמן.טכניקת הקישוטים בג’ל מתאימה יותר לנשים הרוצות קישוטי ציפורניים עמידים.

אין ספק שעולם קישוטי הציפורניים יביא לנו בזמן הקרוב עוד חידושים ואנחנו נהיה כאן בבית הספר רוית אסף ,כדי לספר לכם עליהם.

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים