משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

טרנדים חדשים באיפור ושיער חורף 16

אחרי כמה עונות, בהן שלטו מראה של שיער גלי ואיפור נקי, מגיע בחורף הקרוב שינוי מרענן. מראות האיפור והשיער מקבלים לוק יותר יוקרתי ומפואר, אנו נראה יותר תסרוקות אסופות במראה יוקרתי,יותר תסרוקות “לחמנייה” ((bun, שיער חלק ומוקפד, קוקו גבוה. כל אלה נראו על מסלול תצוגות האופנה של המעצבים: ג’ורג’יו ארמני, שאנל, דונה קארן ואוסקר דה לה רנטה. בחורף הקרוב, נראה יותר אבזרי שיער מעור, מאשר מכסף וזהב כפי שראינו על המסלול בתצוגה של פנדי ובטוח נראה זאת גם הרבה במהלך העונה, בחנויות ובאופנת הרחוב.

טרנדים חדשים באיפור

כמו בכל חורף, מראות האיפור מתמקדים כולם בהדגשת העיניים ו/או השפתיים. ראינו אצל כמה וכמה מעצבים כמו ורסאצ’ה, חזרה לאיפור עיניים מודגש, מאוד פשוט וקל לביצוע. הדגשת קו המים בעיניים (water line). אותו עיפרון שחור או לבן שכל כך קל להתאפר איתו יכול ליצור מראה משודרג בשניות. בשונה מהאייליינר השחור הנמצא תמיד בכל עונה ובכל מראה, הדגשת קו המים היא שינוי מרענן בחורף הקרוב.

טרנדים מובילים בתחום השיער 2015

 

איפור השפתיים בצבע אדום של פירות יער עשירים, ורוד חיוור עם שילוב של גוונים חמים של סמקים. העונה השפתיים קיבלו דגש משני ולא היו הדבר הבולט בתצוגות של המעצבים טופ שופ ודונה קארן. הרבה מאוד מוצרים חדשים המיועדים גם לשפתיים וגם ללחיים ((lip&cheek  יוצרים מראה עם נגיעות צבע רכות למראה טבעי אך עשיר ויוקרתי. הליפגלוס חוזר והעונה נראה גם שפתיים מבריקות בצורות שונות.

טרנדים בתחום האופנה 2016

 

איפור ושיער 2016

 

איפור 2016

כל החומרים בכתבה נלקחו מאתר הזה

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים