משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

לוק חגיגי לערב חג הפסח

מלתחה באווירה חגיגית לקראת חג הפסח

עונת האביב מסמלת את בואם של חג השבועות וחג הפסח – בין החגים החגיגיים ביותר בשנה. בחגים אמנם לובשים לבן, אבל באביב הזה נראה הרבה פריטים בצבעים סביב הלבן, שאינם לבן – חליפות ניוד, בז’, אוברול בגוון פודרה, שנהב, כל קשת הבהירים הסולידיים, עם אקססוריז שגונבים את ההצגה.

איך תיצרו טוטאל לוק לערב חג?

אוברול או שמלה באחד מהגוונים הבהירים, מבד רך, קליל ואפילו כמעט שקפקף, ואליו תצרפו תיק באחד מגווני הניאון של שנות ה-90′ שמאד חזקים השנה, צהוב, כתום או ורוד ניאון, סניקרס שטוחות ובהירות, צמה מרושלת סטייל “בת הקיבוץ”, ואת מראה האיפור שציינו קודם. הכי מושלם שיש.

מראה קליל בשילוב צבע לבן לערב החג

מראה קליל בשילוב צבע לבן לערב החג

 

ניקיון: לא רק בבית

לקראת פסח, רובנו מבצעים את ניקיון האביב השנתי על מנת להתכונן לחג וליהנות מתחושה נקייה ורעננה יותר בבית. את אותו ניקיון ותחושת רעננות, אשר מאפיינים כל כך את האביב, אנו לוקחים גם להופעה החיצונית שלנו ומיישמים בלבוש, באיפור ובשיער.

בניגוד לערב החג, בו נתנו לאקססוריז לדבר, הרעיון הכללי באביב הוא ליצור קווים נקיים ומראה רענן, שיתכתבו עם האביב ועם ההתחדשות והרעננות שהוא מביא עמו. המשמעות של כל זה, היא בעיקר פחות: פחות איפור, פחות אקססוריז – פחות מהכל.

אין פירוש הדבר שעלינו להסתובב ללא סטיילינג, תסרוקת יפה ואיפור, אלא שהמראה שנייצר יהיה פחות “עמוס” מבחינה ויזואלית, כך שנוכל להתכתב עם הקו הרענן של האביב ועם מזג האוויר החם. אם סטיילינג הוא עניין שאתן מתקשות איתו, בטח תשמחו לדעת כי לקראת האביב הקרוב, רשת בתי הספר לאיפור ומקצועות היופי של רוית אסף, פותחת קורס סטיילינג המותאם במיוחד לעונה זו ולטרנדים האחרונים בעולם. הקורס מותאם גם לאנשי מקצוע מתעשיית האיפור והשיער, וגם לכאלו שמעוניינים ללמוד את התחום ולהתפתח מבחינה מקצועית בעתיד.

סטייל חגיגי לבן לערב החג

סטייל חגיגי לבן לערב החג

איך תיצרו מלתחה קלילה לאביב

כמו שאמרנו – פחות. הג’ינסים ששלטו באביבים הקודמים מפנים את מקומם לפריטי לבוש קלילים יותר, בדים עם תחושה שקופה ורחבה, צבעים בהירים, חצאיות עם מותן נמוך במיוחד מבדים אווריריים, המכנסונים הקצרצרים שעושים קאמבק, ושמלות קיץ בוייב שנות ה-70. האובר-סייז שולט על בגדי היום, וגם מככב במלתחות ערב, בחליפות עם גזרות עם המון פלואו ומקום ושרוולים ארוכים יותר ממה שאנחנו רגילים. לצד הבגדים, באביב תלכי על סניקרס שטוחות או כפכפים בסטייל, ואת העקבים תשמרי לחורף בלבד, וכל זה לצד תיק קטן עם רצועה דקה באלכסון על הכתף, ואת שם.

סטייל אביבי עם מכנסון ג'ינס קצר

סטייל אביבי עם מכנסון ג’ינס קצר

סטייל לא מתאמץ – גם בעיצוב שיער

כפי שאמרנו, על אף שבחגים רצוי לשלב איפור ומלתחה יפים, מושקעים ומלוטשים יחסית, ימי החול של האביב הישראלי מתבטאים בהופעה חיצונית מעט “מרושלת” יותר. את אותו סטייל לא מתאמץ, אנו לוקחים השנה גם למחוזות השיער: שיער אסוף ברישול,  צמות לא מושלמות או מעין “באן” (קוקס) לא מוקפד, שמאד עוזר להתמודד עם מזג האוויר, לצד הטרנד ההוליוודי liquid hair – שיער גמיש בעל המון תנועה, שמשנה את כללי המשחק אחרי שנים של טרנד שיער חלק “מקלות”, נוקשה ומוקפד.

עיצוב שיער קליל בתוספת צמה

עיצוב שיער קליל בתוספת צמה

איך תיצרו שיער לא מתאמץ לאביב?

אם מזג האוויר מאפשר, שיער ארוך וגולש, במראה טבעי ככל האפשר, כזה שעבדת עליו אבל נראה כאילו ככה קמת בבוקר. המראה הטבעי והבריא, ללא חומרים מייצבים ומקשים, וצבעים ניטרלים ועדינים. אם את הולכת על גוונים, אז גווני שמש קרמליים, סרוגים בקפידה הם המראה הנכון. אם הלכת על מראה הצמה שהולך לכבוש את תקופת האביב, שלבי סיכות עדינות, ושחררי קצוות שיער נבחרות בקדמת הראש והעורף כדי להשיג את הלוק המרושל.

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים