משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

מהי החשיבות של אבקת אקריל בבניית ציפורניים?

ציפורניים מטופחות וצבעוניות, הן אחד הכלים שגורם לנו להרגיש טוב עם עצמנו. עם השנים, מתפתחות יותר ויותר שיטות וטכניקות מיוחדות לבניית ציפורניים ולצביעתן – העיקר שיראו כמו שאנו אוהבות באמת ובאורך שנוח לנו ביותר.

 

על אף שהמצאת לק ג׳ל הביאה להקלה משמעותית בכל מה שקשור לבניית ציפורניים, טכנאיות ציפורניים ונשים רבות, עדיין מעדיפות לעשות שימוש בשיטה הקלאסית לבנייה – אבקת אקריל לציפורניים. הסיבות לכך הן רבות, ולכן איגדנו עבורכן כמה עובדות חשובות על אבקת אקריל וטיפים לבחירת אבקת אקריל מומלצת.

 

אבקת אקריל
אבקת אקריל

למה להשתמש באבקת אקריל?

אבקת אקריל היא חומר פולימרי המכיל תוספות ומרכיבים שונים, שבשילוב עם נוזל אקריל (מנומר), מעניק לציפורן מראה טבעי ואיכותי של ציפורניים חזקות וארוכות. אבקות אקריל מאפשרות בנייה של ציפורניים, הן עבור נשים בעלות ציפורניים חלשות שלא מצליחות להאריך אותן, והן עבור נשים בעלות ציפורניים ארוכות שנשברו, ומבקשות להחזיר את הסימטריה שלהן.

 

כאשר מערבבים אבקת אקריל יחד עם הנוזל המיועד לשם בניית ציפורניים, הן יוצרות ציפוי גמיש, המאפשר לבחור את הצורה ואת האורך הרצוי לציפורן. הציפוי שנוצר הוא חזק ויציב, ולמעשה מהווה פתרון נהדר עבור כל מי שרוצה מראה של ציפורניים מטופחות ויפות – ואף מסייע לעצור כסיסה של ציפורניים.

 

מה ההבדל בין הסוגים השונים של אבקות אקריל?

בדיוק כמו בכל חומר אחר, גם אבקות אקריל מגיעות במגוון גדול של סוגים. ההבדל בין הסוגים טמון בכמה מישורים – ראשית, באיכות של האבקה. ככל שאבקת אקריל היא איכותית יותר, כך היא תהיה חזקה יותר על הציפורן ותשמור על הציפורן הטבעית שמתחתיה. שנית, כיום, אבקות אקריל מגיעות בכמה גימורים – אטום, שקוף, מאט, נוצץ ועוד. הבדל נוסף הוא בצבע.

 

אבקות אקריל מגיעות בכמה צבעים שונים כמו ורוד, לבן, שקוף, וכך למעשה יכולות להוות את הלק עצמו, מבלי לחשוש מהתקלפות של הצבע. ישנן אבקות אקריל שמתאימות לטכניקות מסוימות ואחרות לטכניקות אחרות, לכן, בעת הבחירה באבקת אקריל, חשוב להבין באיזו שיטה את עובדת, להתאים את האבקה אליה וכמובן, לא להתפשר על איכות!

 

מצורפים להמשך מידע בנושא, מספר שאלות שיתנו מידע מעמיק יותר על אבקת אקריל.

מידע נוסף על בניית ציפורניים

 

שאלות ותשובות בנושא אבקת אקריל:

  1. מהו השימוש הייחודי באבקת אקריל?  אבקת אקריל היא הבסיס לבניית ציפורניים, היא הומצאה בזמנו ע”י רופא שיניים ד”ר סלארק וכמובן אם היא טובה לבניית כתרים אז בטח היא מתאימה גם לציפורניים. אבקת אקריל היא למעשה הבנייה בשילוב עם נוזל האקריל והנחה על הציפורן.לאחר שהחומרים מתקשים מתקבלת ציפורן בעלת מראה טבעי וציפורן חזקה יותר.
  2. איזו אבקת אקריל מומלצת ומדוע?  האבקה המומלצת היא האבקה המתקנת/האטומה בעלת מראה ורדרד אטום ונראה כאילו מרחנו לק ורוד שמכסה התרוממויות בעור.
  3. מה ההבדל בין אבקות אקריל השונות? לרוב ההבדל הוא בגוון הפיגמנטציה שמתקבל על הציפורן, אך יש אבקות שגרוסות גס המותאמות לבנייה באקריל כדורים ויש אבקות גרוסות דק המתאימות לבנייה בטבילה.
  4. איך משתמשים באבקת אקריל? השימוש באבקת אקריל יעשה ע”י טבילת מכחול המיועד לבנייה באקריל בנוזל אקריל ולאחר מכן באבקת אקריל.חשוב שהיחס בין הנוזל לאבקה יהיה נכון אחרת יהיו זליגות אם לקחנו יותר נוזל או כדור יבש אם לקחנו מעט נוזל, נניח על הציפורן ונשטח את החומר בצורה אחידה מבלי שיגע בעור.
  5. האם ניתן להשתמש בחומר שונה מאבקת אקריל? יש נשים שמפתחות אלרגיה לנוזל אקריל, אך עדין רוצות ציפורניים מטופחות ומושקעות. נוכל לבנות להם בשיטת הטבילה או בבילדר ג’ל שבהם אין נוזל.

 

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים