משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

אודם אדום, השפתון המושלם!

אומרים שהיהלום הוא החבר הטוב ביותר של האישה, אבל בינינו – האודם כבר מזמן לוקח אותו בסיבוב, כי מי מאיתנו לא מסתובבת עם אודם אדום בתיק? הצבע האדום העוצמתי, מלא הפיתוי ושלעולם לא יוצא מהאופנה תמיד נשאר בתודעה. אודם אדום מיוצר בטווח רחב של גוונים, כדי להתאים לכל אחת, ואם טרם פינקת את עצמך בשפתון או שניים, שיתאימו בול לשפתיים שלך, הגעת למקום הנכון. למה אודם בכלל חשוב כל-כך, איך משתמשים בו כדי להבליט את העיניים והשפתיים ומה הטרנדים החמים בעולם השפתיים עכשיו – המדריך המלא לאודם הנכון והמחמיא ביותר.

שפתון אודם אדום מט
שפתון אודם אדום מט

אדום צבע האהבה

בשנים האחרונות, עולה הביקוש לשפתיים מלאות ובולטות – בין אם זה באמצעות הליכים קוסמטיים ובין אם דרך מוצרי איפור. השוק מלא בשפתונים מנפחים, מעבים, אודם עמיד ואודם זמני במגוון רחב של צבעים וגוונים שלפחות אחד מהם יתאים באופן מושלם לגוון העור הטבעי שלך, ויחמיא לך באופן המקסימלי. אודם אדום מאז ומתמיד היה נחלתן של נשים רבות – הוא מבליט את השפתיים, טומן בחובו קונוטציות של תשוקה, כריזמה ואהבה והוא חותם מושלם לכל לוק.

התאמה מושלמת של אודם אדום

אם כן, איך בוחרים גוון אודם נכון? כדי לענות על השאלה הזו, יש לקחת בחשבון את תת-גוון העור שלך ואת גוון השפתיים שלך. אם תת הגוון שלך צהבהב, כזה המאפיין את רוב הנשים כהות העור, מומלץ ללכת על תתי גוונים בצבעי הניוד, החומים והכתומים למיניהם, כמו גלוס ליפ-ליקוויד מספר 1 של רוית אסף – גלוס בגוון אדום כתום קייצי ואטום. מנגד, אם תת הגוון שלך ורדרד, כזה המאפיין נשים עם גוון עור בהיר, מומלץ להתמקד בגוונים קרים כמו בורדו, סגול וורודים, כמו גלוס ליפ-ליקוויד מספר 8 של רוית אסף – גלוס בגוון ורוד בייבי שיחמיא לעור פנים בהיר. כמו כן, בעת בחירת הגוון יש להתחשב בעובי השפתיים, שכן, עבור שפתיים דקות מומלץ להשתמש בשפתונים בגוונים בהירים ועם גימור מאט, כדי לשוות מראה עבה ומלא יותר של השפתיים.

אודם אדום מבליט את הנשיות
אודם אדום מבליט את הנשיות

האודם – סמל לנשיות מתפרצת

מזה שנים שהאודם בכלל ואודם אדום בפרט, היה מעין אמירה וסמל לנשיות – מרלין מונרו, אליזבת טיילור ואפילו שלגיה, לא וויתרו על צבע שפתיים דובדבני ואדום, כביטוי ליופי נשי ועוצמתי. במשך השנים, השפתונים עברו שינויים רבים, החל מהחומרים מהם הם עשויים ועד הגוונים וצורת המריחה. כיום, השוק מציע טווח עשיר של גוונים שיתאימו לכל צבעי העור וצורות השפתיים, ובנוסף, סוגי מרקמים שונים – מבריק, קטיפתי ומט. השפתונים המבריקים מעניקים מראה מלא ומודגש לשפתיים, ואילו אודם מט משווה לשפתיים מראה דומיננטי ויכול להשתלב נהדר עם שימרים בעצמות הלחיים וצלליות מבריקות, כמו פלטת השימרים במרקם המשי של רוית אסף.

איפור מושלם עם עם אודם אדום
איפור מושלם עם עם אודם אדום

סודות של מאפרות

עכשיו, כשיש בידייך את האודם בגוון המושלם ובמרקם שאת אוהבת בדיוק, הרשי לנו לתת לך מספר טיפים למשיחה מושלמת של האודם. ראשית כל, היות שאודם נוטה לייבש את השפתיים, כדאי להקפיד על שגרת טיפול ולהעשיר את השפתיים בלחות, או להשתמש בשפתונים שאינם מייבשים, כמו קולקציית הגלוסים של רוית אסף, שכל גוון מהם הוא אודם עמיד מומלץ ועשיר בלחות.

חשיבותו של אודם עמיד

אודם עמיד הוא כזה המחזיק לפחות 6 שעות על השפתיים, כך שלא תזדקקי להתעסקות נוספת במריחת האודם, גם אם אכלת ושתית במהלך היום. כדי להוסיף לעמידות של האודם וליצור מריחה קלה ואחידה, טרם מריחת האודם, השתמשי בכמות קטנה של פריימר על השפתיים, קונסילר או מייקאפ, גם על שפתיים יבשות.

כדי ליצור מראה של שפתיים מדויקות ומושלמות, עיפרון תיחום לשפתיים הוא בדיוק המוצר המשלים שאת זקוקה לו – מומלץ להשתמש בעיפרון בגוון השפתיים או בגוון האודם. על-מנת ליצור מראה שפתיים מלאות יותר, שרטטי בעזרת עיפרון התיחום, בקו החיצוני של השפתיים ומלאי את כל שטח השפתיים בעיפרון. לאחר מכן, מרחי את האודם, לפי החוזק הרצוי.

אודם אדום מתאים לכל עונה
אודם אדום מתאים לכל עונה

 

אודם איכותי, מאפשר יצירה של שני מראות שונים על-ידי משחק עם עוצמת הצבע ומספר המריחות – כדי לקבל מראה רך יותר, לשעות הבוקר או לקיץ, מרחי את האודם בטפיחות, כל שכבה שתוסיפי תיצור לשפתיים מראה מודגש יותר ודרמטי יותר, כזה המתאים לשעות הערב או לחורף.

 

למה אודם חשוב מאוד ואיך יש להשתמש בו כדי להבליט את העיניים?

אודם אדום זו אמירה! שאת נועזת , בולטת , סקסית שישמו אלייך לב, הגוון שלו בולט, הוא דומיננטי . חשוב לשים תוחם שמדגיש את היופי של האודם האדום ואת מתאר השפתיים האודם האדום במקרה של עיניים ירוקות/כחולות מדגיש מאוד את העיניים בגלל שמדובר בצבעים מנוגדים.

 

מה ההבדל בין אודם מט לאודם אדום עמיד והאם יש שוני בגוונים?

 

בדרך כלל אודם עמיד הוא בגימור מט כדי לשמור על עמידותו . זה שהוא נטול שומן ונטול ברק אז יש חוסר בשומן באודם ולכן האודם נצמד . מומלץ לשים לפעמים גלוס על האודם העמיד כדי שיבריק קצת ויתן טיפה שומן לשפתיים. יש אודם מט שאינו עמיד למי שאוהבת מט.

גווני שפתון אדום
גווני שפתון אדום

 

האם שימוש בעיפרון חשוב בהקשר לאודם?

באודם אדום השימוש בעפרון הוא כמעט הכרחי כי רואים את הסיומות ואת זה שהאודם נמרח או לא בגוונים טבעיים זה הרבה פחות מורגש ולכן לא צריך עפרון אדום /תוחם..

 

האם אודם אדום מתאים לכל עונות השנה?

אודם אדום הוא צבע קלאסי ונצחי המתאים לכל עונות השנה. בעוד שבאיפור עיניים, הצבעוניות משתנה ממראה למראה, לא כך באיפור שפתיים. הצבעים בעונת החורף נוטות יותר לגוונים עמוקים יותר כמו יין כמו בורדו, חום עמוק וחום שזיף. הצבעים לשפתיים בעונת הקיץ נוטים יותר לגוונים רכים יותר של ורוד חם וגם ורדרד. כאמור אדום הוא נצחי והוא מייצר מראה נשי מתוחכם וקלאסי המתאים כמעט לכל סוגי העור. צבע אדום מייצר שפתיים חושניות ומודגשות עם מראה מפתה ונשי מאוד.

 

בין אם את יוצאת לאירוע יוקרתי בערב, ובין אם את זקוקה לטאץ׳ מושלם כדי ליצור לוק מטופח ונשי – אודם הוא לחלוטין הפתרון בשבילך. הקיץ הזה, חתום בגוונים האדומים, אז הצטיידי באודם האדום המתאים לך ביותר וצאי לכבוש לבבות, ואם אינך בטוחה מהו הגוון המושלם בשבילך – הצוות המקצועי של רוית אסף זמין בשבילך למתן שירות וייעוץ שיגרום לך להתאהב בשפתיים המלאות והמשורטטות שלך.

 

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים