משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

איך תייצרי הכנסה נוספת בתחום הביוטי?

זה כבר מזמן לא סוד שעולם התעסוקה השתנה לבל היכר, ולא רק בגלל מגפת הקורונה. בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים אינם מוכנים לעבוד שעות ארוכות, רוצים להתפרנס ממקצוע שהם נהנים ממנו ומתמקצעים ביותר מתחום אחד, על מנת לייצר הכנסה יציבה יותר, שנשענת על מספר מקורות ולא רק על אחד, כפי שהיה נהוג עד כה.

אם תמיד נמשכת לעולם הביוטי, גם את.ה יכול.ה להפוך את התחביב שלך למקצוע ולייצר הכנסה נוספת או אף הכנסה עיקרית יציבה, בכל גיל ובכל שלב בחיים שלך.

לפני הכל: למי מתאימה הכנסה נוספת בתחום הביוטי?

הכנסה נוספת בתחום הביוטי יכולה להתאים לכל אחת ואחד, בכל גיל ובכל מצב בחיים: לנערות שאוהבות את התחום ומעוניינות ללמוד אותו תוך כדי הבגרויות, לחיילות שמחפשות לרכוש מקצוע מניב ומבוקש תוך כדי הצבא, למשוחררות טריות שמעוניינות בעבודה רווחית ומהנה, לסטודנטיות שזקוקות להכנסה גבוהה בשעות עבודה מועטות, לנשים שכבר יש להן קריירה ומעוניינות באתגר נוסף או בהפיכת התחביב שלהן למקצוע, לנשים שנמצאות לקראת הפנסיה או לפנסיונריות שחוות קושי להתפרנס או שמעוניינות במקצוע רווחי ומהנה לגיל הפנסיה, שיאפשר להן לממש את עצמן ולהמשיך להיות פעילות.

הכתבה נכתבת בלשון נקבה אבל אי אפשר להתעלם מהעבודה שענף הביוטי הופך בשנים האחרונות תהפוכה לעולם הגברי וללא שום קשר לעדיפות המיניות. יותר ויותר גברים לומדים איפור, שיער, ציפורניים ואיפור קבוע. מה שמפסיק את המגדריות ומייצר את האומנות בתחום. כמובן שאנחנו בעד!

הכנסה נוספת בתחום המיקרופיגמנטציה
הכנסה נוספת בתחום המיקרופיגמנטציה

איך ניתן לשלב מקצוע מעולם הביוטי בחיים?

היתרון המשמעותי ביותר במקצועות מעולם הביוטי, הוא שניתן לשלב אותם בקלות עם עבודה נוספת, שכן היקף העבודה תלוי לחלוטין בנו. אשת מקצוע שעוסקת בעולם הביוטי יכולה לבחור כמה לקוחות לקבל ביום, וכמה ימים היא מעוניינת לעבוד במהלך השבוע. על אף שישנם מקצועות שמכתיבים עבודה בטווח מסוים של שעות, כמו למשל איפור כלות, רוב מקצועות הביוטי יאפשרו לך לקבוע לא רק את היקף העבודה, אלא גם את שעות העבודה. המקצועות הבולטים בעולם היופי כיום הם איפור, איפור קבוע,  שיער, ציפורניים, גבות וריסים:

  • איפור – תחום האיפור מתאפיין בעבודה בעיקר בימי חול, לרוב בשעות הבוקר או הצהריים. מאפרת פרילנסרית משתכרת בין 1000-250 ₪ לשעת עבודה, כתלות בסוג האיפור וברמת המקצועיות שלה. לרוב, תחום זה מבוסס על לקוחות מזדמנות – כלומר כאלה שאינן זקוקות לשירות על בסיס קבוע, אלא באופן חד פעמי או אחת לתקופה. אם זאת יש לחלק את הקטגוריות בתחום האיפור ועל פי כך את ההכנסה.  איפור כלות- נע בין 1000-4000 ₪.  מאפרות לרוב לא מקבלות 2 כלות ביום.  אך מוסיפות מלוות, נהוג עד 3 מלוות.   מאפר.ת בתחום איפור טלוויזיה, תאטרון, במות משתכר.ת בין 200-400 ₪ לשעת עבודה. יש לציין שהמחירים אינם כוללים איפור אומנותי או איפור אפקטים. כמו כן, מאפרים יכולים לסגל לעצמם עבודה קבועה ובטוחה בחנויות איפור או כמדריכים ולשלב איפורי כלות ואופנה בהתאם לצורך.
  • איפור קבוע ומיקרופיגמנטציה – תחום האיפור הקבוע ותחום המיקרובדלינג מתאפיין בעבודה בשעות ובימים משתנים, בהתאם להעדפת אשת המקצוע. השכר הממוצע בתחום נע בין 2500- 800 ₪ לשעת עבודה. בדומה לתחום האיפור, גם בתחום זה לא נדרשת תחזוקה חודשית, והלקוחות חוזרות רק אחת לתקופה.
  • עיצוב שיער – תחום עיצוב השיער רחב מאוד, ובין ספרות ועיצוב שיער, לעיצוב תסרוקות, ספרות גברים וילדים והחלקות ישנם הבדלים בהשתכרות ובשעות העבודה. כיום, בדור שהינו מולטי טסקין איש או אשת המקצוע יעסקו בכל אותם נושאים, ההכנסה גבוה יותר, ודרישת העבודה מתרחבת וכמובן שהיומן מתמלא יותר. גם תחום העבודה מתאפיין לרוב בעבודה בכל שעות היום, ואנשי המקצוע מרוויחים בין 1000-300 ₪ לשעת עבודה. תחום זה גם הוא נכלל בין מקצועות היופי שמבוססים בעיקר על לקוחות קבועות ומזדמנות.רווי
  • ציפורניים – בדומה לאיפור הקבוע, גם תחום הציפורניים מתאפיין בעבודה בשעות ובימים משתנים, על פי בחירתה של אשת המקצוע. השכר הממוצע בתחום נע בין 300-110 ₪ לשעה, ומרבית הלקוחות חוזרות לטיפול נוסף על בסיס חודשי ולעיתים אף יותר מכך. הביקוש סביב המקצוע גבוה ביותר ולכן ההשתכרות היומית מסתכמת במספר לקוחות ביום ויומן תפוס קדימה. היתרון המשמעותי בעיסוק זה, מעבר לרווח הישיר, הוא בתדירות הטיפול והלקוחות החוזרות והקבועות.
  • גבות וריסים – תחום הגבות והריסים גם הוא תחום שמאפשר עבודה חופשית יותר, בשעות ובימים משתנים, ובלקוחות קבועות ולא מזדמנות. השכר הממוצע בתחום נע בין 100-700 ₪ לשעה. המנעד הרחב משתנה בין סוג העבודה: הלחמת ריסים קלאסית, שזירת ריסים ווליום, הרמת ריסים וגבות או עיצוב גבות טבעיות. גם כאן, נדרשת תחזוקה שוטפת, מה שמייצר לקוחות קבועות וחוזרות באופן רציף ולעיתים קרובות.

הידעת?! בעשור האחרון מחקרים רבים בארץ ובעולם סביב הנושא “מיהו האדם המאושר?”, המילה “אושר” אשר מונעת מחלות פיזיות ונפשיות חשובה לכל אדם. המחקר תופס תאוצה מאוד גדולה עם חקירה מתי ובאיזה רגע האדם משחרר הורמון שמייצר את אותה תחושת האושר.

אותו הורמון, מייצר באדם הרגשה של “זרימה”. מכירים את התחושה שאתם לא שמים לב שהזמן טס? שפתאום מסתכלים על השעון ואיכשהו השעה מאוחרת הרבה יותר? זהו מושג הזרימה. ואיך זה קשור לשוק העבודה? כאשר אתה  עובד במה שאתה אוהב ולא שם לב כמה הזמן עובר מהר או לא בודק מתי מגיעה שעת הארוחת צהריים, האדם נמצא בתחושת ה”זרימה”. יותר ויותר אנשים שעוסקים בענף הביוטי מטעם אהבה לתחום מרגישים שאינם עובדים בזה, מעידים על תחושת הזרימה ועושים מה שהם אוהבים! הכסף הטוב הינו תוספת חשובה. אך האושר עצמו- חשוב יותר.

רוית אסף מציעה ליצור הכנסה נוספת בתחום האיפור והטיפוח
רוית אסף מציעה ליצור הכנסה נוספת בתחום האיפור והטיפוח

 

אז מה יש לעשות כדי להתחיל לעסוק בעולם הביוטי?

באופן טבעי, על מנת לעסוק בעולם הביוטי, יש ללמוד את אחד המקצועות בתחום – ורצוי במוסד מוכר, בעל שם בתחום, שמספק תוכנית לימודים עשירה וכלים שיאפשרו לך להתחיל לעבוד כבר בתום הקורס. היתרון המשמעותי ביותר בקורסים במקצועות הביוטי, הוא שלרוב מדובר בקורסים גמישים במיוחד, שדורשים השקעה כספית חד פעמית ולמעשה מעניקים ללומדים אותםמקצוע שישרת אותם וילווה אותם למשך כל חייהם. הקורסים בתחום הביוטי שברשת רוית אסף, מועברים למשתתפים באופן מגבש וחווייתי, ומאפשרים להם לייצר הכנסה גבוהה בתוך זמן קצר, ללא תואר או דרישות מיוחדות. כל מה שנדרש הוא להגיע עם אהבה ותשוקה לעסוק בתחום.

לסיכום 

כפי שניתן לראות, יצירת הכנסה נוספת באחד או יותר מתחומי הביוטי היא משהו שיכול להתאים לכל אחד ואחת, בכל שלב בחיים. באמצעות קורס מקצועי, תוכלו לרכוש מקצוע שילווה אתכם ושאליו תוכלו לחזור בתקופות שונות – כמו למשל לאחר הלידה, בין עבודות, בתקופות שבהן נדרשת הכנסה נוספת גבוהה וכדומה. אם אתם חולמים לעשות מהפך בחייכם, להכניס אליהם אתגר, להגדיל את ההכנסה שלכם באופן משמעותי ולהפוך אהבה ותחביב למקצוע – עולם הביוטי יכול להיות אידיאלי עבורכם.

הכנסה נוספת לק ג'ל
הכנסה נוספת בתחום הטיפוח ולק ג’ל

אילו דברים נוספים ניתן לעשות בשביל הכנסה נוספת?

הכנסה נוספת בעולם הביוטי מוכיחה את עצמה במהירות שניתן ללמוד, ההשתכרות היפה, רמת ההצלחה במקצוע, האפשרות לעסוק בכל זמן ומהבית או אפשרות הגעה לבית הלקוח.  ניתן בתחום איפור, שיער, ציפורניים, ספרות גברים וילדים, איפור קבוע, סטיילינג, עיצוב גבות ומגמת ריסים,  כמובן שחשוב ללמוד בבית ספר מקצועי ואיכותי בתחום ולעשות השתלמויות לחידוש הטרנד.

כמה ניתן להוסיף עם הכנסה נוספת?

הכנסה נוספת לרוב עד 4 שעות ביום, יכול להיות גם רק שעה אחת. ולכן סכום הכסף הנוסף שניתן להכניס משתנה בין 100-1500.  תלוי בסוג המקצוע הנוסף, זמן העבודה ומיקום.

מהו מקור ההכנסה הנוסף המומלץ?

מקצוע שאתם נהנים ואוהבים. מקצוע שיכול לשמש בכל גיל ובכל מקום. מקור הכנסה עם השתכרות מכבדת וטובה. במקצועות הביוטי מאוד מומלץ קריירה באיפור, שיער, ציפורניים וסטיילינג. ושוב, החשיבות ללמוד מקצוע שחושקים בו. לדוגמא: אם אתם אוהבים להתאפר או לאפר. תלמדו את זה כמקצוע ובכך תהנו לעבוד בו.

איך מייצרים הכנסה נוספת ללא סיכון כספי?

בוחרים מקצוע שיחזיר את ההשקעה שלו עד שנה עם יעדים ברורים. לדוגמא: חישוב עלות קורס לק ג’ל + הוצאות ראשוניות, כמה לקוחות צריך בשביל להחזיר. האם אפשרי ובטוח?  עושים סקר מרחבי בשכונת המגורים ובקהילה. המלצה נוספת, לומדים ובוחרים קורס שהייתם עושים כהעשרה, מעניין אתכם ואתם מתחברים אליו. חשוב לעשות הוצאות קטנות בהתאם לדרישת הלקוח שכבר בטוח משלם לא לעשות צעדים גדולים של רכישת מלאי, מוצרים, שעלולים להיהרס ללקוח עתידי.

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים