משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח
0 0.00

איך תתאפרי בליל הסדר

מיכל אופיר, מאפרת ומנהלת הדרכה בתי הספר לאיפור ומקצועות היופי “רוית אסף”, הכינה לכם את המדריך המלא כיצד להראות מושלם בערב החג.

איך להתאפר נכון לפסח

טיפוח ושיקום העור

זה הזמן לרענן את עור הפנים, אחרי החורף בהם עור הפנים סבל בעיקר מיובש. השינויים של עונת המעבר משפיעים גם הם על עור הפנים ולכן זהו זמן טוב לטיפול אינטנסיבי לעור.

התחילי עם סדרת הטיפוח מליין “רוית אסף”.

לאחר הניקוי עם מסיר איפור, חלב פנים ומי פנים, חשוב לתת לפנים גם ניקוי יסודי עם פילינג קריסטל. הניקוי בעזרת הפילינג, מסיר את התאים המתים וגורם לעור להראות בהיר ונקי.

לאחר ניקוי הפנים, הניחי סרום ומעליו קרם לחות עשיר בתמציות צמחים וויטמינים. מרחי את הקרם בתנועות מסאז’ עדינות כדי להחדיר היטב את הלחות לעור. מרחי את הקרם גם על הצוואר והוסיפי גם קרם עיניים ושפתיים.

אפקט אייר ברש לעור

ארוחת החג היא אירוע ארוך בו אנחנו מארחות או מתארחות, לכן חשוב שהאיפור יהיה עמיד לאורך כל אותן שעות ארוכות.

התחילי בהנחה של פריימר על בסיס סיליקון לפני הנחת המייק אפ. אני מאוד אוהבת להשתמש בפריימר, מכיוון שהוא מכין את העור, מכווץ נקבוביות ויוצר שכבה חלקה ויפה של העור, עוד לפני הנחת המייק אפ.

את המייק אפ אני מניחה בעדינות בעזרת מברשת מייק אפ, כדי ליצור מראה טבעי אחיד ולא מתאמץ מידי.

הקיץ עדיין לא התחיל והעור עדיין חיוור, כדי להעניק לעור ברק עדין ורך אני נוהגת להוסיף ולשלב טיפה של שימר נוזלי בגוון פנינה, ושימר נוסף בגוון ברונזה. את השימר אני מניחה, מעל המייק אפ בעדינות בנקודות האור בפנים: השימר הבהיר על עצם הגבה ובעדינות רבה, גם בגשר האף. את השימר בגוון ברונזה אני מורחת בעדינות עם מברשת קונסילר גדולה על תפוחי הלחיים ובעצם הלחי. תקפידי לשים לב לכמות שאת מניחה, כמות גדולה מידי של חומר, עלולה לגרום למראה מבריק מידי וזאת לא הכוונה.

הטיפ הסודי שלי, הנחה של שימר נוזלי בעדינות מעל המייק אפ, יוצרת אפקט של אייר ברש בפנים.

איפור עיניים

את העיניים אני אוהבת לאפר בעדינות אבל עם נוכחות. אם את מארחת או מתארחת עדיין מדובר בארוחת חג חגיגית  ולא באירוע כגון חתונה.

זה הזמן לשלב צלליות בגוון טבעי ובגימור של הברקה מטאלית עדינה. הניחי צללית בסיס בגוון שמנת על כל גלגל העין. בעזרת צללית נוספת בגוון בינוני, הדגישי את שקע העין והזווית החיצונית. על העפעף התחתון, אני מוסיפה בעדינות את הצללית המבריקה.

את קו הריסים העליון והתחתון, אני תוחמת עם צללית כהה בצבע שחור או חום כהה עם מברשת תיחום דקה.

איילנר ומסקרה ישלימו את המראה.

מעוניינת במראה מעושן עדין? הכנסי למדריך ליצירת מראה מעושן עדין.

 הצללות וסומק

הצללות וחיטוב מושלם של תווי הפנים, ייצרו מראה פשוט ואלגנטי.

חשוב מאוד לעבוד נכון עם הצללות, ולכן אני מעדיפה לעשות אותם עם פלטת הקונטור מליין האיפור המקצועי “רוית אסף”. בעזרת בצבע הכהה ומברשת מייק אפ רחבה, אני יוצרת הצללה בצידי האף ומדגישה את עצמות הלחיים.

את המראה אני אוהבת להשלים עם סומק בגוון ורדרד או אפרסק שתמיד נותן מראה חי ובריא לפנים.

שפתיים

מכיוון שמדובר בארוחת חג, ובלבוש בגוונים בהירים אני דואגת להדגיש את מסגרת השפתיים עם עיפרון תיחום לשפתיים, אני מדגישה את השפתיים עם העיפרון ומעליו מניחה את אחד מהגוונים הנועזים בקולקציית האודמים מליין מוצרי האיפור רוית אסף.

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים