משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

איפור גבות: איך מאפרים גבות נכון ובאילו כלים או טכניקות ניתן להשתמש?

אתן כבר מאפרות את הגבות שלכם? לגבות תפקיד חשוב במסגור הפנים ואסור לנו להזניח אותן!

לגבות שלנו תפקיד חשוב וייחודי למסגור הפנים, הרמוניית הפנים וכל נושא הסימטריה. אולם, עם השנים או אפילו כתוצאה מנתונים טבעיים כמו גוון שיער, גנטיקה או שינויים הורמונאליים, אזור הגבות עלול להיראות מדולל, בהיר מדי ולא סימטרי. לצד זאת, קיימות טכניקות פשוטות מתחום איפור הגבות שיכולות לסייע לכן ליצור מראה גבות טבעי ומלא, עם מוצרים קלים לשימוש. לפניכן שתי טכניקות קלות ליישום לאיפור גבות ועיצובן

מה זה איפור גבות?

כשמו כן הוא, עיצוב גבות הוא תחום איפור ייחודי שבגדול נועד להעניק לאזור הפנים כולו מראה אסתטי, הרמוני ומסודר. קיימים פתרונות שונים שנועדו למלא את הגבות באופן קבוע או קבוע למחצה. עם זאת, נשים רבות בוחרות בשיטה המסורתית יותר, לצד או ללא היעזרות בשאר הפתרונות הקיימים.

איפור הגבות קיים כבר שנים רבות בצורות מגוונות ומשתנה מתרבות לתרבות, ומתקופה לתקופה. אם בתקופות מסוימות הדגש היה על יצירת מראה גבות דקות ועגולות, בתקופות אחרות הדגש היה על יצירת מראה גבות ארוכות ועבות יחסית. גם כיום, איפור גבות בסגנון קוריאני למשל לא יהיה דומה לאיפור מערבי יותר וכן הלאה. בכל מקרה, אין ספק כי עיצוב גבות הינו תחום בעל מקום של כבוד בעולם הביוטי.

איפור גבות

 

למי זה מיועד? (ובעצם, למה לאפר גבות?)

לגבות תפקיד חשוב במסגור הפנים, בהענקת הרמוניה כאמור והשלמת המראה. איפור גבות נועד בראש ובראשונה להשלים פגמים שונים הקיימים בגבה הטבעית, כמו דילול, השלמת אורך, השלמת גובה, צבע, גבולות וכן הלאה. אולם, סידור גבות כמו כל תחום בעולם הביוטי איננו רק “טכני” אלא אומנותי, ואין ספק כי איפור גבות מושפע מעולם הטרנדים העכשוויים. לכן, הוא מיועד הן למי שמרגישה כי הגבות הטבעיות שלה כוללות פגמים מסוימים הדורשים השלמה ולצד זאת, למי שמעוניינת להעניק לגבה מראה אופנתי יותר. בנוסף, היות שאיפור גבות אינו פתרון קבוע, הוא מושלם עבור מי שמעוניינת בפתרון זמני (כגון מילוי גבה בזמנים בהם הגבה מדוללת עקב שינויים הורמונאליים וכד’).

יתרונות איפור הגבות

  • איפור הגבות הוא תהליך קצר יחסית ומאוד יעיל לשיפור מראה הפנים, גם ללא איפור נוסף או תהליכים נוספים.
  • גם מי שחוששת מאיפור קבוע או קבוע למחצה בגבות, יכולה לאפר את הגבות בעצמה בעזרת כמה מוצרים קלים לשימוש
  • איפור הגבות נותן מענה אפקטיבי למגוון רחב של תופעות, כגון שיער דליל בגבות, שינוי צבע שיער וכד’. כל אלו הן תופעות טבעיות שניתן בדרך כלל לפתור בקלות על ידי עיצוב גבות יומיומי.

 

טכניקות לאיפור גבות:

טכניקה ראשונה: שימוש בעיפרון לגבות

עיפרון לגבות הוא כנראה המוצר הנפוץ והנוח ביותר לאיפור מהיר ומדויק, שכן השימוש בעיפרון הוא בדרך כלל נוח ומטבעו, מאפשר דיוק רב ומיקוד באזור שגם כך אינו גדול או עבה במיוחד בפנים.
השלב הראשון בכל איפור גבות הוא סירוקן, על מנת שתוכלו להכיר ולמלא את גבולות הגבות במידת הצורך ושאר חלקים הכוללים דילול ואף קרחות. מומלץ להתחיל מהגבול העליון של הגבה, כלומר לסרק את הגבות מלמעלה למטה (מכיוון המצח לכיוון הסנטר), למלא בעדינות את האזורים בעזרת עיפרון ולסרק חזרה את השערות למקומן הטבעי. לאחר מכן ניתן לסרק את הגבות עם מסקרה ייעודית ובעדינות.

דגשים חשובים: צריך לעבוד עם העיפרון בעדינות כדי למלא, לא בהכרח כדי לשרטט. שרטוט גבות גס מדי יכול ליצור מראה מבוגר “עשוי” ובעיקר מאוד לא טבעי. המטרה הראשונית היא להעניק מראה טבעי לגבות, עד כמה שניתן.

מוצרים לשימוש: עיפרון גבות (בצבע הנכון), מסרק גבות (יבש, ללא צבע), מסקרה או ג’ל גבות בצבע הנכון.

טכניקה שניה: צללית לגבות

השימוש בצללית לגבות יכול להיות נוח יותר עבור אלו מביננו שאינן מנוסות בשימוש בעפרונות איפור או עפרונות גבות בפרט. המטרה הינה אותה מטרה, אולם את העיפרון תחליף מברשת ייעודית לצללית גבות. המברשת דקה ואלכסונית ולכן מושלמת עבור הנחת הצללית על הגבות וכן לשרטוט שיערות מלאכותיות.

גם בטכניקה זו, השלב הראשון הינו סירוק גבות והכרת גבולות הגבה. לאחר מכן, ניתן להתחיל לעבוד בעדינות עם המברשת באופן הבא: ראשית, יש להניח את הצללית בעזרת המברשת באופן שבו תשורטט מעין שערה מלאכותית ולמעשה, למלא את האזורים החסרים. לאחר שרטוט השערות המלאכותיות, ניתן להתחיל לטשטש אותן בעזרת מברשת טשטוש דקה (שימו לב שמדובר בטשטוש עדין). לאחר שלב הטשטוש, ניתן לקבע את הגבה בעזרת מסקרה לגבות.

דגשים חשובים: שימו לב במיוחד לקצוות הגבה שנוטים לדילול בשיער. בנוסף, טשטוש יתר יכול להרוס את המראה הטבעי של הגבה ויצור אפקט הפוך ולא רצוי.

איפור גבות

כמה טיפים נוספים:

  • חשוב להכיר את חלקי הגבות השונים. בקצרה – הגבה מחולקת לשלושה חלקים. הדרך למדוד את החלקים הללו ולעצב אותם בצורה נכונה הוא נושא למאמר נפרד, עם זאת – מומלץ לדעת היכן מסתיים החלק האמצעי מכיוון שהוא למעשה קובע את גובה הגבה ויכול לסייע לכן בשרטוט הגבולות. נסו להחזיק עיפרון מקצה האף, דרך אמצע העין ועד לגבה. בנקודה זו תהיה בדרך כלל זווית מסוימת וע”פ נקודה זו תדעו מה גובה הגבה שאליו יש לכוון.
  • ניתן להשתמש במסקרה שקופה לגבות, אם כי האפקט יהיה מעט שונה. מומלץ לנסות את שתי החלופות אם אתן לא בטוחות מה המראה הרצוי עבורכן.
  • חשוב לבחור במוצרים איכותיים שיחזיקו עליכן לאורך זמן.

מה לגבי גבות דקות מדי או חוסר סימטריה בולט במיוחד?

הטכניקות שהצגנו אינן יכולות לפתור בהכרח או לכסות על בעיות אקוטיות באזור הגבות ובהחלט מומלץ להתייעץ עם נשות מקצוע מהתחום כדי למצוא את הפתרון המתאים ביותר. עם זאת, סידור גבות הינו תחום רחב מאוד שכאן הוצג רק חלק ממנו. קיימים מוצרים נוספים ששווה להכיר ולנסות, על מנת שתוכלו למצוא הן את הטכניקה הנכונה עבורכן והן את המראה הרצוי מבחינה אישית.

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים