משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

איפור – כחול זה יפה

מאת רוית אסף –מאפרת ובעלת רשת בתי ספר וחנויות לאיפור מקצועי

עובדה, יש עיניים שפשוט נראות מעולה בכחול. רוית אסף מ”בית הספר למקצועות האיפור של רוית אסף”, מסבירה כיצד מתאפרים בצבעי הכחול, מבלי להפוך לקטסטרופה מהלכת. לכל אלה שנמנעו מלעשות שימוש עד כה בצבעים כחולים, צלליות, עפרונות וכיו”ב, בקרוב הכחול יפציע בכמויות מסחריות, אם במגזינים, אם בתצוגות אופנה ואם על חברותיכן או הצועדות מולכן ברחוב.

אין ספק, שמכל קשת הצבעים, כחול הוא היפה ביותר, אך גם הבעייתי ביותר לביצוע. הצבע עצמו אינו בעייתי, הבעיה מתחילה בהצללה והגעה לגוון הרצוי וגם בהתאמה שלו לבגד שאת לובשת ולצבע עורך.

רבים חושבים שעיניים כחולות שייכות לימי הדיסקו העליזים, אך אם יש לך את הידע הנחוץ שרכשת בכתבה זו, זה יכול לעבוד בשבילך ובגדול.

הצבע הנכון:
הדרך הקלה ביותר לדעת איזה הכחול עלייך להוסיף לאוסף הצלליות היא לדעת בוודאות מהו צבע העור שלך. לא כל כחול, מתאים לכל גוון עור.

לגוון עור כהה, תצטרכי צללית כחולה צהבהבה. משחי את הצבע בתחתית העין לאורך כל קו העין ובאמת שתרצי להישאר כחולה אמיתית. עור בגוון זית נראה נלווה בכחול כסוף. נשים עם צבע עור זה, חייבות להתרחק מכחול צהבהב או כתמתם. עור בגוון פורצלן, חיוורות העור תוכלנה להשתמש בכחול סגלגל ומבריק. שימוש בצבע זה בקצה העליון של העין, יצור מראה מרהיב. כדאי להוסיף מריחה של צבע זה, בקו דקיק, לאורך העפעפיים התחתונים.

בלונדיניות תוכלנה לעשות שימוש בכחול שקוף יותר, המכיל גם גוון ירקרק. יש למרוח צללית זו על כל החלק העליון של העין.

תוספות:
חזקי את המראה עם מסקרה כחולה על העפעפיים העליונים והתחתונים. אם זה נשמע יותר מדי, השתמשי במסקרה השחורה המסורתית שלך.

הערת אגב, מסקרה חומה מול הצללה כחולה גורמים לריסייך להעלם ולכן כדאי להימנע כאן משימוש במסקרה זו.
לחצי כאן למדור – קורס איפור מקצועי

למדריך המלא על איפור עיניים

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים