משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

איפור לתחפושות פורים 2023

בכל שנה אנו רואים תחפושות קבועות שתמיד אתנו, כמו מלכת אסתר, ספיידרמן, חתול ועוד.. יש תחפושות שהופכות ללהיט בזכות עולמות הטלוויזיה והסרטים. כאשר יש סרט מנצח באותה שנה, נראית השפעה ישירה על פורים של אותה שנה, לדוגמא: שנת 2022 הסתיימה עם הסרט אוואטר ששבר קופות ועשה קאמבק. השנה – נראה מספר רב של תחפושות אוואטר בחג הפורים הקרוב.

לא רק עולם הסרטים משפיע עלינו, אלא גם עולם הסדרות. השנה נטפליקס הובילה עם מספר רב של סדרות שהשפיעה גם על הצעירים כמ והסדרה – וונסדי, כך שכמובן נוכל לראות את תחפושת וונסדי בכל מסיבת פורים.  זאת בהמשך לתחפושות המוכרות יותר משנים קודמות כמו: בית הנייר, משחקי הדיונון וסיפורה של שפחה.

הכנו לכם מדריך תחפושות קל ומהיר שכל אחד ואחת יכולים לעשות בבית.

כמובן תוכלו למצוא עוד המון סוגי איפור לתחפושות בבלוג רוית אסף באתר הבית

אם תרצו מראש להתחפש לאווטאר, תוכלו למצוא כאן את המדריך השלם לתחפושת אווטאר

מדריכים נוספים לחג פורים

איפור מפחיד לפורים

איפור מקצועי לפורים

איפור פנים לפורים

תחפושות פורים מאליס בארץ הפלאות

איפור תחפושת וונסדיי – ממשפחת אדאמס

איפור תחפושת וונסדיי
איפור תחפושת וונסדיי

מאפרת: נוי דניאל

מה צריך לתחפושת וונסדיי

מייקאפ בגוון בהיר

הצללות רטובות\ יבשות

פודרה שקופה או בהירה

קונסילר להארות

צלליות בגוונים חום, אפור שחור וגוון בהיר להארות- כולן בגווני מאט.

עיפרון לבן

עיפרון שחור\ אייליינר ג’ל שחור

אודם בגוון בורדו מבריק

סומק חום

מסקרה

אייליינר חום

ספוגית ביוטי בלנדר\ ספוגית סיליקון (משולשת)

מסקרה או עפרון לגבות

פאה שחורה עם פוני

שלבים באיפור תחפושת וונסדיי

  1. מתחילים באיפור עיניים. שימו לב שרמת הדגשת השחור בעיניים תלויה בלוק שלה אותו אתם רוצים לבחור. ביום יום היא לא עם מעושן שחור, בלוק שלה מתוך המסיבה והריקוד המבוקש השחור יותר מודגש. המדריך מדמה אותה יותר ביום יום. אם רוצים לעשות את לוק המסיבה- ההבדל היחיד הוא הדגשת עיניים באיפור מעושן שחור.
  2. מניחים צבע מעבר – גוון חום בהיר ובונים בעזרתו את שקע העין. לאחר מכן לוקחים צללית בהירה להארות ומניחים באיזור שק הדמעות ומתחת לגבה. מורחים עיפרון לבן בתוך העין. בעזרת אייליינר או עיפרון שחור תוחמים את העין צמוד לקו הריסים- בעפעף ומתחת לעין (לא בתוך העין). לוקחים מברשת צפופה צרה או מקל אוזניים ומטשטשים קלות את הזווית החיצונית של האייליינר- מחברים בין החלק העליון לחלק התחתון. (מי שרוצה איפור יותר מודגש יכולה לטשטש את האייליינר לכל אורך העפעף אך לא לגובה כדי לא ליצור גוש שחור). מעל זה עם מברשת רחבה לוקחים צללית בגוון חום-אפרפר, אפשר לשלב שתי צלליות יחד ומניחים על גלגל העין- לא עולים לאיזור הגבה. האייליינר השחור שהנחנו קודם ישמש לנו כרקע וידגיש את עומק הצללית. ניתן לאחר השלב הזה לחזק מעט את האיילינר ואת הזווית החיצונית של העין בעזרת צללית כהה יותר\ שחורה. עם הצללית הכהה מדגישים גם את האיזור שמתחת לעין לקבלת המראה הגוטי. מעגלים את הריסים (לא חובה) ושמים מסקרה בריסים העליונות והתחתונות. עם עפרון גבות או מסקרה לגבות ממלאים ומקבעים את הגבות.
  3. איפור הפנים – על פנים נקיות ויבשות מניחים מייקאפ בגוון בהיר מאוד. בעזרת קונסילר יוצרים הארות מתחת לעיניים, באף, מעל קו השפתיים ומטשטשים עם ביוטי בלנדר. מומלץ להשתמש בהצללות רטובות ולאחר מכן לקבע עם יבשות- מדגיש את העומק של האיפור. הצללות באיפור הלחיים- מכיוון האוזן כלפי מטה כדי ליצור מראה פנים מוארך, לצידי האף, קו המצח (לא קריטי בגלל פאת פוני), שקע קטן בסנטר ושקע קטן בין השפתיים לאף. מטשטשים עם ביוטי בלנדר. עדיין לא מקבעים עם פודרה והצללה יבשה.
  4. נמשים – לוקחים אייליינר חום\ עיפרון חום מחודד היטב ומניחים על איזור האף והלחיים נקודות חומות כמו נמשים, טופחים עם הביוטי בלנדר ליצירת מראה טבעי. שימו לב שהמצלמה כמעט מבטלת את הנמשים. תראו בתוצאה הסופית אם רוצים להוסיף עוד.
  5. קיבוע – פודרה בהירה להארות, הצללה יבשה חומה להצללות.
  6. סומק חום באיזור הלחיים.
  7. אודם – בעזרת תוחם מגדילים ומעגלים את השפתיים וממלאים באודם בגוון בורדו.
  8. שמים את הפאה, לבוש מתאים ואתן מוכנות.

רוצות לדעת עוד על תחום האיפור? מידע נוסף על איפור מקצועי

עיפרון לבן ושחור וטשטוש הגבולות החיצוניים
עיפרון לבן ושחור וטשטוש הגבולות החיצוניים

 

תחפושת וונסדיי - צללית כהה, מסקרה, הדגשת גבות
תחפושת וונסדיי – צללית כהה, מסקרה, הדגשת גבות

 

תחפושת וונסדיי - מייקאפ בהיר
תחפושת וונסדיי – מייקאפ בהיר

 

הצללות והארות
הצללות והארות

 

תחפושת וונסדיי - נמשים
תחפושת וונסדיי – נמשים

 

הוספת סומק ואודם וסיום תחפושת וונסדיי
הוספת סומק ואודם וסיום תחפושת וונסדיי

 


קרואלה דה ויל תחפושת (101 כלבים דלמטיים)

מאפרת: מישל אוליצקי

  1. משרטטים בעזרת עיפרון שני חצאי עיגול מקו הלסת עד קו הכתפיים ומשאירים רווח כך שאזור הצוואר יהיה ריק. בעזרת צבע מים לבן צובעים את כל האזור ובעזרת צבע מים שחור מציירים ביד חופשית מעין כתמים שחורים וצובעים אותם מבפנים.
  2. בעזרת צבע מים אדום ומברשת דקה עוברים על הגבולות ומנקדים בצבע מים לבן. בעזרת עיפרון שחור/ אייליינר נוסיף שני איקסים בין שני החלקים שציירנו על מנת לחבר אותם.
  3. על הפנים נשים מייקאפ לקבלת גוון עור אחיד ונוסיף סומק על מנת לקבל מראה חי ומצויר. בעזרת מברשת שטוחה נניח צללית ירוקה על כל גלגל העין (בשביל הזווית הישרה תוכלו להשתמש בסלוטייפ ולהדביק בצידי העין ובכך ליצור מראה חד)
  4. נניח על כל גלגל העין צבע מים לבן בעזרת מברשת שטוחה ולאחר מספר דקות נוסיף בעזרת מברשת חדה קטנה נקודות שחורות על כל גלגל העין.
  5. מסקרה על הריסים ושפתון אדום.

ניתן לשדרג את הלוק בעזרת פאה ועגילים

 

שלב ראשון תחפושת קרואלה דה ויל
שלב ראשון תחפושת קרואלה דה ויל

 

שלב שני תחפושת קרואלה דה ויל
שלב שני תחפושת קרואלה דה ויל
שלב שלישי תחפושת קרואלה דה ויל
שלב שלישי ורביעי תחפושת קרואלה דה ויל

 

שלב חמישי תחפושת קרואלה דה ויל
שלב חמישי תחפושת קרואלה דה ויל

תחפושת איפור עכביש:

מאפרת: רני בן טוב

  1. התחילי באיפור פנים בסיסי ונקי, המשיכי בהנחת צללית שחורה על כל גלגל העין עם מברשת שטוחה והמשיכים עם מברשת טשטוש רחבה לטשטוש גבולות הצללית למראה רך.
  2. המשיכי בציור קוים חדים עם מברשת דקה היוצאים מכיוון העין כלפי חוץ (אני השתמשתי באיילינר אך ניתן להשתמש גם בצבעי גוף) בצורת רגלי עכביש, הקוים לא צריכים להיות מדוייקים.
  3. בעזרת איילינר לבן או צבע גוף עם מברשת דקה, התחילי לצייר בקצוות ובחודי הפסים שציירת פסים לבנים בכדי לייצר מראה השתקפותי אמיתי.
  4. לייצור מראה תלת מימדי יש לצייר עם צללית שחורה/ אפורה בצורה עדינה ולא גסה מידי, פסים היוצאים מקצוות רגלי העכביש המחברים בין תחילתה וסופה של הרגל.
  5. סיימי עם מסקרה (אופציה להדבקת ריסים מלאכותיים) ושפתון בכל צבע שמתחשק לך, למראה רגוע שפתון בצבע ניוד ולמראה צועק שפתון בצבע אדום להשלמת איפור עכביש.
שלב 1, שלב 2 - איפור עכביש
שלב 1, שלב 2 – איפור עכביש

 

שלב 3, שלב 4 - איפור עכביש
שלב 3, שלב 4 – איפור עכביש

 

שלב 5, שלב 6 - איפור עכביש
שלב 5, שלב 6 – איפור עכביש

תחפושת שלד פרפר

מאפרת: דנה כהן

  1. נשים שכבה עבה של מייקאפ בגוון בהיר, וניצור הצללות בגווני ורוד- סגול (להעמקת האזורים השקועים אפשר להשתמש במעט צללית כחולה). באותה צורה של ההצללות נצבע גם את 2 צידי הצוואר לכיוון הכתפיים.
  2. נצייר קווי מתאר שחורים, רצוי באמצעות צבע מים שחור, נצבע את העין של השלד ואז האף שציירנו בגווני ורוד סגול, וניצור עומק עם צללית כחולה, רצוי להשתמש בפיקס פלאס שיבליט את הפיגמנט באזורים אלו.
  3. נצייר את השיניים של השלד- תחילה באמצעות פס שחור משני צידי השפתיים ואז נצייר מעין ״טיפות״, ואת הרווחים שנוצרו (השיניים)- נצבע בלבן.
  4. נוסיף מאזור הרכות לכיוון שני צידי השיניים 2 קווים יורדים, חשוב לעשות זאת ע״י צללית שחורה או כל חומר שחור קל לטשטוש, נוסיף מעט צל ורוד בצידי האף בעזרת צלליות בגוונים ורוד וסגול.
  5. נטשטש את 2 הקווים השחורים ונעמיק אותם בעזרת צללית ורודה וסגולה, ואת העין השנייה נאפר בגווני ורוד- סגול- תכלת כשמעל העפעף יותר נראה כמו איפור ביוטי ומתחת לעין מעין מראה ״טאי דיי״. באמצעות צללית לבנה ניצור הארות.
  6. ניצור קווי מתאר בעין של הפרפר בצורת פרפר, נקשט בנקודות לבנות, ריסים מלאכותיים, נצנצים, אבנים וכל מה שבא לנו!!
תחפושת שלד פרפר - שלב 1 ושלב 2
תחפושת שלד פרפר – שלב 1 ושלב 2

 

תחפושת שלד פרפר
תחפושת שלד פרפר

תחפושת אוואטר קליל

מאפרת: עדן טופול

  1. נתחיל במריחת גוון המייקאפ המתאים לך ובעיצוב הפנים כפי שתרצי (קונטור/סומק/היילייט). לאחר מכן נשים צללית בצבע תכלת ונטשטש כלפי הגבה. נוסיף צללית בצבע בהיר יותר בחלק הפנימי של העין.
  2. עם אותה הצללית שהשתמשנו בעיניים נעשה פסים על המצח (אני הוספתי צללית כהה יותר באמצע של הקווים). ניקח אודם ורוד בהיר ונשים על השפתיים ועל הקצה של האף (כמו חתול).
  3. עם אותה הצללית נטשטש את האודם והאף על מנת ליצור גוון קצת יותר סגלגל.
  4. נעשה נמשים בצבע תכלת עם צללית או צבע מים ונוסיף נקודות לבנות בעצם הגבה.
תחפושת אווטאר שלב 1 ושלב 2
תחפושת אווטאר שלב 1 ושלב 2

 

תחפושת אווטאר שלב 3 ושלב 4
תחפושת אווטאר שלב 3 ושלב 4

תחפושת ליצן

מאפרת: אורטל טל רחמים

צילום: אלון אנקונינה

  1. חילקתי את הפנים לשניים. בחלק השמאלי שמתי קונסילר מוצק על הגבה ועליו צבעתי בצבע לבן מקצועי על בסיס מים לפנים. בחלק השני שמתי בסיס של מייקאפ, קונסילר והצללות. את הצוואר צבעתי בצבע לבן על בסיס מים. את המסגרת של הצבע הלבן תחמתי בצבע שחור על בסיס מים וטשטשתי אותו עם צללית שחורה.
  2. איפרתי את העין הימנית באיפור אדום מעושן, הוספתי ריסים מלאכותיים ועשיתי אייליינר עדין.
  3. הוספתי אודם אדום, בנוסף ציירתי ציור פנים בצבע אדום על בסיס מים.
  4. הוספתי בעין השמאלית איילינר ועיפרון שחור בחלק התחתון של העין.

בנוסף ציירתי בצבע אדום על האף ובחלק של הצוואר כדי ליצור הדגשה.

תחפושת ליצן 2023 - שלב 1 ושלב 2
תחפושת ליצן 2023 – שלב 1 ושלב 2

 

תחפושת ליצן 2023 - שלב 3 ושלב 4
תחפושת ליצן 2023 – שלב 3 ושלב 4

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים