משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח

איפור מקצועי על בסיס דמויות בקולנוע – והפעם, איך תהפכו לברבי?

מאז שהסרט ברבי פרץ לחיינו בסערה, מגוון ענק של טרנדים החלו פתאום להופיע, החל מסגנונות לבוש, עד ל –“Barbie Contour Filte” והיד עוד נטויה. חשבנו לנצל את המומנטום ולהזכיר לכולנו איך ניתן להשתמש באיפור מקצועי כדי לשפר את היצירתיות, להוסיף עוד כלים לארגז המקצועי שלכן, או פשוט להשתעשע קצת בדרך להפוך לדמויות האהובות עליכן

 

הפכו לברבי קסומה באמצעות איפור מקצועי על הפנים
הפכו לברבי קסומה באמצעות איפור מקצועי על הפנים

ברבי גרסת 2023

בהנחה שבשלב זה כבר ראיתם את הסרט (או הכתבות, או הסרטונים…), בטח לא צריך להסביר מדוע ברבי של 2023 שונה במידה רבה מהבובה שרבות מאיתנו גדלנו עליה. אז כן, הגוון השולט הוא עדיין וורוד על כל תתי הגוונים שבו, אולם ניכר שוורוד ה”בייבי” פינה מעט את מקומו לוורוד הקלאסי ויש שיגידו צעקני במידה מסוימת. בכל מקרה, למרות שבסרט ברבי הופיעו סוגים שונים של בובות (כולל אחת מצחיקה במיוחד עם שיער גזור), מראה הברבי שהשתלט על האינטרנט הוא עדיין המלוטש, הנשי והוורוד כמובן. גם בבית הספר לאיפור מקצועי, רוית אסף לקחו חלק בטרנד העכשווי עם שיתוף פעולה מעניין במיוחד עם משפחת עזריאלי ת”א, לטובת הקמת מתחם ברבי.

איפור אופנתי בסגנון ברבי של רוית אסף
איפור אופנתי בסגנון ברבי של רוית אסף

מה אפשר ללמוד מאיפור ברבי?

סגנונות איפור הברבי מתחלקים בגדול לשניים: איפור “מצוייר” המתמקד בטרנספורמציה למראה בובתי, והסגנון הקלאסי יותר, סטייל מרגו רובי, המתמקד במראה נקי, נשי וקלאסי במידה רבה. גם בעולם של איפור מקצועי ישנם אומנים המתמחים באיפור יצירתי יותר, קריקטוריסטי, איפור במה וכד’, וישנם אמנים המתמחים באיפור אסתטי יותר, כזה שבגדול עוסק בהדגשת היופי הטבעי ושימוש בכלים מעולם האיפור כדי להעניק מראה נקי והרמוני יותר.

 

סגנון איפור הרמוני ונקי בסטייל ברבי
סגנון איפור הרמוני ונקי בסטייל ברבי

אם גם אתן מעוניינות לקחת חלק בטרנד איפור הברבי, הנה כמה דוגמאות לטכניקות וסגנונות שאפשר ללמוד תוך כדי התהליך:

  • בחזרה לאיפור הבובתי – גם אם אינכן מתכננות קריירה באיפור יצירתי מתחום האפקטים והחיקוי, בכל זאת שווה לנסות ללמוד כמה טכניקות של פיסול פנים מסוג קצת אחר. איפור בסגנון בובות הפלסטיק יוכלו ללמד אתכן רבות על חשיבות האור והצל, מקומה הנכון של ההארה בפנים והאזורים השונים שניתן להדגיש, לתחום, לטשטש וכד’ כדי להעניק לפנים מראה חדש לגמרי. טיפ קטן: נסו לשחק עם מראה הגבות, להצר או לתת להן צורה שונה מהגבה הטבעית שלכן, וראו מה ההשפעה על מראה הפנים. לברבי המקורית היו גבות צרות ומצוירות, הברבי החדשה כוללת גבות עבות יותר, אסתטיות ופחות מלאכותיות.

 

איפור קלאסי של בובת ברבי האהובה
איפור קלאסי של בובת ברבי האהובה
  • איפור קלאסי, וורוד ונקי – יש משהו מרענן במראה האיפור הקלאסי של מרגו רובי, מכיוון שהוא יחסית פשוט ועושה שימש חכם למדי בצבע הוורוד כדי להעניק לפנים מראה עם חיות, רכות ואפילו אלגנטיות לפעמים, תלוי באיזה אירוע תתפסו אותה. אימון על המראה הזה יוכל לסייע לכן לבסס כלים מתורת הצבעים, להימנע מטעויות נפוצות בכל הנוגע לשימוש בצבע הוורוד ובכלל, בהארה של הפנים והענקת מראה זוהר לעור.

 

סרטון איפור מקצועי בסגנון ברבי בבית ספר לאיפור של רוית אסף

איפור נקי בגוון ורוד סטייל מרגו רובי

איפור נקי בגוון ורוד סטייל מרגו רובי

  • ריסים, סומק ומה שביניהם – ריסים בובתיים, כלומר כאלה שיסייעו לכן להשיג מראה בובתי ומעט מלאכותי של עיניים פקוחות לרווחה, לא דומים בהכרח לריסים המודגשים שאנחנו רגילים להתעסק איתם בפרמטרים שונים: המרווח בין ריס לריס צריך להיות גדול יחסית, אורך הריסים צריך להיות מעט ארוך מהרגיל, אולם עדיין מודגש ובכלל, צריך להתאים את הריסים למבנה העין של ברבי. עוד פרמטר שישלים לכן את המראה הוא הסומק, שצריך להיות עדין ורך, ולהעניק לפנים מראה צעיר. אגב, זו אחלה הזדמנות להתאמן על טכניקות סומק, שזירת ריסים ואיילינר מעולם הקיי-פופ, או הפופ האסייתי באופן כללי. איפור הקיי-פופ אינו דומה בהכרח למראה הברבי, אבל טכניקות מסוימות יכולות בהחלט לסייע לכם לקבל את המראה הבובתי.
איפור אופנתי של ברבי המתאים גם למסיבות
איפור אופנתי של ברבי המתאים גם למסיבות

הנה כמה טיפים חשובים להשגת מראה הברבי

  • זה הזמן להשקיע בפריימר איכותי – לא משנה באיזה מראה ברבי תבחרו, ברבי בכל גרסותיה מתאפיינת במראה עור חלק, זוהר ונטול פגמים. ישנן שיטות רבות להשגת מראה העור המושלם, אולם ללא פריימר טוב ואיכותי יהיה לכן קשה מאוד ליצור את האפקט הרצוי.
  • השתמשו נכון בהצללות – בעוד שבגרסת המראה המצויר יותר נעשה שימוש בהצללות כדי להשיג צורת פנים חדשה, מראה אף ו\או מראה לחיים חדש, בגרסת המראה הקלאסי עדיף לא להגזים עם ההצללות, למעט כאלה המדגישות את עצמות הלחיים, או כאלה שמסייעות להארת הפנים הנכונה.
  • השפתיים של ברבי – לברבי יש שפתיים זוהרות, וורודות ומודגשות. בחרו את הגלוס המתאים ואל תשכחו להעניק לשפתיים נפח.

 

  • נפח השפתיים חשוב מאוד. דוגמא להבלטת השפתיים באמצעות ליפ גלוס ורוד
    נפח השפתיים חשוב מאוד. דוגמא להבלטת השפתיים באמצעות ליפ גלוס ורוד

    לקריאה נוספת על בחירת ליפ גלוס מתאים לעונת הקיץ לחצי כאן

  • טיפ אחרון: סמכו על עצמכן, לא על הטכנולוגיההזכרנו פילטר שיסייע לכן להיראות כמו ברבי ובכלל, קיימות כיום טכנולוגיות רבות המתיימרות להחליף את יד המאפרת בעולם הרשתות החברתיות. חשוב לנו לציין, במיוחד בעולם שבו מדברים על AI (בינה מלאכותית) שתוכל לעשות עבורנו כמעט הכל בעתיד. עם זאת במקצוע האיפור הוא מהתחומים המעטים שיד אדם עדיין נדרשת ותידרש להם גם בעתיד. כדי לקבל את המראה הרצוי, של ברבי ובכלל להקנות מראה איפור מקצועי וייחודי בשבילכן, יש צורך בשילוב בין מקצועיות רבה לבין טכניקות ייחודיות שעכשיו יש לכן את ההזדמנות לראות בעצמכן בבית ספר לאיפור וטיפוח – רוית אסף 

פוסטים נוספים:

הזמנה לשיעור חינם! מעוניינת להצטרף לתעשיית היופי?

    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping

      מנורת LED איכותית, חלוק מקצועי, צבתית איכותית ללק ג’ל, פצירה, פריימר, באפר בננה או באפר מלבני, דוחף עור אל חלד, מוצרים ללק ג’ל: בייס, טופ, 4 גווני לק ג’ל GELLO, מסיר קטיקולה

      כניסה לאיזור תלמידים ובוגרים